Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

269 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
DRUM 'N' BASS !!!!!!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
zolang er maar muziek is vind ik het al snel goed .. zolang het niet muziek is die ik normaal ook niet leuk vind .. dus niet bubbling sjit en britney spears etc :wink:

kan naar nirvana luisteren (unplugged is dan zooo vet) maar ook hiphop shit en hardstyle etc .. :)
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
hardstyle jumpstyle, ik vind dat niet echt genieten van muziek dat is gewoon middel om je extra energie te laten stromen en als een malle te gaan stoempen, muziek uit jaren '70, Im talking Jimi Hendrix, The Doors, The electric prunes, The Byrds, daar kan je echt geweldig van genieten echt, zo helder en mooi vind ik dat
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
rauwe hiphop :hearteyes:
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardstyle Jumpstyle .. :) lekker uit je plaat gaan en stampen/jumpen :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: infected mushroom

-ToXiC- zei:
infected mushroom is zo de shit.... probeer het eens met iets echt psychedelisch zoals shrooms of acid, brrrrrr...... :grin:
Klik om te vergroten...
en niet alleen infected mushroom hoor.. ze hebben wel een unieke stijl binne de goascene maar als je van zo muziek hoort moet je eens Electric Universe, Khetzal, Pleiadians, Artifakt enz.. checken.. kheb eigenlijk ozdanig vele goeie goa dat ik het hier niet allemaal kan opnoemen :)
r
roetljeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekno is relaxt op feestjes en anders psychedelische muziek zoals infected mushrooms is ook fijn
J
JetjepretjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doe mij maar Chicane, Jo Manji, en lekkere club :grin:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#9
:tongueout: Nee hoor.
Ben van nature een feestmuts :grin:
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#10
hardcore, early hardcore
en af en toe hardstyle en jump

maar het valt mij enorm op dat wanneer ik x neem, en op hardcore feest, veel neiger ga, dan op hardstyle ect...

grtzzz
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#11
De laatste keer dat ik XTC deed (zo'n 6 maand terug) deed ik 't thuis met als doel om muziek te maken... (ik ben namelijk "muzikant")

Men neme =
* 2 pilletjes (ik weet begot niet meer dewelke, maar dat doet er toch niet toe)
* 2 blikjes jupiler van 0,5 l
* een groovebox 505
* effectenmodule voor elektrische gitaar (vooral de distortion bleek een goudmijn te zijn :mrgreen:
* een mengpaneeltje waarmee je effecten kunt invoegen en links rechts regelen - kortom hoe meer knopjes, hoe meer vreugd ! :smoke:
* een aftandse tuner te gebruiken op de MW/SW-band zodat je van die zendergeluidjes krijgt. (met effecten daarop - fun fun fun ! :mrgreen: )
* een microfoon met stemvervorming (voor de geoefende prutser, want achteraf klinkt het meestal als een verliefd flipkieken met een overschot aan energie en geloof me, dat klinkt niet zoals ik 't wil :hearteyes: )

Men neme alles op op Minidisc/DAT/cassette/CD
En gàààààn... :mrgreen:

Het resultaat was industrial-noise waar de doorsnee-mens behoorlijk gek van wordt, maar ikzelf vond het superleuk, al is er maar 7 minuten van de 50 die ik opnam aanvaardbaar om naar te luisteren...

Als er iemand geïnteresseerd is ik zal eens zien of ik 't kan uploaden vanavond op

http://www.soundclick.com/herrdocteurachtung
De titel is : Happy mental slavery...
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb het nummer in kwestie net geüpload naar de site en je kunt 'm vinden via de link in m'n vorig bericht... :beer:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
psytrance (goa) oftewel best of the best rammende hardtechno :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
psytrance (goa) oftewel best of the best rammende hardtechno :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

DARK PSYTRANCE!!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
alle goa doet het wel voor mij hoor op een pilletje (in gelijk welke toestand trouwens)

en zoals miss behaviour zegt 303's zijn idd zaaalig

aciiiiiid
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deformer!!!!!!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
hardcore :beer:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mr.jiho zei:
schranziewanzie zei:
psytrance (goa) oftewel best of the best rammende hardtechno :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

DARK PSYTRANCE!!
Klik om te vergroten...
VERY DARK AND FULL ON
o
oerpoepLid
01-01-2024, 00:00
#19
best wel heel veel muziek eigenlijk...maar the prodigy en dergelijke muziek is nog wel het chillst :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ja schmeckt gut, ja!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."