Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Schijnt in hoge dosis zelfde te zijn als 4MMC, maar meer belastend voor hart en borst streek."
"Ik zie dat uw post al van redelijke leeftijd is, maar toch geef ik nog graag een antwoord omdat dit wel een vraag is waar je serieus mee gezeten hebt. Vind het raar dat niemand hier ooit op geantwoord heeft, maar bon. Van coke kan je hetzelfde hebben als die 4MMC of 4MEC. Het opgepepte gevoel komt door vasoconstructie. Het hart klopt harder en de snelheid verhoogd. Het feit dat uw vriend dacht dat hij dood ging kan zijn door de craving (afkick). Het feit dat hij al 350mg binnen had, kon ervoor zorgen dat deze een beetje paranoia werd en een paniekaanval heeft getriggerd. Daardoor begon deze onrustig te worden en hyperventileren. Een lauwe douche kan je dan nemen, maar geen warme. De lichaams temperatuur is al verhoogd door drugs in het algemeen, zeker bij de "upper" categorie. Uw vriend zal deze categorieen wel kennen (uppers en downers) , als hij graag dingen uitprobeerd. Of deze situatie levensbedreigend geweest is? Geen idee. Daarom kon niemand waarschijnlijk antwoorden, aangezien niemand er bij was. Deze situaties komen wel meer voor. Heb zelf iets gelijkaardig meegemaakt op de coke, zoals boven beschreven. Dacht ook dat ik dood ging gaan dan, net als enkele andere keren. Denk dat de mens nog zo snel niet doodgaat. Er zijn er zijn zoveel gebruikers die 10 jaar coke/speed gebruiken en nog leven. Niet dat ik drugs goed wil praten he, ben zelf drastisch geminderd buiten vroeger. Maar tis gewoon een feit. kijk wie dit berichtje nog geschreven heeft."
"we all like gent !!! GENT IS THE PLACE FOR PILLEN !!!"
"Karakteristiek voor het verloop van de vergiftiging is een latente periode van 6 tot 24 uur waarbij de patiënt nog geen enkel symptoom van vergiftiging vertoont. Dit is zo karakteristiek, dat het als diagnostische kenmerk voor de amatoxine vergiftiging kan gelden. Deze periode wordt gevolgd door een tweede fase waarbij de patiënt hevig buikpijn krijgt, gepaard met overgeven en diarree. Daarna treedt een periode van schijnbaar herstel in die ook ongeveer een dag duurt. Als de goede diagnose niet is gesteld worden zulke patiënten vaak weer naar huis gestuurd. Maar na die dag van schijnbare verbetering treedt de finale fase op waarbij de nier- en leverfuncties het opgeven tengevolge waarvan de patiënt sterft. Vaak wordt ook het zenuwstelsel aangetast en kan het hart falen. Ik zou dit ongeveer als een definitie nemen van een paddestoel vergiftiging, nee?"
"De dag dat paddo's illegaal worden rep ik me naar de smartshop, koop de hele voorraad leeg, en stop mijn hele diepvries vol. Volgens mij zullen de paddo's nog werken na ontdooien. Groeten kan je ook meerdere maanden bevriezen..."
"Bengt zei: Een trip op paddothee duurt inderdaad veel korter dan als je ze opeet. Ik kan niet specifiek verklaren waarom, maar ik denk dat het is omdat tijdens je de paddo's nog laat weken in het water ze veel werkzame stoffen verliezen. Klik om te vergroten... Door ze te eten moet de maag nog eens zijn tijd nemen om geleidelijk de stoffer ervan te ontnemen... Daarom duurt dit langer. Bij thee zitten al de tripstoffen al klaar en worden ze al direct in het bloed opgenomen, terwijl als je ze eet niet alle stoffen tegelijk worden opgenomen, maar geleidelijk afgegeven."
"wat bedoelen jullie nu met de eerste keer dat je salvia rookt, voel je niets... Bedoelen jullie dan: Ik neem een heel diepe trek, en ik voel niets. Daarna neem ik nog diepe trek, en dan kan je het wel voelen ? Of bedoelen jullie dat je als je salvia rookt hoeveel keer je ook intrekt, hoe diep je ook inhalleert en hoe lang je de rook ook maar inhoudt, je het toch niet voelt. En je best de week nadien nog eens probeerd ? Of bedoelen jullie dat je eerste trek niet werk, maar je gerust een 2e keer kan proberen een tiental minuutjes later.... ,??"
"Bal0n zei: Mwah, met LSD is de kans wel stukken kleiner dat je een bad trip krijgt (mentaal is het veul minder zwaar). Alleen LSD duurt wel 8 - 10 uur, en paddo's 4 - 6. Daar moet je zelf je conclusies maar uit trekken . Klik om te vergroten... LSD duurt tussen de 12 en 24 uur btw..."
"Tripchocolade. Het drogen van de truffels ------------------------------ eerst en vooral: Droog je portie truffels. Wikkel ze in toiletpapier, of een ander absorberend papier. Laat de truffels op kamertemperatuur een tweetal dagen drogen. Droog ze niet voor een verwarmingstoestel, haar droger, kampvuur, whatever... Hiervan gaan de bestanddelen die je moeten laten trippen, verbranden. En dat willen we toch niet ? Boven een temperatuur van 40 graden breken de hallucinogene stoffen af, hou daar rekening mee. Als je je truffeltjes goed gedroogd hebt, zal je 15 gram nog een goeie 10 tal gram wegen. Je hoeft dit niet na te wegen, het voornaamste is, dat je ze gedroogd hebt... DIt zorgt voor een langere bewaartijd van je tripchocolade ( tot 3 maand ). Zonder drogen 3 weken... + Het is beter om ze later bij het bereiden te verhakken... De bereiding --------------- Neem een goeie blok chocolade en laat deze in een pan smelten... ( kleur naar smaak. Wit, Bruin of Zwart ) 200 g Roer goed als deze volledig gesmolten is. Neem 15 gram truffels, en hak deze fijn tot kleine korreltjes. Voeg deze nu toe. Ga nog zeker een minuut de massa hard omroeren. Chocolade moet kristaliseren, dit zorgt ervoor dat de massa een dikkere pap word en zo in perfecte vorm terug kan opstijven. Giet deze nu in vormen. Dit bepaald hoe je chocolade reep er zal uitzien. Ikzelf heb chocolade vormen gekocht http://nameless-lan.be/chocolade.JPG Als je chocolade genoeg gekristaliseerd is, moet ze binne de 10 minuten terug een harde, mooie reep geworden zijn. Indien dit niet gebeurd, steek ze een paar minuten in de ijskast/frigo. Steek ze nooit in de diepvries, hiervan zal je chocolade een raar kleur uitslaan, en witte strepen vertonen... Het consumeren ------------------- De uiteindelijke bedoeling is dat van dit recept 2 latten chocolade hebt. Voor jouw, en je beste vriend(in) ! TRIPPEN MAAR !!! *Eneuh... smakelijk, want wonder boven wonder is de slechte smaak van de truffeltjes weg."
"paddo's en sex Klaarkomen zal nie lukken, maar gewoon het betasten en kussen is echt heerlijk..."