Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mwah, blijft een heerlijke drug imo. als je het maar met mate gebruikt.."
"Ik heb nooit grote pupillen/ogen.. ben ik hier immuun voor ofzo? Heb ook foto's van mezelf gezien onder invloed van X, maar gewoon even duf als normaal..? Niet dat ik het erg vind ofzo."
"Hollywood zei: Heb wel een 3 pillen gepakt op een klein feestje bij mij thuis. Mijn ouders waren op dat moment ook thuis en hadden niks door Was wel behoorlijk stom en was ook gelijk de laatste keer. Volgens mij heb ik me nog behoorlijk ingehouden, maar heb wel lopen zweten als een rund Klik om te vergroten... whaha!"
"dip.. voel me de dag erna altijd zwaar rot :/"
"anderhalve blauwe mitshu driehoek.. was geweldig, hele avond flink strak gestaan en de muziek, mensen, alles om me heen was geweldig"
"geen grote ogen, klapperkaken en natuurlijk, love voor iedereen haha!"
"alleen gezond eten.."
"wist het niet zeker, omdat het pas mn 2e keer is namelijk. wel 2 jaar lang al wiet, hasj etc. maarja, blijft toch wat anders he"
"WHAHAHAHAHAHAHHA DIE IS ZWAAR ERG AVICED!"
"hier in de buurt eigenlijk alleen maar blauwe driehoekjes.. mitshu's dus. vind het niet erg"