Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
":P khoop ut kzeg nie dat wij lieverdjes zijn maar daar in ut midde oosten hebben ze gewoon hele trainings kampe voor zelfmoordaanslage wel beter dat ze zichzelf mee opblaze"
"veel mensen gebruiken best zware drugs maar mescaline en adrenochroom zie je nie veel mij lijstje: wiet/hasj xtc speed poppers paddo's alcahol BIER! (want dat hoort tog op een speciaal plekje vind ik) ritalin diclofenac tramadol dipiperon lijm en miss nog wel meer maar vind het zelf niet zo'n spectaculaire opsomming. ik wil graag ooit gaan doen: lsd dmt heel mischien mescaline coke salvia truffels spacecake hasjolie naja nog wel een paar"
"na een dag hard werke een lkkr koud pilske van een degelijk merk"
"eej jah das wel vet! ga ik ook maar keerte probere"
"[ True true, maar; met een beetje draaikunde en niet teveel weed in 't achterste eind hoeft 't geen probleem te zijn. Overigens: zelfs al draai ik met een klein vloeitje, een tip komt d'r altijd in [/quote] bescheiden hoor"
"klein vloeitje"
"ik d8 al wat een dom verhaal glinster wiet ? dat is meetsal gewoon goeie wiet. met veel thc op de toppe. sommige zeggen dat ze dat nie kenne , die gaan denk ik naar een kutshop of oogsten zelf wiet op een verkeerde manier."
"ik had eerst een vette hekel aan hardcore. tot dat ik pille begon te slikke nu luister ik bijna niks onders meer. al mn matties houwe van hardstyle en jumpstyle maar das mij te soft . trouwens wie gaat er naar amigos in dord dit weekend word mn eerste egte feesie met ilies:P"
"ongeloflelijk wat voor effect jonko (WIET) bij sommige mensen heeft. vroeger werd ik ook egt super super vaag maar na een paar keer smoke is dat tog wel weg?"
"ik slik nu weer een tijdje en ut bevalt tog iets te goed dus kga maar stopppe binnekort, is eerder gelukt"