Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder... ervaringen??

MDMA poeder... ervaringen??

220 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
T
T.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
leuke signature heb je daar schranz:) :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
dank u wel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
T. zei:
leuke signature heb je daar schranz:) :grin:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :grin: :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe halen mensen het sowieso in hun hoofd meteen 3/4 gram te nemen??? doe je dan totaal geen onderzoek voordat je iets gebruikt?

stel dat het wel pure mdma was dan was t mss niet goed afgelopen
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had laatst 2 gram besteld. 1 gram voor een vriend van mij en 1 voor mijzelf. het was onze eerste keer. We werden wel gewaarschuwt dat het sterk spul was. maar we zijn wel wat gewent. Dus wij hadden allebij 3/4 gram in een fluwtje gelegd en het fluwtje doorgeslikt met wat drinken erbij. En na ongeveer 10 min Te relaxed. We hadden die andere 1/4 in onze trip ook nog opgelikt. We betaalde 20 eu per gram, maar het is het zeker waard. ECHT TOP SPUL!!!!!! Je gaat er echt wel HARD van Me hele beeld begon te trillen, en ik Had ontzettend moeite met praten. Maar het gevoel, is nie te omschrijven gewoon perfect :grin::grin:

Pillen stellen niet zoveel meer voor vergeleken bij 1 gram puur MDMA.

Ik zeg MDMA Kristallen SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR SPUL!!!!!!!!!! :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
need^weed zei:
Ik had laatst 2 gram besteld. 1 gram voor een vriend van mij en 1 voor mijzelf. het was onze eerste keer. We werden wel gewaarschuwt dat het sterk spul was. maar we zijn wel wat gewent. Dus wij hadden allebij 3/4 gram in een fluwtje gelegd en het fluwtje doorgeslikt met wat drinken erbij. En na ongeveer 10 min Te relaxed. We hadden die andere 1/4 in onze trip ook nog opgelikt. We betaalde 20 eu per gram, maar het is het zeker waard. ECHT TOP SPUL!!!!!! Je gaat er echt wel HARD van Me hele beeld begon te trillen, en ik Had ontzettend moeite met praten. Maar het gevoel, is nie te omschrijven gewoon perfect :grin::grin:

Pillen stellen niet zoveel meer voor vergeleken bij 1 gram puur MDMA.

Ik zeg MDMA Kristallen SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR SPUL!!!!!!!!!! :openmouth:
Klik om te vergroten...
O MIJN FUCKING GOD
weer zo een
denk ook wel echt da je HARD geflipt hebt van je TOPSPUL
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
zal er voor de rest ma nie op ingaan want :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
hoe halen mensen het sowieso in hun hoofd meteen 3/4 gram te nemen??? doe je dan totaal geen onderzoek voordat je iets gebruikt?

stel dat het wel pure mdma was dan was t mss niet goed afgelopen
Klik om te vergroten...
mss
ben ik wel 1000% zeker van da het nie goed was afgelopen
ma fuck it laat ze doen
tis gewoon maar te hopen voor hun da ze nooit geen goede drugs in hun handen krijgen

need weed: hou oud ben je eig
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
need^weed zei:
Ik had laatst 2 gram besteld. 1 gram voor een vriend van mij en 1 voor mijzelf. het was onze eerste keer. We werden wel gewaarschuwt dat het sterk spul was. maar we zijn wel wat gewent. Dus wij hadden allebij 3/4 gram in een fluwtje gelegd en het fluwtje doorgeslikt met wat drinken erbij. En na ongeveer 10 min Te relaxed. We hadden die andere 1/4 in onze trip ook nog opgelikt. We betaalde 20 eu per gram, maar het is het zeker waard. ECHT TOP SPUL!!!!!! Je gaat er echt wel HARD van Me hele beeld begon te trillen, en ik Had ontzettend moeite met praten. Maar het gevoel, is nie te omschrijven gewoon perfect :grin::grin:

Pillen stellen niet zoveel meer voor vergeleken bij 1 gram puur MDMA.

Ik zeg MDMA Kristallen SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR SPUL!!!!!!!!!! :openmouth:
Klik om te vergroten...
awel voor u een welgemeende %^&*
TOP SPUL,laat me nie lachen kerel!!!
je mag blij zijn da je nog leeft en prul gehad hebt,want als je 750 mg in 1 keer neemt van goed spul dan was je nu dood!!!!,dan was de ambulance miss zelfs te laat voor je!!!
denk toch na voor je zoiets zegt!!
aub hé :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!

schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.



:wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
need^weed zei:
LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!

schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.



:wave:
Klik om te vergroten...
mjah
echt slim ben je dan toch niet als je 20€ gaat uitgeven aan MDMA die je dan vervolgens bijna in 1 keer inneemt;dan sta je 4u later weer nuchter haha.kan je nog beter gewoon pillen kopen als je dit al goed vind!!!

voor 5€ minder heb ik 1gr waar ik 2 avonden vd kaart van ben!!!
ik geef je 1 tip...
zoek degelijk spul!!! :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
need^weed zei:
LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!

schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.



:wave:
Klik om te vergroten...
allemaal goed en wel
maar stel u nu eens voor
neem aan da het uw eerste keer mdma poeder was
deze keer was het duidelijk prul anders pak je geen 3/4de
je komt mij tegen op een fuif en je vraagt of ik niks bij heb voor te verkopen
en ik verkoop jou een gram mdma
en jij denkt o mdma heb ik nog al gedaan dus pak je 3/4de in
dan kunnen ze je gegarendeerd afvoeren in een ambulance
weet nu nie hoeveel je gewend bent met pillen maar ben er bijna zo goed als zeker van da als ik je een capsul geef met 200mg mdma (1/5de dus)
da je ZEER HARD aan het flippen bent.
en jah da je hard geflipt hebt mag ik hopen na 3/4de van een gram
anders zou het maar heel erg zijn :wink: :wink: :wink: :wink:
let er ma mee op wa je doet je bent nog ma 16
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
need^weed zei:
LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!

schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.



:wave:
Klik om te vergroten...
allemaal goed en wel
maar stel u nu eens voor
neem aan da het uw eerste keer mdma poeder was
deze keer was het duidelijk prul anders pak je geen 3/4de
je komt mij tegen op een fuif en je vraagt of ik niks bij heb voor te verkopen
en ik verkoop jou een gram mdma
en jij denkt o mdma heb ik nog al gedaan dus pak je 3/4de in
dan kunnen ze je gegarendeerd afvoeren in een ambulance
weet nu nie hoeveel je gewend bent met pillen maar ben er bijna zo goed als zeker van da als ik je een capsul geef met 200mg mdma (1/5de dus)
da je ZEER HARD aan het flippen bent.
en jah da je hard geflipt hebt mag ik hopen na 3/4de van een gram
anders zou het maar heel erg zijn :wink: :wink: :wink: :wink:
let er ma mee op wa je doet je bent nog ma 16
Klik om te vergroten...

idd uit die 15 regels tekst die hij getypt heeft kan ik al afleiden dat hem nog HEEL wa te leren heeft!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
daarom lees ik hier ook, om te leren frisko + dat ik alleen me ervaring plaats . hoeven jullie mij niet af te kammen dat ik in jullie ogen prut spul had, als ik geen ander vergelijk heb. dan alleen dit, is het toch niet gek dat ik het goed vond. Ik had trouwens een half uur na inname ook gekotst dus, dt bleek wel dat het wat teveel was..... :openmouth:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
need^weed zei:
daarom lees ik hier ook, om te leren frisko + dat ik alleen me ervaring plaats . hoeven jullie mij niet af te kammen dat ik in jullie ogen prut spul had, als ik geen ander vergelijk heb. dan alleen dit, is het toch niet gek dat ik het goed vond. Ik had trouwens een half uur na inname ook gekotst dus, dt bleek wel dat het wat teveel was..... :openmouth:
Klik om te vergroten...
mjah,dan zou ik toch maar 1 ding goed onthouden van hier te lezen als ik van jou was...en dat is NOOIT of te NOOIT zo een stomme dingen te doen...
het was al te veel zei je,...
ik weet niet wat je gewoon bent,je gewicht enz enz,maar 16j,dan kan je gewoonweg nog niet ZOVEEL gewoon zijn :)
maar van goeie mdma kan je bij 200 of 250mg zelfs al kotsen dus...
nooit op woorden afgaan van mensen,als je weet hoe het eruit ziet en de smaak weet enz kan je goeie wel herkennen meestal...maar als je het echt wil weten laat het testen!!! :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
need^weed zei:
daarom lees ik hier ook, om te leren frisko + dat ik alleen me ervaring plaats . hoeven jullie mij niet af te kammen dat ik in jullie ogen prut spul had, als ik geen ander vergelijk heb. dan alleen dit, is het toch niet gek dat ik het goed vond. Ik had trouwens een half uur na inname ook gekotst dus, dt bleek wel dat het wat teveel was..... :openmouth:
Klik om te vergroten...
ja ma als je na een half uur kotst wil nie direct zeggen da je te veel hebt hoor.
frisko is ook zo een ervaren kotser :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
en dat is helemaal nie omdat hem teveel heeft gepakt.
das gewoon uw maag wss die ff protesteert.
maar ja tis allemaal nog goed afgelopen.
maar let maar op wa je doet.
de meeste drugs van tegenwoordig is nu wel rommel.
maar je moet maar eens het geluk hebben (of pech) tis maar hoe je het bekijkt da je echt heel goede drugs vind.
dan kan het nog wel eens zeer slecht aflopen :) :) :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toch denk ik niet dat het zo slecht was als jullie denken, want jij noemt nou smaak. Maar het smaakte wel Ontzettend goor heeeelll scherp, zelfs al legde je een paar korrels op je tong was het al heel sterk te proeven en echt Blehhh vies. Het was een beetje geel achtig poeder, zat in een sealtje (duh) en het was gewoon poeder (korrels) soort suiker achtigge kruimeltjes met af en toe een iets opvallend groter (kristalltje) ertussen.

ben blij dat jullie mij nu wel gewaarschuwd hebben, want in ander geval had ik nu de hele tijd met de gedachten rond gelopen dat 1 gram normaal is, en ik een keer een andere dealer tegen het lijf liep en die mij ook MDMA zou verkopen, en dan ongeveer van jullie kwaliteit, dan had ik dus dood geweest. dus daarvoor eff bedankt, alleen volgende keer wat milder reagereen aub. Ik surf naar deze site om te leren en te praten met ervaren mensen.

:wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
need^weed zei:
Toch denk ik niet dat het zo slecht was als jullie denken, want jij noemt nou smaak. Maar het smaakte wel Ontzettend goor heeeelll scherp, zelfs al legde je een paar korrels op je tong was het al heel sterk te proeven en echt Blehhh vies. Het was een beetje geel achtig poeder, zat in een sealtje (duh) en het was gewoon poeder (korrels) soort suiker achtigge kruimeltjes met af en toe een iets opvallend groter (kristalltje) ertussen.

ben blij dat jullie mij nu wel gewaarschuwd hebben, want in ander geval had ik nu de hele tijd met de gedachten rond gelopen dat 1 gram normaal is, en ik een keer een andere dealer tegen het lijf liep en die mij ook MDMA zou verkopen, en dan ongeveer van jullie kwaliteit, dan had ik dus dood geweest. dus daarvoor eff bedankt, alleen volgende keer wat milder reagereen aub. Ik surf naar deze site om te leren en te praten met ervaren mensen.

:wave:
Klik om te vergroten...
jah srry ma kan me der echt in opjagen
stel u nu voor ge was dood aan een overdosis
dan is het weer drugs is slecht, drugs is dit, drugs is dat en blablabla....
als ge normaal met drugs omgaat is er geen gevaar aan
mensen die kapot blijven deraan zijn mensen die ofwel ZWAAR overdrijven met wa ze pakken
of het grootste probleem da ze combineren met alcohol
als ge iets nieuws hebt wa ge nog nie gedaan hebt gewoon altijd met een heel lage dosis beginnen.
bijpakken kan je nog altijd dus .......

en ben er zeker van da je drugs niks waard was
of wat natuurlijk ook zou kunnen zijn is da je denkt da je een gram gekocht hebt.
en het maar 0.5 gram ofzo geweest is.
dan zou 3/4 nog wel wa veel zijn maar da zou wel al wa beter kunnen :wink: :wink: :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
daar zou je wel is heel goed gelijk in kunnen hebben, want ik zelf denk niet dat deze dealer troep verkocht, maar k weet niet of 2 gram in een sealtje kan? en ik weet ook niet of er verschillende grote van sealtjes zijn. want ik kreeg 1 sealtje en het werd mij verteld dat het 2 gram was en dat heb ik dus door 2 en gedeeld en daar weer 1/4 van af..... zodat ik 3/4 overhield maar miss was het al die tijd bij elkaar maar 1 gram dat ik dus 0,375g genomen heb. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat dit eerder het geval geweest zou zijn, want Ik ging wel echt HARD, wat ik al vertelde met me beeld dat ernstig haperde en vreselijk trilde.... Het was gewoon heftig, en ik ben heus niet niks gewent..... dus vndaar....... :wink: :wink: :openmouth: :openmouth:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vind juist het ongekeerde, bij poeder weet je hoeveel je pakt, bij pillen niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."