#1
hahahGewoonVOL zei:lazybones zei:Klopt. Was 'n test of je bij de les bent.![]()
Ah joh..
Ik wist niet eens waneer het prinsjes dag was, heel den haag in omleiding, en ik maar denken ' er is een ongeluk gebeurd ofzo'![]()
hahahGewoonVOL zei:lazybones zei:Klopt. Was 'n test of je bij de les bent.![]()
Ah joh..
Ik wist niet eens waneer het prinsjes dag was, heel den haag in omleiding, en ik maar denken ' er is een ongeluk gebeurd ofzo'![]()
GewoonVOL zei:Blowen 12de, harddrugs op mn 14de.![]()
lazybones zei:GewoonVOL zei:Blowen 12de, harddrugs op mn 14de.![]()
Als ik 't niet dacht. Herken dat onmiddellijk. Maar je leeft toch nog hoop ik?.

Bal0n zei:Hehe, misschien beetje offtopic maar op Enigma heb ik eens een "lichamelijk orgasme" gehad van 10 minuten, op LSD. 10 Minuten van pure geluk/high/bliss/etc etc. Echt briljant, ik was echt 1 met de muziek![]()
Trip Unit zei:Wat ik altijd wel lekker vind is de lekkere keiharde techno!
Techno is echt heerlijk dan echt die bepaalde ritmes waar je dan 1 mee word.Het voordeel van techno is dat het meestal lekker doorloopt allemaal--->dus lekker uit je plaat gaan![]()
zeepbel zei:Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
underworld zei:zeepbel zei:Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoekenik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.

achja dan tel ik de afters nog geeneens mee, ben het hele weekend door meestalSpees174 zei:underworld zei:zeepbel zei:Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoekenik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.
haha ja ze zijn er zeker die feestjes (gelukkig) Dan knal je wel lekker door, 2 per weekend
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."