Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey , dit wil ik ook !"
"zoals praktisch iedereen hierboven al zei: ga niet je neus onnodig pesten , dat doe je maar met mdma & sos&pep. Als je een pil krijgt, handig toch? slikken kreng."
"Frisko zei: Goldfarb zei: zoals praktisch iedereen hierboven al zei: ga niet je neus onnodig pesten , dat doe je maar met mdma & sos&pep. Als je een pil krijgt, handig toch? slikken kreng. Klik om te vergroten... hmmz...mdma is zowat het vieste voor te snuiven wat ik ken...bah bah branden als hell!!! sos daarentegen Klik om te vergroten... ik hoorde dat ook van anderen ja, maar ik vond t zelf best meevallen en het lag daar maar een beetje te liggen heh"
"ik wil wel naar MM voor cocorosie en black dice vorige zomer was ik op lowlands, dat was geweldig en vooral 1 grote blur. gelukkig heb ik Patrick Wolf wel heel bewust meegemaakt, prachtig !"
"electro, ambient, shpongle,air,groove armada,fischerspooner, zero 7 oh en the faint om lekkere lompe dansmoves te showen."