Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vodka"
"mijn laatste drankje was een halve fles witte wijn ouders zijn op vakantie dus de kelder wordt leeg gezopen ^^"
"hehe nice verhaal zusje heel herkenbaar ^^ x x x x"
"Re: Paddos nooit meer grrr >.> het verhaal is best grappig, maar ik zou dood gaan als ik op jouw plek was vrewelijk lijkt me echt om bad te gaan . ik ben een keertje half bad gegaan op paddo's en dat was al te erg maargoed .. nooit meer trippen dus ?"
"ligt eraan , mdma - kristallen kan je veel harder gaan iig had ik . maar dan wel ergens veilig thuis op de bank of in bed . met uitgaan lijkt mij dat een pilletje chiller is tenzij het je niets boeit hoe je er bij loopt :')"
"beide lijkt me chill maar als je het toch een keertje doet, doe het dan ook goed vind ik .. :') en als je de helft vergeten bent, is er vast wel iemand anders die het je kan navertellen en opzich vind ik dat het meer om het moment zelf gaat dan om de herinnering naderhand ."
"de allereerste keer xtc was de dag erna nog steeds chill (: was dolgelukkig en had overal zin in en was vet blij maar dat was dan ook echt de enige keer .. the day after is hard ook wel een dip meestal de hele week erna wel .."
"Af en toe kan het best ben ik van mening ^^ tis wel een chill gevoel behalve als het in je keel gaat zitten dat is echt te vies :/"
"whoat lijkt me niet zo prettig ik weet niet of gevaarlijk is , zou best kunnen .. maar zoiezo ben ik bang voor spuiten dus zal hem nooit worden ^^"
"Willemijn zei: Nick de Neger zei: Misschien groeit er dan wel een inwendige wietplant in je lichaam! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... hehe dat zou best wel handig zijn .."