Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb het meegemaakt op Q-base dat een meisje die met ons mee was opeens een spuit ofzo voelde toen we naar de main stage liepen. Ik heb er zelf weinig van meegekregen maar ze ging naar de EHBO en werd daar wat geholpen was verder weinig met haar aan de hand maar opzich wel ziek om mee te maken dat je zomaar een spuit in je arm kan krijgen. Mensen die dit doen sporen niet je bezorgt mensen zo niet een leuke avond. En de gevolgen kunnen soms groot zijn."
"heb eigenlijk nooit hoofdpijn. en als ik het dan heb gewoon een asprine en klaar"
"paracetemol met wodka"
"als het goed is is het gewoon wiet wat de dokter dan voorschrijft idd tegen reuma en ms."
"zal aan de gaan"
"De enige keer dat ik pillen slik is op feesten en mijn laatste feest was op qlimax. Alweer een tijd geleden. Daar had ik er 2 op want meer had ik er ook niet nodig . Ik heb voor me zelf vast gesteld dat ik alleen op feesten pillen neem en dan niet meteen 8 ofzo maar eigenlijk niet meer dan 3. De feesten moeten dan ook ver uit elkaar liggen wat betreft de datum. Want als ik bijvoorbeeld elke maand naar een feest zou gaan ga ik niet elke keer pillen slikken. Ik heb nu echt niet de neiging om elke keer pillen te gaan slikken. Op deze manier zal het best wel goed gaan lijkt mij."
"hardcore, echt wat ga ik dan lekker"
"gebruik alleen maar xtc in verband met muziek"
"hebben wel meer mensen last van. mischien eet je niet genoeg ervoor?"
"Erg wat er is gebeurt met uw zoon maar de site vind ik een goed idee en de info die er op staat is zeker handig. goed dat u zich daarvoor inzet"