Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder... ervaringen??

MDMA poeder... ervaringen??

220 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
boeiend,,, beter houd iedereen eff op met dat lage niveau, het topic word er niet leuker op ofzo :stoned: :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelegenheidsgebruiker zei:
Wat een kromme vergelijking weer Frisko maarja gezien je andere opmerkingen had ik ook niks beters verwacht...
Klik om te vergroten...
kromme vergelijking,nee jij bent gewoon een kromme beunhaas!!
vettige betweter!,doe maar op,net alsof ik slecht er van slaap :rolleyes: :wink: :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
need^weed zei:
Gelegenheidsgebruiker zei:
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
THE KING OF MDMA :P :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
en nie te vergeten the king of commentaar op noobies :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:rolleyes: :rolleyes: krijg je mij niet mee op de kast hoor, ik laat die domme infantiele belgen maar aanlullen :wink: (schransjuh&frisko)ffs
Klik om te vergroten...
het zou maar erg zijn als ge u door mij laat opjagen
en nie met naamkaartjes smijten he
wij als domme infantiele belgen zijn tenminste nie zo stom voor mdma te kopen als de dealer tegen je zegt van je moet er 3/4 van nemen dan ga lekker hard :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
want da wil al genoeg zeggen over wa de kwaliteit is imo
maar prrrtttt
back on topic
twas nu 4 weken geleden da ik nog mdma had gepakt
en had dit weekend nog eens gepakt
had 500mg bij en ben thuis gekomen met 250mg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dus heb ik 2 bommetjes van 125mg gepakt en heb echt wel best goed geflipt
dus ff niks meer pakken merk je dus toch maar al te goed
maar wel eerst speed gepakt voor de energie op pijl te houden natuurlijk
Klik om te vergroten...

schranziewanzie zei:
oooohhhh
das toch grappig hoer rap da druggebruikers geirriteerd geraken he
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

wie begint er nou met naamkaatjes te smijten :rolleyes: :rolleyes: :wink:
s
satdrLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies, dus ff ontopic:

heb 900 mg kristallen, neem normaal bommetje met 140 mg, maar wil er dit keer pep bij doen voor de "wakker" , hoeveel mg zal ik doen? Gebruik nooit pep en weeg 100 kg.

Bvd
r
robbyLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMA poeder werkt perfect

MDMA poeder werkt zeer heftig, let op met te hoog doseren.
Je kunt een te hoge temperatuur (hyperthermie) veroorzaken wat ernstige schade kan toebrengen aan alle organen, wat de dood tot gevolg kan hebben, voor meer informatie: www.xtc-mdma.com
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
huh ik had hier toch gepost dat men ontopic moest gaan of t anders dicht zou gaan :confused:
waar zijn die posts gebleven?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
huh ik had hier toch gepost dat men ontopic moest gaan of t anders dicht zou gaan :confused:
waar zijn die posts gebleven?
Klik om te vergroten...
welkom op planeet aarde heer spacekonijn... :P
forum is ff off geweest,ik ben ook 50 berichten ofzo kwijt :rolleyes: :rolleyes: :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: MDMA poeder werkt perfect

robby zei:
MDMA poeder werkt zeer heftig, let op met te hoog doseren.
Je kunt een te hoge temperatuur (hyperthermie) veroorzaken wat ernstige schade kan toebrengen aan alle organen, wat de dood tot gevolg kan hebben, voor meer informatie: www.xtc-mdma.com
Klik om te vergroten...

hangt af van de kwaliteit, van de persoon zelf (gewicht meisje of jongen leeftijd), en je moet gewoon goed drinken :wink:
r
robbyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klopt, helemaal mee eens!

Met goed drinken moet je isotone vloeistoffen(sportdrank) drinken, dus NIET continue water, want dan kun je een hyponatriemie (te laag zout gehalte in het bloed) veroorzaken (bij grote hoeveelheden water), voor meer info kijk op: www.xtc-mdma.com

Let op: sommige mensen kunnen zeer heftig reageren op xtc-mdma, kan genetisch bepaald zijn. Er zijn casussen beschreven dat na gebruik van 1 pil (pure xtc-mdma) mensen zijn overleden of orgaanschade hebben opgelopen.(met name leverschade) Gelukkig is dit maar een zeer klein percentage.

XTC blijft een onvoorspelbaar middel!!!
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mensen overleden of leverschade na het nemen van een pil? Bron?
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij gebruikt hij zijn eigen site als bron :wave:
r
robbyLid
01-01-2024, 00:00
#12
"Er zijn sterfgevallen na het gebruik
van één pil (niet-verontreinigde)
XTC beschreven, terwijl anderen na
meerdere pillen ongedeerd blijven"

Bron: Erasmus Medisch Centrum, Rotterdam.
E.J.Hoorn.

website:
http://www.ntvg-s.nl/archief_new/archie ... 007p01.pdf
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het artikel gelezen en ik geloof er eerlijk gezegd niks van. De voetnoten zijn sowieso niet aanwezig; de tekst die jij citeert heeft op het artikel zelf na ook geen bron.

Het lijkt mij erg sterk, maar goed, aan de andere kant zou het ook best kunnen.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
en ik ken iemand die dood is gegaan toen ie een aardappel at.......... ( niet verontreinigd ) :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
baarsjesbewoner zei:
en ik ken iemand die dood is gegaan toen ie een aardappel at.......... ( niet verontreinigd ) :P
Klik om te vergroten...

:wink: :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
juist

je kan maar net de sjaak zijn omdat je toevallig allergisch bent,voor de mdma of voor het bindmiddel, maarja kleine kans volgens mij
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar is er wel! Gelukkig heb ik er geen last van maar ik geloof best dat er mensen zo allergie's zijn dat ze er aan dood kunnen gaan. Ik bedoel, er zijn toch ook mensen die sterven na het eten van een doodsimpele pinda?
r
robbyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gelukkig komt het ook maar zeer zelden voor!!!
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik dacht dat er in NL nooit iemand is doodgegaan van een XTC-pil.
Wel van uitdroging; 'n pil slikken, vet gaan dansen en te weinig drinken.
En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
Maar volgens mij niet van alleen XTC.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gala zei:
En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
Klik om te vergroten...

die combinatie heb ik al meerdere keren gemaakt, en daarbij ook behoorlijk wat bier, en ik leef nog.. is zeker een aanrader

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."