#1
(deep)trance + xtc is geweldig! ![:grin:]()

Formshift zei:terror & speedcore
Bal0n zei:Formshift zei:terror & speedcore
Ik heb dat nooit zo begrepen, waarom mensen dat luisteren. Het brengt altijd zo'n agressieve sfeer met zich mee![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."