Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

269 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#1
GewoonVOL zei:
lazybones zei:
Klopt. Was 'n test of je bij de les bent. :stoned:
Klik om te vergroten...


Ah joh..


Ik wist niet eens waneer het prinsjes dag was, heel den haag in omleiding, en ik maar denken ' er is een ongeluk gebeurd ofzo' :confused:
Klik om te vergroten...
hahah :grin: Hoe oud was jij dan toen je je eerste drugs gebruikte? Moet wel op zeer jonge leeftijd zijn geweest.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blowen 12de, harddrugs op mn 14de. :flushed:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#3
GewoonVOL zei:
Blowen 12de, harddrugs op mn 14de. :flushed:
Klik om te vergroten...

Als ik 't niet dacht. Herken dat onmiddellijk. Maar je leeft toch nog hoop ik?.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
lazybones zei:
GewoonVOL zei:
Blowen 12de, harddrugs op mn 14de. :flushed:
Klik om te vergroten...

Als ik 't niet dacht. Herken dat onmiddellijk. Maar je leeft toch nog hoop ik?.
Klik om te vergroten...

Ja, maar ik vind feestdagen gewoon niet boeiend.

:rolleyes:
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn favorieten: Air, The Cure (Bloodflowers), Kraftwerk..
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#6
:hearteyes: Extrawelt :hearteyes:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#7
:hearteyes: lange frans & baasie :hearteyes: B zalig
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik luister veel naar psychedelische rock uit de jaren zestig en zeventig en freak folk. Of gewoon Joy Division. Of jazz zoals Coltrane en Davis. Of heel oude muziek uit de regenwouden van Zuid Amerika.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Hehe, misschien beetje offtopic maar op Enigma heb ik eens een "lichamelijk orgasme" gehad van 10 minuten, op LSD. 10 Minuten van pure geluk/high/bliss/etc etc. Echt briljant, ik was echt 1 met de muziek :)
Klik om te vergroten...

oh damn... wat klinkt dat toch ongelofelijk lekker/mooi :)

Heb mijn muziek tijdens xtc nog niet gevonden. Ik hou van alle soorten muziek. De nummers die mij tijdens de laatste xtc 'dropping' bij bleven waren:

Red Hot Chillie Peppers - Under The Bridge
meegenomen worden met heerlijke woorden en gitaarspel

Alpha Twins - Darkside (nee.. geen Aphex Twins)
Ongelofelijk impact op mijn hele lichaam. De bass drong door tot mijn hele lichaam.

Rank 1 - Symsonic
Magisch! :hearteyes:
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

Trip Unit zei:
Wat ik altijd wel lekker vind is de lekkere keiharde techno!
Techno is echt heerlijk dan echt die bepaalde ritmes waar je dan 1 mee word.Het voordeel van techno is dat het meestal lekker doorloopt allemaal--->dus lekker uit je plaat gaan :openmouth:
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het volledig mee eens.. Als ik drugs neem, waar dan ook; op stap, rondrijdend in de auto (dan sta ik/wij meestal ergens int veld ver weg van huizen en mensen en heb net een subwoofer laten plaatsen :sunglasses: ), of chillend bij kameraad op z'n apartement, ik MOET altijd muziek horen EN voelen. Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..

Muziek betekend alles voor mij.. Het gebeurt natuurlijk ook eens dat ik nuchter op stap ga (ja, echt waar) en als ik dan bvb boven in zaal 2 van The Fuse in brussel sta, dan zweef ik gewoon op de muziek. Muziek is drugs voor mij..

Peace !
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik aan de xtc zit, weet ik bijna alles wel te waarderen, maar psytrance/goa, tekno en breakcore klinken me dan wel het lekkerst in de oren. :grin:

Ik zal nog eens gaan kijken hoe xtc is met wat meer mellow muziek, folk ofzo, of indie.

Of deze:


Ik begin hier nuchter al bijna van te vibreren, dus ik wil niet weten wat het met me doet als ik onder invloed ben van iets.

Olle
s
sweet_appleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Breakcore is id wel deftig maar ik denk dat een feestje met alleen breakcore een beetje te veel zou zijn voor mij.. op dnb kan ik altijd lekker gaan met of zonder xtc... en natuurlijk GOOOAAAA.. dit vind ik het zaligste om op uit te gaan.. met dnb als goede runner up. Maar de laatste tijd vind ik dat uitgaan op alcohol zelfs even leuk of leuker kan zijn dan op xtc.. ik weet het niet meer want x is al meer dan 2 maand geleden
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel artiesten zullen al genoemd zijn, maar here goes; muziek welke ik echt briljant vind tijdens MDMA:

- Vibe Tribe (psytrance)
- Cosmosis (darkspy)
- Astral Projection (psytrance)
- Shpongle (psy/chillout)
- Evil Activities (hardcore)
- Frazzbass - Fuckparade 2007 Berlin (hardcore/terror)

Alhoewel ik een groot metal-fan ben, valt metal (Meshuggah/Dillinger/Textures) nog niet echt goed tijdens X. Elektronische muziek schijnt toch het best te werken so far - alhoewel ik nog wel van plan om me te dwingen tijdens X de schoonheid in bepaalde metal te horen, zo ik die normaal gesproken ook hoor.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Re:

zeepbel zei:
Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
Klik om te vergroten...

er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoeken :wink: ik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#15
underworld zei:
zeepbel zei:
Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
Klik om te vergroten...

er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoeken :wink: ik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.
Klik om te vergroten...

haha ja ze zijn er zeker die feestjes (gelukkig :hearteyes: ) Dan knal je wel lekker door, 2 per weekend :grin:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Minimal, 100%.. Wegdrijven op een diepe basmelodie, lekker oncomplexe muziek waar ik me met x echt in verlies :hearteyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#17
zolang ik maar kan 'house' vermaak ik me op elk feestje :grin: van techno tot hardcore en daar voorbij, net na de rotonde links bij de stoplichten :xtc: :rock:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spees174 zei:
underworld zei:
zeepbel zei:
Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
Klik om te vergroten...

er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoeken :wink: ik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.
Klik om te vergroten...

haha ja ze zijn er zeker die feestjes (gelukkig :hearteyes: ) Dan knal je wel lekker door, 2 per weekend :grin:
Klik om te vergroten...
achja dan tel ik de afters nog geeneens mee, ben het hele weekend door meestal :rock:
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://www.youtube.com/watch?v=wLkF0Ikwx_g
Bobby Valentino :hearteyes:

heerlik diej deuntjes :hearteyes:
w
wauw2009Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey mensen,,,

Ik heb eindelijk weer eens een suppppeeer pilletje gehad.

Geen rotzooi, maar echte MDMA.

Mijn nieuwe leverancier heeft ze....

Heeft ook lekkere speed!

Je kan hem mailen....

[email protected]

Groeten,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."