Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lekker"
"Ik wilt NU wel een beetje!! Niet te veel..."
"Maar hoeveel ongeveer in een bommetje??"
"We willen t is proberen,maar geen zin in snuiven en of t heel anders is dan coke."
"Dank..."
"Snoepza!!"
"Zwemmen is sowieso niet leuk,haha!"
"space scientist zei: ow jazeker jonge )of dame=' alleen ik ben eigenlijk wiet busje,. maar space sientist zit hier ook ergen te spacen alleen kijk ik heb nog maar weinig 'een paar keer' XTC gedaan.. en laatste keer is bijna 2 maanden geleden.. en nu nak ik er in een half uur effe 4 en heb drie kwartier daarna de 5e genomen. Zo waus ben ik echt nog nooti geweest geweldig mare zijn er nog mensjes online? die ook beetje niet in nuchtere toestand meer verkeren? Klik om te vergroten... (jongen) Ja wij hier dus... Zitten op 3nu,vanaf 2130."
"Dollar xjes...errug lekker,ook maar jointje erbij..."
"(melissa)mijn mannetje snuift binnen t uur 2 halfjes weg,en dan komt er geen zinnig woord meer uit...... als ik t zie word ik er kriebelig van,junkie style echt.... Terring...das veel zeg,dan ga je 't toch al heel snel zonde vinden...als 't op raakt. Lijkt me. Klik om te vergroten..."