Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dat ze er geen rabarberbarbarabarbarenbier hebben dit is zo grappig :P"
"Sorry als ik dit weer omhoogschop ofzo, maar ik heb een vraag, en het leek me zo rommelig om een nieuw topic aan te maken. Ik gebruik al een tijdje paddo's, en het is tot nu toe eigenlijk bijna altijd goed gegaan, in ieder geval niet ernstig fout. Ik heb 1 x overdags een flashback gehad, maar dat was eigenlijk wel prettig. Nu heb ik drie dagen geleden 's nachts ineen keer een bad flashback gehad. Ik had al best lang niets genomen, en ik blow ook al een tijdje niet meer. Het gekke met die flashback was dat het eigenlijk half een droom was. Dus ik wist niet goed of ik tripte, droomde of wakker was. De volgende ochtend vond ik het opzich wel een soort van grappige ervaring, omdat ik het me maar heel verwarrend herrinerde, en ik dacht dat het eenmalig was, maar toen ik de nacht daarna wilde gaan slapen zag ik allemaal kleuren in het donker, en ik wilde nu eens goed slapen in plaats van vaag trippen en denken dat je door het huis loopt terwijl je in je bed ligt enzo...maarja..uiteindelijk viel ik toch in slaap dus, maar er is niks gebeurd. deze nacht alleen merkte ik dat het weer begon. Toen heb ik heel moeilijk geprobeerd wakker te blijven, maar het gebeurde toch weer, met als gevolg dat ik weer een of andere rare soort droomtrip gehad heb, en ontzettend slecht geslapen heb. Misschien komt het door mijn slaaptekort, maar ik word hier toch wel een beetje chagrijnig van...is er misschien iemand anders hier die hier ervaringen mee heeft of een oplossing weet? mocht het ooit nog gebeuren.."
"wauw....waarom wist ik dit niet meeste paddo's vind ik inderdaad walgelijk smaken, en ik ben gek op butterscotch chocolade"
"gefeliee ik heb trouwens vannacht wel weer goed geslapen mjaa, vorige keer zat er ook 1 normale nacht tussen..."
"The Dresden Dolls - Sing"
"tears for fears - everybody loves an happy ending"
"Wumpscut- War"
"okeej....bijna een jaar geleden denk ik zo.... ik was best wel zo'n zielig pubertje, dus ik spijbelde van gym, want daar ben ik slecht in, en och, iedereen had toch zo'n hekel aan me enzo -_- njaa, de joint had ik van iemand gekregen, maar ben wel alleen gaan blowen, gewoon ergens op een plekje bij t spoor bosjes ofzo waar ik me altijd verstopte en ik voelde er geen hol van. Ik was alleen een heeeel klein beetje duizelig...njaa...stom dus :P ik voelde me al kut die dag...."
"mmmz en nu? Klik om te vergroten... haha, daarna nog eens een paar keer met vrienden gegaan, dat was wel beter...maar ik kan er goed tegen ofzo, dus nu ben ik meer van de pillen en paddestoeltjes"
"ja, er is nu zelfs iets waardoor blinden met hun tong kunnen kijken he ik zal t even opzoeken...want je kijkt natuurlijk met je hersens...dus ik denk wel dat ze dingen zien als ze trippen.... http://www.wistudat.net/site_popup.php?id=93"