Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
108 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
SGiZO zei:
heeft iemand soms ook dat als je ff stil zit en u oge dicht doet, dat je allemaal beelden ziet. Dat je bv. op een andere plaats bent, op het werk fzo... Dat je echt helemaal weg bent aan het gaan. Heeft nog iem dit al gehad??
Klik om te vergroten...

ik heb dat ook als ik dat doe :) maar meestal komt dat pas na het feestje :) en het leuke is :grin: als ik dan in mijn bed lig, zie ik al de dingen van het feestje nog eens voor me :tongueout: meestal dan dingen die ik niet gezien heb of vergeten of in je onbewuste is opgenome :grin: is wel lekker :tongueout: alhoewel ik eens dacht dat er iets nogal serieus gebeurt was en dat dus niet het geval was :tongueout: dus vrij genat van mij kant...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flut zei:
Haha ken dat gevoel ook ja, soms vergeet je dan helemaal dat je in je bed ligt en denkje datje nog in je bed ligt! Zeer appart :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik begrijp deze zin niet echt. :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens brillen gezien, verder niet echt vage ervaringen gehad.

Wel een vriend van me die al flink de weg kwijt was van de MDMA, we waren een film aan het kijken en die heeft toen wel wat mooie uitspraken gedaan:

We waren een film aan het kijken, hij was al 1.5 uur bezig en daarvoor hadden we gegamed: "Huh, Jan, ben jij nou speler 1 of 2?"

"Stond deze film 10 minuten geleden niet ook al op?"

"Ik heb niet het idee dat je nou bepaald slimmer bent onder invloed van XTC"

Ik vond het wel grappig :P
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#4
We waren een film aan het kijken, hij was al 1.5 uur bezig en daarvoor hadden we gegamed: "Huh, Jan, ben jij nou speler 1 of 2?"
Klik om te vergroten...

Lol! :P
M
MartijnSLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik XTC voor de 3rde keer gebruikte heb ik wel iets vaags meegemaakt ja.

Ik had toen, op een zaterdag, al in de middag 4 kleine klavertjes op. Klavertjes zijn de enigste die ik ken, maar vallen wel lekker.

Ik zat toen al redelijk vaag met gekke bekken in de auto, en we gingen nog ff naar snollywood iin rotterdam.
Daar heb ik in totaal nog 4 extra op, maar ze vielen niet.

Pas toen we richting huis gingen rond half 4 begon ik vage stippen te zien, en ben zelfs een paar keer gewoon weggevallen.

Toen ik s'ochtends wakker werd stond mijn pc onverwachts aan, met een soort dating chat site open, en werd ik een uur later gebeld of ik nog wou komen voor een sexdate met een vent van 36... :openmouth:
WTF, een sexdate gaat al ver... maar met een vent terwijl ik hetero ben... amai!

Conclussie: Nooit meer zoveel op 1 avond :openmouth:
M
MonkeyBusinezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een keer een zwarte eekhoorn op mijn kamer gezien, die me aankeek alsof ie ging aanvallen. Achteraf bleek het een zwarte ceintuur van mn badjas te zijn.

Diezelfde avond werd een kledinghaakje met kleren een vage man met een stuk kledinghaak als hoofd. Mn schemerlampje werd een vaag poppetje met een hele lange nek :tongueout:

Ook heb ik die avond echt van de asbak gehouden. Hij was zo mooi en elke keer kiepte ik em op mn bed om. Daarna zei ik : kijk wat mooi! terwijl ik niet eens iets vast had.

Op straat (om 4 uur snachts) zag ik overal mensen lopen, fietsen, in autos stappen en shit maar er was niemand :tongueout:

Daarna wouden we nog gaan rummikubben maar dat werd echt helemaal niks. haha
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#7
een tijdje geleden, ging samen met 3 vrienden XTC gebruiken en heel de nacht rond lopen in de stad.. had na 7 a 8 pillen zware halucinaties ik had het gevoel dat het een drukke dag was, zag overal mensen heel relaxed.. ik zag een paar mensen dien een auto aan het inladen waren in het midde van nacht, ik ging naar ze toe waar ze plots verdwenen.. ik kon er niet meer aan uit ben dus gwn verder gegaan :)


grtz
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#8
raarste was, toen had ik alcohol, xtc en wiet doorelkaar gehad, en toen ik snachts in bed lag in het donker zag ik allemaal ogen , verder nog neit veel meegemaakt
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb altijd dat als ik me ogen sluit,zit ik achter de computer op msn gesprekken te voeren met mensen.

Of ik had een keer bijna de hele dag cod2 gespeeld.
Die nacht xtc gepakt,ogen dicht -> leek weer of ik echt speelde.

En zo nog wel wat dingetjes.
Als ik weer open moet ik echt ff 5 seconden denken van HUH zat ik achter pc :) .

Pas als ik nuchter ben besef ik hoe grappig/leuk het is tijdens trip geniet ik er niet echt van omdat het net echt is :openmouth:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
GabberSnoePie zei:
^geen mda
Klik om te vergroten...
Wat dan? Gewoon MDMA dat opgefokt werd door de alcohol? Het was niet zoals ik eerder meegemaakt had.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
kan zijn, maar zowiezo geen mda ga je soort van trippen(veel hallucinaties). en jij had alleen wazig beeld...
s
spacebeerLid
01-01-2024, 00:00
#12
het gekste wat ik mee heb gemaakt is met je kei wazige kop over een industrie laan lopen met 7 andere wazige lui.

en dan een motorkap van een woute wagen ineens bij hebbe :grin:

dolle boel
S
SmithjeuhnLid
01-01-2024, 00:00
#13
XTC-trip...

Mijn raarste en angstigste ervaring tot nu toe is dit weekend gebeurt, na 2dage wakker op coke, 1nacht slape en dan 2dage uitgaan op speed en dan zonder slape de zondagmiddag een pil pakke die'k had gekrege van een goeie vriend ( een beige-achtige ferrari, bijna 2x zo dik als een gewone pil en niet gespikkeld ofzo) toen ik bij 2kennissen zat die niet weten dat ik xtc gebruik.
Ik voelde de bol inslaan, ben een uurtje gaan wandele en zag overal vanalles dat er niet kon zijn maar ben dat wel gewend.
De effecten van de pil waren niet extreem, raar genoeg.
terug bij hun thuis heb ik mij in de zetel gelegd en proberen slapen, met de tv aan...
Naar wat een uur later moet geweest zijn ben ik in paniek wakker geschoten, en beginne roepe en weglopen, ik had het gevoel dat iedereen mij wou vermoorden omdat ik iemand had vermoord of verminkt.
ik heb iedereen verplicht om hun oren te tonen omdat ik dacht dat ik hun oren had afgesneden enzo, echt raar...
ik voelde mij ook enorm schuldig, zo erg dat ik gewoon ben beginne huilen en mij verontschuldigen, maar vanaf dat iemand in de buurt kwam werd ik weer agressief en dacht ik dat ze mij wouden vermoorden.
zo erg dat ik nx durfde te eten of drinken, zelfs geen kalmeermiddel wilde inpakken...
ook pakte ik elk woord dat ze zeiden letterlijk.
dit heeft zo een 4,5uur geduurd, en daarna werd'k nuchter in mijn hoofd, begon ik in te zien dat ik aan het freaken was, heb ik een joint gerookt en gekalmeerd, hebben we zitte praten over wat er gebeurt was enzo...

alles goed en wel, 'k mocht blijven slapen in de zetel...
toen iedereen lag te slapen voelde ik opeens vanalles kietelen,
en zag ik dat het slangen waren, dan heb ik mij rechtgesteld en heb ik zeker 2u staan vechten met de slangen (ik doe Viet-Vu-Dao, een vietnamese variant op kungfu) tot ik dacht dat ze allemaal dood waren.
ook had ik het gevoel dat er enkele kleine slangetjes in mijn bene waren gekropen, en naar mijn hart kropen...

uiteindelijk ben ik weggelopen, op de trein gekropen naar huis en dan ging alles weer...

dit was de enigste slechte ervaring die ik ooit op xtc heb gehad, en ik gebruik al 4jaar elk weekend weed, xtc, coke en/of speed ...

het was voor dit weekend wel 4maand geleden dat ik iets had gebruikt, en denk dat dit dan ook de oorzaak is geweest.

Grtz
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
vaag verhaal... ik snap ook nooit waarom mensen in zo'n compleet verkeerde setting gaan spacen!! Xtc valt of staat echt bij een goede sfeer... En het lijkt me zeker arelaxed om te spacen bij mensen die niet eens weten dat je slikt... Niet zo raar dat je dan superllijp wordt op een beroerde manier.
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Everio zei:
Eyezblack zei:
Mijn gekste ervaring is dat ik hallucineerde dat mijn vriend's riem de afstandsbediening was. Ik begon er een beetje aan te plukken en mijn vriend schrok zich dood, hij dacht dat ik zijn broek wou uittrekken :P
Klik om te vergroten...


zoals je in mijn reactie leest voor jou kan het zijn dat je antwoorden krijgt dan :P

miss is dat een antwoord voor jou?

toch maar eens je geaardheid nog eens controleren :wink:
Klik om te vergroten...

wou je zeggen dat ik homo ben?
B
Big MoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat freaken dat herken ik, maar dan in een lichte vorm, geen licht kunnen verdragen en tegen je maat zeggen dat ie een handdoek over de TV moet hangen enz enz, dit op een freakie manier, bepaalde zinnen een paar keer herhalen, en soms andere mensen een beetje freakie commanderen, doe even dit ... doe even dat .... hee zit niet te dit zit niet te datte, hebben jullie dat ook ondervonden dat ergens gedurende een trip er bij iemand dit soort gedrag naar boven komen.
H
HarDmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn gekste avond was toen k 520mg zuivere MDMA naar achter klapte.....
Ik was met 3 maten onderweg naar discotheek.... Toen ik opeens begon te rennen..... Vervolgens kwam ik mijn maten 5 uur later tegen, die waren wel naar de discotheek geweest..... Hun vragen wat ik het gedaan, Ja ik heb 5 uur lang met mn beste vriendin op een bankje gezeten. Nou ik kan je vertellen, k heb hardcore alleen op een bank gezeten en cker 5 uur lang gehallucineerd dat ik met mn beste vriendin op een bankje zat die op dat moment gewoon in bed lag.... hehehe
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Uhm, na 2 nachten wakker, stuk of 10 pillen (dollars, molentjes) en een paar gram speed.

Dacht ik steeds dat ik aan het werk was, ik dacht dat ik een koptelefoon met microfoon op had en ik zei steeds dingen die ik op mijn werk ook moet zeggen/doen.

Een uurtje later ging ik naar de aldi om eten en drinken, en daar was ik de kluts helemaal kwijt, ineens weer die commando's roepen die ook op het werk moeten en ik kon de kassa niet meer vinden.. uiteindelijk nog wel een tros bananen en zak appels weten te halen :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
982 zei:
Uhm, na 2 nachten wakker, stuk of 10 pillen (dollars, molentjes) en een paar gram speed.

Dacht ik steeds dat ik aan het werk was, ik dacht dat ik een koptelefoon met microfoon op had en ik zei steeds dingen die ik op mijn werk ook moet zeggen/doen.

Een uurtje later ging ik naar de aldi om eten en drinken, en daar was ik de kluts helemaal kwijt, ineens weer die commando's roepen die ook op het werk moeten en ik kon de kassa niet meer vinden.. uiteindelijk nog wel een tros bananen en zak appels weten te halen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hehe :grin: Heb ook eens vreemde dingen gedaan op een partij witte dollars, maar daar bleek dan ook geen mdma in te zitten :rolleyes:
s
spacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik nu ongeveer een jaar xtc en toch heb ik nog steeds vage ervaringen. Natuurlijk de redelijk "normale" als brillen zien, maar ook wat minder normale als winkelwagentjes aan het einde van de straat en wegen die ineens ophouden.

De vaagste keer was toen ik met mijn schoonzusje besloot in bad te gaan, omdat we daar zin in hadden. Het was inmiddels half zes 's ochtends en ik had 6 blauwe mitsu's op. We zaten in bad, relaxed met een asbak en waxinelichtjes, en ik was echt een heel eind heen. Ik keek naar mijn schoonzusje en het leek of haar gezicht los kwam van haar hoofd en kleine circeltjes maakte. Achter haar hoofd stond een schilderij dat steeds van afbeelding veranderde. Toen ik rondkeek, stond er een kleine koe op de rand van het bad en een mini-geit op haar bovenarm. Echt weird.

Het maffe is dat ik op die momenten wel weet dat de dingen die ik zie niet echt zijn, maar ik zie ze wel. Zijn er meer mensen die dat zo ervaren?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."