#1
boeiend,,, beter houd iedereen eff op met dat lage niveau, het topic word er niet leuker op ofzo
![:confused:]()
kromme vergelijking,nee jij bent gewoon een kromme beunhaas!!Gelegenheidsgebruiker zei:Wat een kromme vergelijking weer Frisko maarja gezien je andere opmerkingen had ik ook niks beters verwacht...
schranziewanzie zei:need^weed zei:het zou maar erg zijn als ge u door mij laat opjagenGelegenheidsgebruiker zei:schranziewanzie zei:en nie te vergeten the king of commentaar op noobiesFrisko zei:THE KING OF MDMA :P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg je mij niet mee op de kast hoor, ik laat die domme infantiele belgen maar aanlullen
(schransjuh&frisko)ffs
en nie met naamkaartjes smijten he
wij als domme infantiele belgen zijn tenminste nie zo stom voor mdma te kopen als de dealer tegen je zegt van je moet er 3/4 van nemen dan ga lekker hard![]()
![]()
![]()
![]()
want da wil al genoeg zeggen over wa de kwaliteit is imo
maar prrrtttt
back on topic
twas nu 4 weken geleden da ik nog mdma had gepakt
en had dit weekend nog eens gepakt
had 500mg bij en ben thuis gekomen met 250mg![]()
![]()
![]()
dus heb ik 2 bommetjes van 125mg gepakt en heb echt wel best goed geflipt
dus ff niks meer pakken merk je dus toch maar al te goed
maar wel eerst speed gepakt voor de energie op pijl te houden natuurlijk
schranziewanzie zei:oooohhhh
das toch grappig hoer rap da druggebruikers geirriteerd geraken he
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welkom op planeet aarde heer spacekonijn... :Pspacekonijn zei:huh ik had hier toch gepost dat men ontopic moest gaan of t anders dicht zou gaan![]()
waar zijn die posts gebleven?
robby zei:MDMA poeder werkt zeer heftig, let op met te hoog doseren.
Je kunt een te hoge temperatuur (hyperthermie) veroorzaken wat ernstige schade kan toebrengen aan alle organen, wat de dood tot gevolg kan hebben, voor meer informatie: www.xtc-mdma.com

baarsjesbewoner zei:en ik ken iemand die dood is gegaan toen ie een aardappel at.......... ( niet verontreinigd ) :P
Gala zei:En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."