Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha ja dat is fucked up, maar leerplicht amtenaar zit je op middelbare school?"
"Psykaholik je zegt dat een wiet verslaving minder sterk is aan een alchol verslaving, spreek je uit ervaring? ik moet tog zeggen dat wiet ook heel verslavend kan werken, het slijt in je dagelijkse patroon en is daarom moeilijk om mee te stoppen, er zijn mensen die heel makkelijk van wiet af kunnen blijven, dat vind ik appart, volgens mij hebben die dan ook nooit lang durig achter elkaar wiet gerookt. Wat je zegt dat je van 3 biertjes niet veel voelt klopt, maarja moet je er iets van voelen het is tog eigenlijk alleenmaar beter dat je nuchter in het leven staat, ik als je het bij 2 a 3 biertjes kan houden is dat een goede zaak, alchol en wiet tasten allebij het geheugen aan, van alchol krijg je corsacof of hoe je dat ook schrijft, en van wiet tast het korte temijn geheugen aan, het is maar net wat je wil:P wil je nog mooie herrinderingen hebben van vroeger kan je beter wiet roken :P :P :P anders ken je strax je eigen famillie niet meer"
"Mwja ik vind tog echt wel dat het een korte temijns geheugen verlies met zich mee brengt, heb ik aan de dokter na gevraagt en zelf onder vind ik dat ook misschien moet je het ook een x aan je huisarts vragen"
"nee maar daar heb ik het ook niet over, ik ben sterk van mening dat blowen wel degelijk je geheugen aantast, er sterven hersen cellen af, vraag dat maar aan de vader van je vriendin"
"haha ja 1 jointje worden er ook steeds meer, ook die verslavings drang vind ik, als mijn joint nog niet helemaal op is krijg ik alweer de gedachten om een nieuwe te roken, maar meestal ben ik na die joint tog wel stoned en w8 ik nog ff, Biertjes vind ik lekker voor de smaak, ik drink altijd de sterke biertjes, en dan beetje af wisselen, elke x wat anders, als ik uit eten ga ofso dan is het relaxt"
"Door wiet roken sterfen hersencellen af en door alchol gebruik heb je kans om korsecof te krijgen"
"Dat vind ik tog opmerkelijk, ik kan het me haast niet geloven, je bent jezelf aan het verdoven zech maar en is dat goed voor de gezondheid, ik geloof wel dat als je stopt met blowen, je weer veel helderder gaat worden in je hoofd, maar dat weet ik niet, voordat ik blowde beleefte ik de dingen tog wel anders en zat ik anders in me vel maargoed. Ik heb zelf getest of blowen je slimmer maakt, door een beste joint te roken voor mijn aardrijkskunde examen en uitgerekend dat vak is behaald met een onvoldoende, terwijl dat mijn beste vak is dus slimmer i don't think so, voor mij iniedergeval niet je gaat misschien anders over dingen nadenken, als je stoned bent ga je tog ook helemaal door spitten in je gedachten over van alles en nog wat, dat gebeurd niet zo sterk als je nuchter bent:P misschien bedoelen ze dat met slimmer"
"daar wil ik je ook gelijk in geven, maar ik vind het tog raar dat ik vroeger gewoon alles heel snel wist, en de laatste tijd tog wat achteruit ben gegaan op het korte temein, en ikdenk dat iedere blower dat ondervind niet meer weten waar je dingen neergelecht hebt etc. dus vertel me dan maar hoe dat kan??? en omdat ik al heel vaak hoor van alle kanten dat je slim van blowen word, heb ik het gewoon zelf uitgeprobeerd, met het negative resultaat:P"
"Oke dan chil :P"
"Ik heb zelfs gehoord dat de eerste 50 pillen geen blijvende schadelijke gevolgen hebben, ik heb denk ik een pil of 40 weg geslikt alleen ben al een behoorlijke tijd clean"