Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een ontzettend kuttopic, het tweede al. De enige vorm van vloeibare speed (amfetamine) is de vrijebase en daar houdt het mee op. Iedereen kan toch wel bedenken dat je speed in een drankje kan gooien en dat je dan speed in je drankje hebt? Om echt de vrijebase van amfetamine te maken moet je maar een handleiding zoeken op internet."
"En omdat pep vaak al 1 op 1 gebonden is met fructose om het ergste branden te voorkomen, als ze er dan ook nog verdovingsmiddel bij gaan doen blijven ze bezig."
"Deranged zei: Vroeg me af of dit ook met speed kan?(Nee, ben 't niet van plan) Klik om te vergroten... De speed hier(amphetamine-sulfaat) is daar niet echt geschikt voor door het te hoge kookpunt. In de VS roken die junkies vaak hun speed (methamphetamine-hcl), omdat het kookpunt daarvan wel geschikt is. Het kan wel en werkt ook wel, maar je verspilt redelijk wat volgens mij. Vriend van me vertelde er eens een keer over; je spaced heel kort, maar wel superhard."
"Omdat jij versnijdt met supermix of whatever, wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet. Vrijwel iedereen die ik ken versnijdt nog met manitol of inositol."
"Er wordt inderdaad coke gebruikt door artsen. Volgens mij ter verdoving. Een vriend van me heeft vorig jaar z'n neus gebroken, en de zuster deed er na de 'operatie' twee lange wattenstaven in die in (volgens haar) vloeibare cocaïne waren gedoopt. Het zal wel een of andere oplossing zijn. Het effect was alleen verdovend zei ie."
"En nog heel iets anders. Als mensen het niet gelegaliseerd willen zien, omdat 'drugs' te gevaarlijk zouden zijn... waarom laten we de handel dan over aan criminelen?"
"Alle prijzen lijken wel omhoog te zijn gegaan."
"Nou emo, daar ben ik het niet mee eens. Als mijn vriendin of vriendengroep echt zou willen dat ik bijvoorbeeld stopte, dan dump ik alles ter plekke. Bedenk maar even wat meer waard is, drugs of je vriendin?"
"Iedere gebruiker denkt dat ie goede krijgt voor een mooie prijs. Het is maar goed voor de dealers dat iedereen zo denkt"
"Niet doen Met antibiotica bestrijd je bacteriële infecties en dergelijke dingen. Zo'n kuur vereist een constante bloedspiegel met de gebruikte antibiotica. Als je drugs gaat gebruiken dan zet je je oa. lever veel te hard aan het werk, waardoor de bloedspiegel dus gevaar loopt en je dus kans hebt dat je hele kuur mislukt."