Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder... ervaringen??

MDMA poeder... ervaringen??

220 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
need^weed zei:
dat niet nee :wink:
Klik om te vergroten...
ok dan adviseer ik u om in het vervolg (als je nog nog met drugs wil experimenteren, wat ik je niet zou aanraden) wat meer informatie op te zoeken...
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja 3/4 is idd wel redelijk veel, zelf heb ik al vrienden 1/2 zien nemen maar kheb het ze er terug zien uitkotsen ook :)
kheb al sommige keren 1/4 genomen, ma da was smorgens nadat we al een hele nacht door zitten mdma hadden genomen, en we voelden er niet veel meer van als we iets bijnamen dermee...
maar idd 3/4 is wel veel te veel om in ene keer te nemen, maar ge weet het nu in t vervolg é :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
need^weed zei:
LoL ik heb toch al lang gezegd dat ik DE BENAMING, voor puur MDMA dan verkeerd heb begrepen.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
was ook niemeer op u bedoeld he kerel
zo is gewoon de discussie begonnen
jij hebt het idd al ff door da het nie puur was en wss dan ook geen gram :wink::wink::wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen pure gram MDMA nee

Maar het was wel 1 gram (waar Mdma inzat) maar ik weet niet wat er nog meer in zat..... :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
toepiekloot zei:
ja 3/4 is idd wel redelijk veel, zelf heb ik al vrienden 1/2 zien nemen maar kheb het ze er terug zien uitkotsen ook :)
kheb al sommige keren 1/4 genomen, ma da was smorgens nadat we al een hele nacht door zitten mdma hadden genomen, en we voelden er niet veel meer van als we iets bijnamen dermee...
maar idd 3/4 is wel veel te veel om in ene keer te nemen, maar ge weet het nu in t vervolg é :)
Klik om te vergroten...

waar heb je het nou over :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

LoL van dat spul wat ik had kan je heus wel 3/4 gram nemen.... dat weet k beter dan jou denk ik zo,,,, alleen van puur MDMA niet, en ik had het dus verkeerd begrepen dat dat niet zo genoemd werd, dat spulletje wat ik had.... :rolleyes: :rolleyes: dus hou op met je 3/4 gram teveel........
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
need^weed zei:
geen pure gram MDMA nee

Maar het was wel 1 gram (waar Mdma inzat) maar ik weet niet wat er nog meer in zat..... :wink:
Klik om te vergroten...
maar nu zeg je weer met zekerheid da het wel een gram was
betwijfel het toch echt hoor
als je dan 3/4 heb ingepakt dan heb je toch wel echt een hennige bol moeten afslikken was da nie extreem groot dan :) :) :) :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
schranziewanzie zei:
need^weed zei:
geen pure gram MDMA nee

Maar het was wel 1 gram (waar Mdma inzat) maar ik weet niet wat er nog meer in zat..... :wink:
Klik om te vergroten...
maar nu zeg je weer met zekerheid da het wel een gram was
betwijfel het toch echt hoor
als je dan 3/4 heb ingepakt dan heb je toch wel echt een hennige bol moeten afslikken was da nie extreem groot dan :) :) :) :)
Klik om te vergroten...

mwah ik weet niet wat je groot noemt, maar zoiezo een fluwtje met speeksel en drinken glijd dat zo naar binnen :rolleyes: en het blijft toch poeder weet je....( en die vriend die t' mij heeft verkocht zei ook, ik heb veel grammentjes gezien en een gram was het zeker.... dus ja..... kortom ik had er geen moeite mee :wink: k heb wel een filmje van de hoeveelheid jammer dat ik die niet op internet kan plaatsenn.... mja het komt er gewoon op neer dt je je aanstelt als een wijfiej :P 1 keer slikke en het is weg :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
1keer slikke ent is weg..... :rolleyes: :smilingimp: :angry: :openmouth: :( :cry: :openmouth: :( :confused: :openmouth: :angry: :confused: :angry: :angry: :openmouth: :( :confused: :( :P :angry: :openmouth:

en zolang je het niet hebt gewogen weet je niet hoeveel het was....
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mr.jiho zei:
1keer slikke ent is weg..... :rolleyes: :smilingimp: :angry: :openmouth: :( :cry: :openmouth: :( :confused: :openmouth: :angry: :confused: :angry: :angry: :openmouth: :( :confused: :( :P :angry: :openmouth:

en zolang je het niet hebt gewogen weet je niet hoeveel het was....
Klik om te vergroten...

gdv leren jullie het dan nooit, jij hebt gdv de indruk van mij dat ik nergens naar informeer en dat ik maar wat doe, je moet eerst eff het hele forum nalezen a u b , ik heb dezelfde hoeveelheid ( 3/4gram) van dat spulletje gedaan als een vriend van mij die dag daarvoor had gedaan...... dus ik wist dat dat kon...

pff sommige mensen :angry: :angry: :angry: :confused: :confused: :confused: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
als een vriend van je uit een huis van 5meter spingt en er is nix aan de hand betekend dat dat als jij springt er ook nix zal gebeuren? ieder lichaam reageerd anders op drugs...
ma kijk ik zal erover zwijge ge doet maar wa ge wilt :) :rolleyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
dat vind ik echt een dom verhaaldje wat je daar nou typt :confused: dat is gdv logies dat je dan ook niet van een gebouw springt.... :rolleyes: :rolleyes: heeft niks te maken met dit,,,,,
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mr.jiho zei:
als een vriend van je uit een huis van 5meter spingt en er is nix aan de hand betekend dat dat als jij springt er ook nix zal gebeuren? ieder lichaam reageerd anders op drugs...
ma kijk ik zal erover zwijge ge doet maar wa ge wilt :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
laat die kerel gewoon doen
heeft toch geen nut voor er iets tegen te zeggen
laat hem maar denken da het een gram was
dan is de jongen gelukkig
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
we houde wel op met deze disc, want het gaat toch van kwaad tot erger en het word op een gegeven moment alleen maar meer overdreven...... :rolleyes:
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#14
need^weed zei:
toepiekloot zei:
ja 3/4 is idd wel redelijk veel, zelf heb ik al vrienden 1/2 zien nemen maar kheb het ze er terug zien uitkotsen ook :)
kheb al sommige keren 1/4 genomen, ma da was smorgens nadat we al een hele nacht door zitten mdma hadden genomen, en we voelden er niet veel meer van als we iets bijnamen dermee...
maar idd 3/4 is wel veel te veel om in ene keer te nemen, maar ge weet het nu in t vervolg é :)
Klik om te vergroten...

waar heb je het nou over :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

LoL van dat spul wat ik had kan je heus wel 3/4 gram nemen.... dat weet k beter dan jou denk ik zo,,,, alleen van puur MDMA niet, en ik had het dus verkeerd begrepen dat dat niet zo genoemd werd, dat spulletje wat ik had.... :rolleyes: :rolleyes: dus hou op met je 3/4 gram teveel........
Klik om te vergroten...

serieus of het nu puur is of nie, tis zowieso nie te slim om 3/4 van een gram te nemen he,geld voor alle substanties btw, kzeg nie dat het niet mogelijk is maar voor t zelfde geld zitten er andere stoffen in waar dagge omver van valt, bij wijze van spreken natuurlijk...
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als het goed is krijg ik binnenkort wat mdma poedertjes... zal mijn ervaringen zeker delen!

Heb het al 2x eerder gebruikt, een keer op Mysteyland na een pil, toen heb ik zwaar liggen spacen, weinig energie en veel 'love-gevoel'. Alles was goed, maar ik heb veel gemist van het feest.


Een keer na een etentje, na wat drank, even erg kotsen, daarna alles prima, bij mijn vriend thuis gezeten en zeg maar ten volle van elkaar genoten. Zoals ik het tot nu toe ervaren heb vind ik kristallen meer iets voor thuis dan voor op een party, maar misschien kom ik daar nog op terug.
P
PEP_!!!BITCH!!!_PEPLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik vind het wel beter alleen tog is het niet iets wat ik heel graag neem ja heel af een toe ff voor een keertjuh dusz !!
ik mixte het meestal in water of wat dan ook gewoon een klein beetjuh drinken !!
ik heb het ook welles gesnoven maar GEEN AANRADER !!!!

:wink:
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#17
need^weed zei:
Colaiuta zei:
Gala zei:
En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
Klik om te vergroten...

die combinatie heb ik al meerdere keren gemaakt, en daarbij ook behoorlijk wat bier, en ik leef nog.. is zeker een aanrader
Klik om te vergroten...

hij bedoeld waarschijnlijk een combo van Teveel van beide. :wink:
Klik om te vergroten...

ZIJ! :angry:

...en dat bedoelde ik inderdaad.
:wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
srry:P
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#19
afgelopen awake weer 2 likkies genomen en ik was weer de hele avond zoet. relaxed spul!!
L
LuisaLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMA = Vies maar wel lekker

Vies is het echt ja! Ik heb het 2 weken geleden gedaan, Ik moest bijna kotsen toen ik het opdronk! toen het begon te werken was ik het al vergeten. later nam ik nog een slok, was ook vies. de volgende dag als ik er aan dacht kreeg ik steeds kots neigingen. maar het was het wel waart, het was super! Ik was helemaal van het padje.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."