#1
Oke dan houden we het hierbij.laan zei:Ik bedoel alles als mijn mening, en niet als een feitTis ff dat je het weet.. Ik kan mensen die gek zijn van hardcore ook goed respecteren hoor. het is overigens wel een van de betere muziekstylen:P
Oke dan houden we het hierbij.laan zei:Ik bedoel alles als mijn mening, en niet als een feitTis ff dat je het weet.. Ik kan mensen die gek zijn van hardcore ook goed respecteren hoor. het is overigens wel een van de betere muziekstylen:P
Bal0n zei:Hehe, misschien beetje offtopic maar op Enigma heb ik eens een "lichamelijk orgasme" gehad van 10 minuten, op LSD. 10 Minuten van pure geluk/high/bliss/etc etc. Echt briljant, ik was echt 1 met de muziek![]()
Trip Unit zei:Wat ik altijd wel lekker vind is de lekkere keiharde techno!
Techno is echt heerlijk dan echt die bepaalde ritmes waar je dan 1 mee word.Het voordeel van techno is dat het meestal lekker doorloopt allemaal--->dus lekker uit je plaat gaan![]()
zeepbel zei:Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
underworld zei:zeepbel zei:Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoekenik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.

achja dan tel ik de afters nog geeneens mee, ben het hele weekend door meestalSpees174 zei:underworld zei:zeepbel zei:Voor mij de perfecte muziek op XTC (en GHB) is diepe, vette minimal. Typische kenmerken van de minimal-muziekstyle, zijn de niet zo snelle BPM, zware bass, veel herhalingen, ... Ik voel mij dan zo één worden met die muziek. Sta ook altijd voor de dj te dansen dan, alleen jammer dat je niet zo veel plaatsen vindt waar echt goede minimal gedraaid wordt..
er zijn zoveel feestjes waar geweldige minimal en techno word gedraaid, beter zoekenik ben elk weekend wel op 2 van zulke feestjes.
haha ja ze zijn er zeker die feestjes (gelukkig) Dan knal je wel lekker door, 2 per weekend
![]()


wauw2009 zei:Hey mensen,,,
Ik heb eindelijk weer eens een suppppeeer pilletje gehad.
Geen rotzooi, maar echte MDMA.
Mijn nieuwe leverancier heeft ze....
Heeft ook lekkere speed!
Je kan hem mailen....
[email protected]
Groeten,

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."