Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder... ervaringen??

MDMA poeder... ervaringen??

220 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

goede voornemens :)
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
is ook voor je eigen veiligheid! :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
misverstanden???
dikke ripperij ja :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kreeg dit spul van een vriend van mij en die heeft het van een dealer, maar ik heb vandaag aan die vriend gevraagd hoe dat nou precies zat. Hij zei dat het toch niet helemaal puur was maar hij weet het ook niet prcies, en de conclusie kwam er op neer, BOEIEND HET WAS TOCH RELAXDE SHIT.... En dat was wel het geval dus... :grin::grin:

Uiteindelijk zal het wel niet helemaal puur zijn geweest en wat de rest dan was wat er doorheen zat, zullen wel weer van die chemische stoffen zijn....

Mja hier komt het een beetje op neer :sunglasses: :smoke:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja inderdaad. Net alsof iedereen hier altijd een heilig boontje is geweest :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelegenheidsgebruiker zei:
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
Klik om te vergroten...
een gram pep of een gram mdma
is wel een heel verschil
zonder waarschuwing ligt die jongen volgende keer mss ergens met schuim op zijn bakkes
is dat beter dan mss
jullie moeten denk ik eens wa harder nadenken
3/4 van ne gram :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hij mag echt blij zijn da hij dan geen mdma van ons had gekocht want dan konden we naar een begrafenis gaan.
tgaat nie om respect het gaat gewoon om de feiten.
nu is die kerel tenminste gewaarschuwd en ben ik er vrij zeker van da hij de volgende keer wel een beetje oplet.
begin met weinig, bijpakken kan je altijd
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
schranziewanzie zei:
Gelegenheidsgebruiker zei:
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
Klik om te vergroten...
een gram pep of een gram mdma
is wel een heel verschil
zonder waarschuwing ligt die jongen volgende keer mss ergens met schuim op zijn bakkes
is dat beter dan mss
jullie moeten denk ik eens wa harder nadenken
3/4 van ne gram :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hij mag echt blij zijn da hij dan geen mdma van ons had gekocht want dan konden we naar een begrafenis gaan.
tgaat nie om respect het gaat gewoon om de feiten.
nu is die kerel tenminste gewaarschuwd en ben ik er vrij zeker van da hij de volgende keer wel een beetje oplet.
begin met weinig, bijpakken kan je altijd
Klik om te vergroten...

tottaly agree...
respect heeft hier 0.0 mee te maken imho!!!!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen :rolleyes: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
need^weed zei:
LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
het gaat erom dat het dan geen ganse gram was en je dat dus ook niet zo moet noemen,noem het dan 1 1/2 capsul ofzo,maar noem het kind niet bij de naam gram :P :P :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
need^weed zei:
LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
da begrijp ik nie da ge u nie geript voelt
20 eur betalen voor het dan vervolgens in ene keer in te nemen
gij liever als ik
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wrm zou ik me geript voelen, ik koop het toch zelf.... het effect was goed, en ik snoep het zelf in 1 keer op.... dus het zijn me eigen beslissingen, ik had ook kunnen zeggen, Joh mij te duur ik pas.... :grin: :grin:
s
satdrLid
01-01-2024, 00:00
#14
Precies, dus ff ontopic:

heb 900 mg kristallen, neem normaal bommetje met 140 mg, maar wil er dit keer pep bij doen voor de "wakker" , hoeveel mg zal ik doen? Gebruik nooit pep en weeg 100 kg.

Bvd
r
robbyLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMA poeder werkt perfect

MDMA poeder werkt zeer heftig, let op met te hoog doseren.
Je kunt een te hoge temperatuur (hyperthermie) veroorzaken wat ernstige schade kan toebrengen aan alle organen, wat de dood tot gevolg kan hebben, voor meer informatie: www.xtc-mdma.com
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
huh ik had hier toch gepost dat men ontopic moest gaan of t anders dicht zou gaan :confused:
waar zijn die posts gebleven?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
huh ik had hier toch gepost dat men ontopic moest gaan of t anders dicht zou gaan :confused:
waar zijn die posts gebleven?
Klik om te vergroten...
welkom op planeet aarde heer spacekonijn... :P
forum is ff off geweest,ik ben ook 50 berichten ofzo kwijt :rolleyes: :rolleyes: :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: MDMA poeder werkt perfect

robby zei:
MDMA poeder werkt zeer heftig, let op met te hoog doseren.
Je kunt een te hoge temperatuur (hyperthermie) veroorzaken wat ernstige schade kan toebrengen aan alle organen, wat de dood tot gevolg kan hebben, voor meer informatie: www.xtc-mdma.com
Klik om te vergroten...

hangt af van de kwaliteit, van de persoon zelf (gewicht meisje of jongen leeftijd), en je moet gewoon goed drinken :wink:
r
robbyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klopt, helemaal mee eens!

Met goed drinken moet je isotone vloeistoffen(sportdrank) drinken, dus NIET continue water, want dan kun je een hyponatriemie (te laag zout gehalte in het bloed) veroorzaken (bij grote hoeveelheden water), voor meer info kijk op: www.xtc-mdma.com

Let op: sommige mensen kunnen zeer heftig reageren op xtc-mdma, kan genetisch bepaald zijn. Er zijn casussen beschreven dat na gebruik van 1 pil (pure xtc-mdma) mensen zijn overleden of orgaanschade hebben opgelopen.(met name leverschade) Gelukkig is dit maar een zeer klein percentage.

XTC blijft een onvoorspelbaar middel!!!
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mensen overleden of leverschade na het nemen van een pil? Bron?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."