Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

269 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
(deep)trance + xtc is geweldig! :grin:
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#2
terror & speedcore
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rude Awakening ---->Headhunter :beer:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Formshift zei:
terror & speedcore
Klik om te vergroten...

Ik heb dat nooit zo begrepen, waarom mensen dat luisteren. Het brengt altijd zo'n agressieve sfeer met zich mee :(
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Formshift zei:
terror & speedcore
Klik om te vergroten...

Ik heb dat nooit zo begrepen, waarom mensen dat luisteren. Het brengt altijd zo'n agressieve sfeer met zich mee :(
Klik om te vergroten...

Ik heb ook nooit begrepen waarom mensen andermans smaak altijd moeten afzeiken.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
In plaats van me even uit te leggen wat jjij nou precies zoekt in dat soort muziek, zeik je mijn mening af?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
sommige mensen kunnen gewoon heel hard gaan op een BASS en dan lekker het denken uitzetten en losgaan.

ik kan dit ook niet echt goed iig niet langer dan 20 minuten maargoed sommige mensen vinden dat relax ik zak liever weg in mn eigen space dan dat ik mezelf opgefokt hou met een harde bass of door met je been te gaan trillen ofzo.


'Air' doet het heel goed tijdens Xtc echt een aanrader: Air - femme d'argent (checkenn!!)
c
chemicalbroLid
01-01-2024, 00:00
#8
music

wat dachten jullie van THE PRODIGY, eerste keer xtc was dit jaar op lowlands, live the prodigy, fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat is schranz?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja ik gebruik wel eens drugs maar ben sinds januari naar 38 drum n bass feesten geweest en echt zelden daar drugs gebruikt heb t dan echt niet nodig om helemaal los te gaan
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Harcore en af en toe wat hardstyle dan ga ik echt als een gek :grin:
e
edLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi zeg ik weet niet of iemand van jullie weet wie The Cure zijn?
Ik had laatst eens een keer thuis lekker met men meisie een paarpilletjes genomen en toe wou ik ff een muziekje opzetten kwam ik een cd van the cure tegen was echt toppie
Groetjes Ed
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drum n Basssss en Goooooaaaaaa
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#14
speedcore en terror vond ik eerder ook helemaal niks. begin het nu wel steeds meer te waarderen :grin:. je zal me alleen niet op een feest zien met alleen maar speedcore en terror daarvoor gaat het me toch iets te
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Schranz ist gut fur dich! Snoeiharde techno :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
The Cure.. :openmouth: Wordt je toch ook niet vrolijk van...Doe dan iets van XTC als je dan toch new wave wilt luisteren...(ook nog een toepasselijke naam :P)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hard techno , SCHRANZZZ BOEL!! , breakcore, speedcore, hardcore
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deutsche Techno

nie slecht maar mijn kennis ervan is zeer schaars..

eigenlijk klinkt bijna alles goed of beter op xtc, maar vooral dansbare harde elektronishce muziek
s
sinnerLid
01-01-2024, 00:00
#19
techno..!
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom verbaast mij dit niet :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."