Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"xplusif zei: Je moet er niet te veel van verwachten. het is duur,verslavend. En naar mijn mening saai. Als je echt op zoek bent naar een avontuur zal ik je xtc aanraden. Mvg Klik om te vergroten... Ik ben het honderd procent met je eens. Een lijntje leggen is soms wel is leuk maar veel te duur voor het effect. XTC is veel tripachtiger en goedkoper. Van coke wordt je lekker scherp maar het gevoel gaat snel weg."
"Mijn eerste keer valt kort te beschrijven: pure euforie. Had ze gewoon thuis met vrienden genomen en na enkele uren was ik aan het genieten."
"Lekkerste: Campari en Wijn Vieste: Al het gene wat eindigt op likeur"
"Shana_P zei: Ik ben er absoluut tegen. Als het gelegaliseerd gaat worden gaan mensen die het nog nooit gedaan hebben rapper de stap zetten om het te proberen, en coke is een van de verslavendste drugs die er is. Langs de andere kant zou het goed zijn om de shit uit de wereld te helpen maar dan nog... Als er voor mij een drug zou gelegaliseerd mogen worden zou het xtc of lsd zijn. Klik om te vergroten... Dan neem ik aan dat je dan ook tegen het legaal zijn van alcohol bent. Tenslotte is het volgens The Lancet de derde gevaarlijkste drugs en kan iedereen er zomaar aangeraken. Jonger rakkers kunnen zomaar de stap zetten... Het is niet omdat je een stap zet dat je direct verslaafd bent. Verslaafd aan iets worden hangt grotendeels af van je persoonlijkheid. Als je dingen wilt verbieden omdat bepaalde mensen er niet meer omkunnen kan je veel verbieden."
"Skippy zei: Ja en Nee , aan de ene kant Iedereen aan de drugs, beter Aan de andere kant, iedereen naar de klote, niet goed. Klik om te vergroten... In this world your are fucked up anyway Niet iedereen gaat naar de klote van drugs. Er is weliswaar altijd een percentage dat niet rationeel met een bepaalde drugs gaat kunnen omgaan maar als je met die redenering dingen wilt verbieden kan je veel beginnen verbieden. Misschien moeten we de zuurtjes ook maar afschaffen omdat er mensen zijn die er door hun overdreven gebruik ongezond van worden."
"X geeft naar mijn mening de beste hallucinaties . Laatste keer gaven mn lampen een lasereffect en ging de kleur van mn rode lamp over op de hele muur."
"Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen."
"henkie84 zei: maar de dagen erna kreeg ik dikke (voor mij) hoorbare, zoemende schokken in m'n hoofd, Klik om te vergroten... Hm, dat is dus wat ik nu in mijn hoofd voel. Wanneer ging het weg bij jou?"
"Er is zoveel dat schadelijk is... Dit topic heb ik opgestart om de schadelijkheid te kaderen door ervaringen te lezen."
"Routine is het gevaarlijkste aspect aan een verslaving. Kijk maar naar al die rokers. De sig laten liggen zou geen probleem zijn maar de gewoonte om sochtends met de collegas rond de asbak te staan te laten liggen is moeilijker. Zoals verscheidene personen al hebben aangehaald, blijf een paar weekendjes thuis, kwestie van uit de routine te gaan en daarna zal het beter gaan."