Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

269 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ben tegenwoordig ook wel in to the breakcore. Vette shit. Luister de laatste tijd sowieso veel alternatieve house-stijlen. Lowlands is daar mede schuld aan. Ben echt verrasd door die muziek. was zwaar onder de indruk.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
breakcore zie ik ook regelmatig op feestjes kan idd heel vet zijn
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is een heel andere manier van feesten, de meeste house-stijlen zijn vooral stampen, wat ook wel heel erg vet is, maar breakcore en D n B kan ik me op één of andere manier meer mee laten meeslepen. Heb dan ook een heel klein beetje minder behoefte aan drugs. Op lowlands heb ik echt een geweldige avond gehad alleen op alcohol en muziek.
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#4
drum n bass :stoned: heel chill met X op party naaaaaauuuuh heb me een paar keer lopen spacen :openmouth: de eerste keer X op een dnb party gedaan en ik was me een partijtje van de kaart pfoeeeh
en als ik thuis ga spacen ambient/liquid dnb/Kid A van Radiohead...
heb er nu alweer zin in :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Breakcore is id wel deftig maar ik denk dat een feestje met alleen breakcore een beetje te veel zou zijn voor mij.. op dnb kan ik altijd lekker gaan met of zonder xtc... en natuurlijk GOOOAAAA.. dit vind ik het zaligste om op uit te gaan.. met dnb als goede runner up.

Maar de laatste tijd vind ik dat uitgaan op alcohol zelfs even leuk of leuker kan zijn dan op xtc.. ik weet het niet meer want x is al meer dan 2 maand geleden
a
amateurLid
01-01-2024, 00:00
#6
hard techno - schranz - hardcore
maar vooral schranz is echt om door op te bokken :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Muziek op E is zeker chill maar dan wel MIJN MUZIEK op MIJN VOLUME.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
infected mushroom is zeker wel trippy maar www.philosomatika.com doet het ook altijd goed check it :grin:
Klik om te vergroten...

Hey man, bedankt voor de link !
IK ben echt verzot op deze soort tripmuziek. Je hebt ervoor gezorgd dak nog wat meer verschillende liedjes heb voor m'n trip-flip collectie.
Kga ze alvast gaan bestellen bij free record shop, die geraken aan alles :)

--> heb alle infected mushrooms origineel :sunglasses:
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey infected mushroom ken ik wel ja, al een tijdje. Mijn broer heeft toevallig met een van die lui samen in het vliegtuig gezeten naar Canada... en het me aangeraden daarna.

I love it, heb het alleen nog nooit beluisterd na een pil, moet ik toch maar eens proberen want zonder drugs ga ik er al goed op :hearteyes:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#10
gebruik alleen maar xtc in verband met muziek :)
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik x op heb en er is muziek bij dan moet het toch hardcore zijn... dan ga ik hard
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
DRUM 'N' BASS !!!!!!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
zolang er maar muziek is vind ik het al snel goed .. zolang het niet muziek is die ik normaal ook niet leuk vind .. dus niet bubbling sjit en britney spears etc :wink:

kan naar nirvana luisteren (unplugged is dan zooo vet) maar ook hiphop shit en hardstyle etc .. :)
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
hardstyle jumpstyle, ik vind dat niet echt genieten van muziek dat is gewoon middel om je extra energie te laten stromen en als een malle te gaan stoempen, muziek uit jaren '70, Im talking Jimi Hendrix, The Doors, The electric prunes, The Byrds, daar kan je echt geweldig van genieten echt, zo helder en mooi vind ik dat
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#15
rauwe hiphop :hearteyes:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#16
De laatste keer dat ik XTC deed (zo'n 6 maand terug) deed ik 't thuis met als doel om muziek te maken... (ik ben namelijk "muzikant")

Men neme =
* 2 pilletjes (ik weet begot niet meer dewelke, maar dat doet er toch niet toe)
* 2 blikjes jupiler van 0,5 l
* een groovebox 505
* effectenmodule voor elektrische gitaar (vooral de distortion bleek een goudmijn te zijn :mrgreen:
* een mengpaneeltje waarmee je effecten kunt invoegen en links rechts regelen - kortom hoe meer knopjes, hoe meer vreugd ! :smoke:
* een aftandse tuner te gebruiken op de MW/SW-band zodat je van die zendergeluidjes krijgt. (met effecten daarop - fun fun fun ! :mrgreen: )
* een microfoon met stemvervorming (voor de geoefende prutser, want achteraf klinkt het meestal als een verliefd flipkieken met een overschot aan energie en geloof me, dat klinkt niet zoals ik 't wil :hearteyes: )

Men neme alles op op Minidisc/DAT/cassette/CD
En gàààààn... :mrgreen:

Het resultaat was industrial-noise waar de doorsnee-mens behoorlijk gek van wordt, maar ikzelf vond het superleuk, al is er maar 7 minuten van de 50 die ik opnam aanvaardbaar om naar te luisteren...

Als er iemand geïnteresseerd is ik zal eens zien of ik 't kan uploaden vanavond op

http://www.soundclick.com/herrdocteurachtung
De titel is : Happy mental slavery...
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb het nummer in kwestie net geüpload naar de site en je kunt 'm vinden via de link in m'n vorig bericht... :beer:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
psytrance (goa) oftewel best of the best rammende hardtechno :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
schranziewanzie zei:
psytrance (goa) oftewel best of the best rammende hardtechno :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

DARK PSYTRANCE!!
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekkere lagoa muziek is ook wel lekker hoor. Nog net een stukje harder dan hardstyle :tongueout:
JUMPEN VOOR DOOD :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."