Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

269 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Re:

zeepbel zei:
Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
Klik om te vergroten...

er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoeken :wink: ik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#2
underworld zei:
zeepbel zei:
Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
Klik om te vergroten...

er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoeken :wink: ik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.
Klik om te vergroten...

haha ja ze zijn er zeker die feestjes (gelukkig :hearteyes: ) Dan knal je wel lekker door, 2 per weekend :grin:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Minimal, 100%.. Wegdrijven op een diepe basmelodie, lekker oncomplexe muziek waar ik me met x echt in verlies :hearteyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
zolang ik maar kan 'house' vermaak ik me op elk feestje :grin: van techno tot hardcore en daar voorbij, net na de rotonde links bij de stoplichten :xtc: :rock:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spees174 zei:
underworld zei:
zeepbel zei:
Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
Klik om te vergroten...

er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoeken :wink: ik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.
Klik om te vergroten...

haha ja ze zijn er zeker die feestjes (gelukkig :hearteyes: ) Dan knal je wel lekker door, 2 per weekend :grin:
Klik om te vergroten...
achja dan tel ik de afters nog geeneens mee, ben het hele weekend door meestal :rock:
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.youtube.com/watch?v=wLkF0Ikwx_g
Bobby Valentino :hearteyes:

heerlik diej deuntjes :hearteyes:
w
wauw2009Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey mensen,,,

Ik heb eindelijk weer eens een suppppeeer pilletje gehad.

Geen rotzooi, maar echte MDMA.

Mijn nieuwe leverancier heeft ze....

Heeft ook lekkere speed!

Je kan hem mailen....

[email protected]

Groeten,
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hardstyle, hardcore, early rave ! :rock:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
wauw2009 zei:
Hey mensen,,,

Ik heb eindelijk weer eens een suppppeeer pilletje gehad.

Geen rotzooi, maar echte MDMA.

Mijn nieuwe leverancier heeft ze....

Heeft ook lekkere speed!

Je kan hem mailen....

[email protected]

Groeten,
Klik om te vergroten...

Haha die flapdrol was ook al zo bezig op pf...
Fakert. :wave:
L
LizetteeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cypress hill - Tequila sunrise..
egt geweldig hebt t laats 3 uur achter elkaar geluisterd :grin:

maar ik heb pas 6xtjes x gedaan ik woon in venlo en heb niet zoveel adresjes hier..
iemand n idee ??
:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."