#1
speedcore en terror vond ik eerder ook helemaal niks. begin het nu wel steeds meer te waarderen
. je zal me alleen niet op een feest zien met alleen maar speedcore en terror daarvoor gaat het me toch iets te

spacekonijn zei:wat is schranz?
Gelegenheidsgebruiker zei:Weet nog goed 1 x zat ik ergens in een poolcentrum en die pil sloeg in en ik had zo'n koptelefoon op en ik had ook wat gedronken en ik lag met mijn hoofd op mn armen op tafel en ik werd echt helemaal 1 met de muziek kreeg rillingen van genot..
jawel en nie te vergeten SCHRANZZFrisko zei:VERY DARK AND FULL ONMr.jiho zei:schranziewanzie zei:psytrance (goa) oftewel best of the best rammende hardtechno![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DARK PSYTRANCE!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."