Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gewoon tande poetsen, je zelf niet te veel buiten ejzelf laten gaan...dus laat het over je heen komen dan geniet je meer van de ex...of tsa somige houden van kei hard en strak staan , naja neem dan speed ofzo neem nouw een halfje en drink geen bier of eet een bannaan komt ut alemaal goed, sorg voor jezelf, neem de ex voor wat ut is, etstage...half is al genoeg om alle blijdschapm los te laten MEER STOFJES HEB JE TOG NIET ALS ZE EENMAAL LOS GELATATEN ZIJN. om geen downer te krijgen drink je dus geen bier of melk of eet je een bannaan enz je kan zelf je halisunaties onder controle hebben.....maar dat zoeken jullie zelf maar uit*hihi*"
"moet je ook nie gaan knagen, zomige mensen kunnen zichelf nie blijven met drugs...als ej van strakstaan houd doe ej dat:P k laad liefer over me heen komen gevoel van kruipen over de grond"
"geluit en gevoel verandert leuk he verdovings middelen, neem iets te veel en coma:P"
"heb me net tog lekkere lijn keta gehad, woow dans op de sterren>triping< zow geweldige dag, begon acid undercuver delen emt ze 3e, toen kwam leuke meid bij hele dag leuke dingen egdaan en nog wat speed, bier tje er bij,uiteindelijk nu half uur geleden lijn keta.... fuc yeah, tenko tekno ben niet veel naar spy of acid party's geweest, meer drum and bass/elektro/schramz ,but now sins if med my brother monky, ^^kompleet van de aardbodem,zow hells gruwelijk:P have nice tripy night the shadow"
"its like dancing on the stars"
"indeeed dat klinkt zwaar irie, k dans ook wel in me eigenw ereld of in andere werelden maar nooit dat van *ping* waar ben k.....wel eens dat het heel langzaam of in 1 klap weg ben en tsa daar was k nokkie 3 x gehad in best wel uitgesprijde tijd gelukkig"
"met of zonder drugs, ik vind het alemaal eigelijk het zelfde,het is gewoon jouw... aleen met drugs kan ej zow makkelijk buiten jezelf gaan,net of alles ope staad... nd de smaak en gevoel verders bij verschilldende drugs of je het door je neus werkt of rookt,fuc yeah i like itt"
"lezen waar alles over gaat, over deep in de muziek gaan met keta op..."
"als je naar goeie feestjes gaat snuf je het zelfs op de dansvloer"
"ex is egwoon the shit, het gevoel avn het mooiste wat er is, en zow rustig maar tog ook zow lijp..heerlijk gewoon, super inside world indeed, je kan heerlijk halisuneren en weg droomen, is de vraag heb je het door en onder controle:P"