#1
leuke signature heb je daar schranz
![:grin:]()

O MIJN FUCKING GODneed^weed zei:Ik had laatst 2 gram besteld. 1 gram voor een vriend van mij en 1 voor mijzelf. het was onze eerste keer. We werden wel gewaarschuwt dat het sterk spul was. maar we zijn wel wat gewent. Dus wij hadden allebij 3/4 gram in een fluwtje gelegd en het fluwtje doorgeslikt met wat drinken erbij. En na ongeveer 10 min Te relaxed. We hadden die andere 1/4 in onze trip ook nog opgelikt. We betaalde 20 eu per gram, maar het is het zeker waard. ECHT TOP SPUL!!!!!! Je gaat er echt wel HARD van Me hele beeld begon te trillen, en ik Had ontzettend moeite met praten. Maar het gevoel, is nie te omschrijven gewoon perfect
Pillen stellen niet zoveel meer voor vergeleken bij 1 gram puur MDMA.
Ik zeg MDMA Kristallen SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR SPUL!!!!!!!!!!![]()
mssspacekonijn zei:hoe halen mensen het sowieso in hun hoofd meteen 3/4 gram te nemen??? doe je dan totaal geen onderzoek voordat je iets gebruikt?
stel dat het wel pure mdma was dan was t mss niet goed afgelopen
awel voor u een welgemeende %^&*need^weed zei:Ik had laatst 2 gram besteld. 1 gram voor een vriend van mij en 1 voor mijzelf. het was onze eerste keer. We werden wel gewaarschuwt dat het sterk spul was. maar we zijn wel wat gewent. Dus wij hadden allebij 3/4 gram in een fluwtje gelegd en het fluwtje doorgeslikt met wat drinken erbij. En na ongeveer 10 min Te relaxed. We hadden die andere 1/4 in onze trip ook nog opgelikt. We betaalde 20 eu per gram, maar het is het zeker waard. ECHT TOP SPUL!!!!!! Je gaat er echt wel HARD van Me hele beeld begon te trillen, en ik Had ontzettend moeite met praten. Maar het gevoel, is nie te omschrijven gewoon perfect
Pillen stellen niet zoveel meer voor vergeleken bij 1 gram puur MDMA.
Ik zeg MDMA Kristallen SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR SPUL!!!!!!!!!!![]()

mjahneed^weed zei:LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!
schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.
![]()
allemaal goed en welneed^weed zei:LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!
schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.
![]()
schranziewanzie zei:allemaal goed en welneed^weed zei:LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!
schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.
![]()
maar stel u nu eens voor
neem aan da het uw eerste keer mdma poeder was
deze keer was het duidelijk prul anders pak je geen 3/4de
je komt mij tegen op een fuif en je vraagt of ik niks bij heb voor te verkopen
en ik verkoop jou een gram mdma
en jij denkt o mdma heb ik nog al gedaan dus pak je 3/4de in
dan kunnen ze je gegarendeerd afvoeren in een ambulance
weet nu nie hoeveel je gewend bent met pillen maar ben er bijna zo goed als zeker van da als ik je een capsul geef met 200mg mdma (1/5de dus)
da je ZEER HARD aan het flippen bent.
en jah da je hard geflipt hebt mag ik hopen na 3/4de van een gram
anders zou het maar heel erg zijn![]()
![]()
![]()
![]()
let er ma mee op wa je doet je bent nog ma 16
mjah,dan zou ik toch maar 1 ding goed onthouden van hier te lezen als ik van jou was...en dat is NOOIT of te NOOIT zo een stomme dingen te doen...need^weed zei:daarom lees ik hier ook, om te leren frisko + dat ik alleen me ervaring plaats . hoeven jullie mij niet af te kammen dat ik in jullie ogen prut spul had, als ik geen ander vergelijk heb. dan alleen dit, is het toch niet gek dat ik het goed vond. Ik had trouwens een half uur na inname ook gekotst dus, dt bleek wel dat het wat teveel was.....![]()
ja ma als je na een half uur kotst wil nie direct zeggen da je te veel hebt hoor.need^weed zei:daarom lees ik hier ook, om te leren frisko + dat ik alleen me ervaring plaats . hoeven jullie mij niet af te kammen dat ik in jullie ogen prut spul had, als ik geen ander vergelijk heb. dan alleen dit, is het toch niet gek dat ik het goed vond. Ik had trouwens een half uur na inname ook gekotst dus, dt bleek wel dat het wat teveel was.....![]()

jah srry ma kan me der echt in opjagenneed^weed zei:Toch denk ik niet dat het zo slecht was als jullie denken, want jij noemt nou smaak. Maar het smaakte wel Ontzettend goor heeeelll scherp, zelfs al legde je een paar korrels op je tong was het al heel sterk te proeven en echt Blehhh vies. Het was een beetje geel achtig poeder, zat in een sealtje (duh) en het was gewoon poeder (korrels) soort suiker achtigge kruimeltjes met af en toe een iets opvallend groter (kristalltje) ertussen.
ben blij dat jullie mij nu wel gewaarschuwd hebben, want in ander geval had ik nu de hele tijd met de gedachten rond gelopen dat 1 gram normaal is, en ik een keer een andere dealer tegen het lijf liep en die mij ook MDMA zou verkopen, en dan ongeveer van jullie kwaliteit, dan had ik dus dood geweest. dus daarvoor eff bedankt, alleen volgende keer wat milder reagereen aub. Ik surf naar deze site om te leren en te praten met ervaren mensen.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."