Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Purkies, jetsers, kletsers, snoepjes en pillen zijn de meest voorkomenste hier"
"Voor mij blijft het toch het mooiste om op een groot hardcore feest (bijv. masters of hardcore) hard uit je dak helemaal los te gaan"
"Pupillen waar mensen echt van schrikken, en beetje kaken, beetje naar beneden getrokken gezicht met lekkere stijve kaakjes."
"Een genotsdip je voelt je beetje verot maar toch heel relaxed. Lekker blowtjes roken tot je er bij neervalt"
"riflexz zei: Stoniemelony zei: Een genotsdip je voelt je beetje verot maar toch heel relaxed. Lekker blowtjes roken tot je er bij neervalt Klik om te vergroten... Hoe doe je dat dan, als je moet gaan werken de dag(en) erna? Klik om te vergroten... Gewoon beetje lekker vroeg naar men bedje, maar meestal moet ik op maandag naar school, maar dat is voorlopig ook over tot met september :P Dus dat wordt weer gewoon halfgaar werken, maar dat doen er wel meerdere op mijn werk."
"en waar de f*ck is dat nou weer voo0r nodig..... heb je niks beters te doen ofzo..."
"ben echt 1 keer in heel me leven over men nek gegaan van pillen, maar daarna voel je je altijd zwaar maar dan ook zwaar gull, heb wel eens vaker dat als het begint in te slaan dat ik last van men maag krijg."
"Ik blow altijd als ik xtc heb gebruikt, he voeld weinig stonedheid maar een joint is nog noooit zo lekker geweest"
"loadrunner zei: en je voelt de kater niet zo... Klik om te vergroten... Ik heb nooit echt zown erge last van een kater, zit meestal in een dikke chill mode als het aan het uitwerken is, blijf meestal wel achter elkaar draaien :P"
"Zo zo onwijs mooie foto heb nog nooit zown groote brok gezien"