Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

269 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#1
speedcore en terror vond ik eerder ook helemaal niks. begin het nu wel steeds meer te waarderen :grin:. je zal me alleen niet op een feest zien met alleen maar speedcore en terror daarvoor gaat het me toch iets te
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Schranz ist gut fur dich! Snoeiharde techno :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
The Cure.. :openmouth: Wordt je toch ook niet vrolijk van...Doe dan iets van XTC als je dan toch new wave wilt luisteren...(ook nog een toepasselijke naam :P)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hard techno , SCHRANZZZ BOEL!! , breakcore, speedcore, hardcore
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deutsche Techno

nie slecht maar mijn kennis ervan is zeer schaars..

eigenlijk klinkt bijna alles goed of beter op xtc, maar vooral dansbare harde elektronishce muziek
s
sinnerLid
01-01-2024, 00:00
#6
techno..!
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#7
volgens mij ga ik zelfs op elvis nog als een malle :grin:
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#8
HaRdStyle :mrgreen:
Die muziek gaat door heel je lijf als je X op heb :beer:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
wat is schranz?
Klik om te vergroten...

das hardtechno, maar toch niet helemaal hetzelfde

tis gewoon DE MAX!
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#10
hardcore en af en toe wat terror/speedcore. maar toch vooral hardcore. vroeger vond ik hardstyle ook echt vet maar nu niet echt meer. merkte op een feest een keer heel erg het verschil. eerst bij een hardcore tent geweest en daarna naar een hardstyle tent. ging er snel weer weg want het tempo was echt een heel stuk lager
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ach ja, uiteindelijk klinkt alles toch wel lekker op de schijffies.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
alleen sommige dingen goddelijk
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#13
hardstyle is wel ok. vind alleen met x op het tempo te laag :)
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat vindt jij goeie muziek op da moment dan christiaan ? :)
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik een pilletje opheb heb ik meestal het liefst snoeiharde hardcore terwijl ik thuis zoals nu bv het liefst btje rustige muziek luister..

Weet nog goed 1 x zat ik ergens in een poolcentrum en die pil sloeg in en ik had zo'n koptelefoon op en ik had ook wat gedronken en ik lag met mijn hoofd op mn armen op tafel en ik werd echt helemaal 1 met de muziek kreeg rillingen van genot..

En een andere keer had ik behoorlijk gedronken en maar 1 lijn speed op, alleen het was een behoorlijke lijn en het was onwijs goed spul, toen kwam er (voor de gene die het nr kennen) Your Choice op te staan .. ik zat in een auto achterin dus keihard die bass.. en na ongeveer 1 minuut komt van dat psychische gezang.. nou ik had het niet meer .. echt geil gewoon

oftewel hoeft niet alleen van XTC (of LSD/paddo's) te komen.. kan ook op zo'n manier (daarmee sluit ik natuurlijk niet uit dat ik niet van muziek kan genieten zonder genotsmiddelen in mn mik :P)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gelegenheidsgebruiker zei:
Weet nog goed 1 x zat ik ergens in een poolcentrum en die pil sloeg in en ik had zo'n koptelefoon op en ik had ook wat gedronken en ik lag met mijn hoofd op mn armen op tafel en ik werd echt helemaal 1 met de muziek kreeg rillingen van genot..
Klik om te vergroten...

ik herken dat gevoel wel, helemaal lekkerrr
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
Mr.jiho zei:
schranziewanzie zei:
psytrance (goa) oftewel best of the best rammende hardtechno :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

DARK PSYTRANCE!!
Klik om te vergroten...
VERY DARK AND FULL ON
Klik om te vergroten...
jawel en nie te vergeten SCHRANZZ
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zet vaak punk op, of EBM à la Front 242...
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekkere lagoa muziek is ook wel lekker hoor. Nog net een stukje harder dan hardstyle :tongueout:
JUMPEN VOOR DOOD :sunglasses:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb jij toevallig tikkels op ofzo? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."