Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mushiemadness zei: dinsdag ga ik eindelijk lsd hebben ik kijk er egt naar uit ik kan er aangraken via een vriendin (die net zoals mij geen ervaring heeft met hallucinogen middelen) we waren van zin het samen te doen ik had ged8 aan elk een half tripje ? goed idee of niet? Klik om te vergroten... Bedoel je dat je ook nog nooit paddo's op hebt?"
"Psychonaut1976 zei: Psykaholik zei: Mr.jiho zei: zommes zei: Het is succesvol gebruikt bij mensen met depressie's, neerslachtigheid en inderdaad teveel stress. Onlangs is ook uit een onderzoek gebleken dat terminale patienten minder doodsangst krijgen bij 'lsd-therapie' . Klik om te vergroten... hetzelfde is ook gebleken uit onderzoeken met mdma bij terminale patienten Klik om te vergroten... idd ze zijn ook aan het proberen voor mdma terug legaal te maken in de psychiatrie Klik om te vergroten... Ik kan me er niks bij voorstellen,terminale patienten ff een lekker dagje te bezorgen ok....Maar ook van mdma word je net als speed de volgende dag extra leeg en een beetje futloos tegen depri aan zelfs,het lijkt me daarom juist helemaal niet geschikt voor patienten. Klik om te vergroten... idd. Als je xtc neemt ben je de volgende dag vet leveloos. Lijkt me niet echt handig voor terminale patienten"
"azgaza zei: disaster zei: In m'n eerste echte trip was ik de hele tijd heen en weer aan het lopen.. Ik wist echt niet wat ik moest doen (werdt een beetje para).. Maar nu ik meer ervaring heb, is dat veel minder om ik het steeds meer onder controle krijg. Klik om te vergroten... Ik wist in mijn eerste trip ook niet wat ik moest doen; hoewel het geen paranoia tot gevolg had, wel dat ik steeds naar een andere plek toe wilde tot ik in mijn eigen huis was, toen was ik een puzzelstukje dat op de geode plek was gelegd (zo voelde ik me heel letterlijk). Het niet weten wat te doen lijdde toen tot de uitspraak 'we zijn gewoon aan het zijn' en die is nog anderhalf jaar bijgebleven en vaak herhaald. Het is absoluut zo dat je er controle over leert te krijgen ja, meer en meer. De verwarring wordt per trip minder sterk (jammer eigenlijk). Klik om te vergroten... mijn eerste keer heb ik juist de hele avond gewoon rond gelopen was weer klein kindje alles was leuk. HEERLIJK"
"dread_head zei: azgaza zei: Dat had ik ook wel een beetje; alsof ik weer een klein kind was, meer alsof ik alles voor het eerst zag, en niks begreep. Mooie ervaring ja. Klik om te vergroten... Jazeker!.. had ik ook.. we zaten bij een maat van mij binnen waar ik wel vaker zat.. zijn huisje zag er inneens zooooo anders uit.. echt raar.. kwam ik gistere weer ff langs om spulletjes die ik nog had laten liggen op te halen.. lijkt het echt weer anders >< echt raar.. en ik heb btw ook van die kutacties gehad.. dan zat ik eerst een kwartier voor me uit te staren, dan stont ik inneens op, gingi k midde in de kamer staan.. 4 minute ofzo beetje op en neer wiebelent ofzo.. en danging ik weer zitte.. echt kansloos :P Klik om te vergroten... Leuk toch"
"ik heb 3 uur lang bijna non stop gelopen, okee ik stond wel om de minuut stil, maar dan nog :P"
"disaster zei: Ik had 6 stuks genomen, daarvan heb ik best spijt gehad.. Een halfuurtje na inname begon ik me een beetje stoned te voelen, net alsof je een joint had gerookt. Een uurtje later was ik helemaal de weg kwijt :P . Ik wist niet wat me overkwam, alles begon om me heen te draaien en zelfs als je je ogen sluitte draaide het verder.. Toen ik een beetje verwelkomt was in m'n nieuwe wereld ging ik liggen. Er kwamen allemaal gedachten op me af, je ziet jezelf van buitenaf (echt vaag was dit). Ik zag alles in een ronde bol, en m'n bureaulamp begon tegen me te praten.. Ik probeerde ergens anders op te letten en drukte de T.V. aan maar die kon ik amper volgen.. Ik ervaarde alles anders, de tijd stond stil en de muziek leek veel slomer te gaan.. Ik heb m'n ogen rond een uurtje of 12 in de nacht gesloten en werd rond 9 uur wakker. Ik moest wel ff denken wie ik was en wat werkelijkheid was. Dit was echt een zeer heftige trip! Ik heb veel dingen geizen die er niet waren en heb de laatste uren genoten.. Ik raad aan om te beginnen met 2 of 3 zaadjes. Klik om te vergroten... ik ga zelf zeker niet de eerste keer 6 zaden nemen. Maar het klinkt wel leuk"
"probeer gewoon de site van de shop te vinden. Als hij er een heeft. en zo niet vraag volgende keer wanneer ze wel en niet open zijn"
"en, al iets gevonden over beroepsgeheim?"
"k, mooi"
"half pilletje gepopt, naar schoolfeest gegaan. Daar nog 2 keer een half pilletje gepoppt. vervolgens 1 uur te fucked up om te dansen aan de bar gezeten. kwam bij een vriend aan toen het afgelopen was. wij nog even wat geblowd. EN TOEN KWAM HET . Ik ging op bed liggen en kijk naar het plafont. Ik zag eerste wat rare zwarte wasen. ze werden steeds duidelijk op een gegeven moment waren het heel erg realistische vleermuizen. Niet 3D maar gewoon alof het plafont een tv scherm was. Daarna gingen deze 2 vleermuizen heel fucking snel om elkaar heen vliegen in een circel. Toen verandere deze draaikolk in een demoon. (ongeveer net zo een als uit het spel diablo II) en die ging rondjes draaien enzo. ECHT TERING VET!"