#1
ok dan adviseer ik u om in het vervolg (als je nog nog met drugs wil experimenteren, wat ik je niet zou aanraden) wat meer informatie op te zoeken...need^weed zei:dat niet nee![]()
ok dan adviseer ik u om in het vervolg (als je nog nog met drugs wil experimenteren, wat ik je niet zou aanraden) wat meer informatie op te zoeken...need^weed zei:dat niet nee![]()
was ook niemeer op u bedoeld he kerelneed^weed zei:LoL ik heb toch al lang gezegd dat ik DE BENAMING, voor puur MDMA dan verkeerd heb begrepen....![]()
toepiekloot zei:ja 3/4 is idd wel redelijk veel, zelf heb ik al vrienden 1/2 zien nemen maar kheb het ze er terug zien uitkotsen ook![]()
kheb al sommige keren 1/4 genomen, ma da was smorgens nadat we al een hele nacht door zitten mdma hadden genomen, en we voelden er niet veel meer van als we iets bijnamen dermee...
maar idd 3/4 is wel veel te veel om in ene keer te nemen, maar ge weet het nu in t vervolg é![]()
dus hou op met je 3/4 gram teveel........maar nu zeg je weer met zekerheid da het wel een gram wasneed^weed zei:geen pure gram MDMA nee
Maar het was wel 1 gram (waar Mdma inzat) maar ik weet niet wat er nog meer in zat.....![]()
schranziewanzie zei:maar nu zeg je weer met zekerheid da het wel een gram wasneed^weed zei:geen pure gram MDMA nee
Maar het was wel 1 gram (waar Mdma inzat) maar ik weet niet wat er nog meer in zat.....![]()
betwijfel het toch echt hoor
als je dan 3/4 heb ingepakt dan heb je toch wel echt een hennige bol moeten afslikken was da nie extreem groot dan![]()
![]()
![]()
![]()
en het blijft toch poeder weet je....( en die vriend die t' mij heeft verkocht zei ook, ik heb veel grammentjes gezien en een gram was het zeker.... dus ja..... kortom ik had er geen moeite mee
Mr.jiho zei:1keer slikke ent is weg.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:P
![]()
en zolang je het niet hebt gewogen weet je niet hoeveel het was....

heeft niks te maken met dit,,,,,laat die kerel gewoon doenMr.jiho zei:als een vriend van je uit een huis van 5meter spingt en er is nix aan de hand betekend dat dat als jij springt er ook nix zal gebeuren? ieder lichaam reageerd anders op drugs...
ma kijk ik zal erover zwijge ge doet maar wa ge wilt![]()
![]()

need^weed zei:toepiekloot zei:ja 3/4 is idd wel redelijk veel, zelf heb ik al vrienden 1/2 zien nemen maar kheb het ze er terug zien uitkotsen ook![]()
kheb al sommige keren 1/4 genomen, ma da was smorgens nadat we al een hele nacht door zitten mdma hadden genomen, en we voelden er niet veel meer van als we iets bijnamen dermee...
maar idd 3/4 is wel veel te veel om in ene keer te nemen, maar ge weet het nu in t vervolg é![]()
waar heb je het nou over![]()
![]()
![]()
LoL van dat spul wat ik had kan je heus wel 3/4 gram nemen.... dat weet k beter dan jou denk ik zo,,,, alleen van puur MDMA niet, en ik had het dus verkeerd begrepen dat dat niet zo genoemd werd, dat spulletje wat ik had....![]()
dus hou op met je 3/4 gram teveel........
need^weed zei:Colaiuta zei:Gala zei:En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
die combinatie heb ik al meerdere keren gemaakt, en daarbij ook behoorlijk wat bier, en ik leef nog.. is zeker een aanrader
hij bedoeld waarschijnlijk een combo van Teveel van beide.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."