Laden...
Laden...
Geregistreerd lid
"zachte pil winegums!!!!"
"de xtc innemen met veel melk, en ook melkproducten blijven drinken nadien"
"zal wel van doen hebben met het versmallen van de bloedvaten"
"syntetische aanvallen"
"kan ook nadelig uitpakken je krijgt angst van joints en als dat terugkomt kun je een angst aanval krijgen en dat is niet zo prettig"
"ik gebruik nooit kauwgom..als ik dat doe..bijt ik nie alleen op de kauwgom..maar ook heel mijn wangen kapot!"
"Common sense is uitgestorven tegenwoordig lijkt het wel.."
"heb ik ook."
"Beetje raar topic dit, lekkerste snoep is gewoon mdma kristal dan kan je zoveel doseren als je wilt."
"Volgens mij kan je xtc gewoon beter links laten liggen als je medicijnen gebruikt. Kan gewoon nooit goed zijn lijkt mij....."