Wanneer vind jij je mdma rush niet meer prettig?
Kan het té ver gaan?
Weet je wat jouw perfecte dosis is om het lekkerst te gaan, of kan het niet hard genoeg gaan voor je?
Iedereen reageert anders op drugs wordt gezegt dus vraag ik me af hoe jullie het lekkerste spacen.
De tijd dat ik 5 mitsu's op een avond trapte heb ik gelukkig wel gehad. Ik ga nu het liefst verstandig om met xtc zodat ik ook de dagen erna ook nog plezier kan beleven. En mischien zelfs een gezondere geest aan over kan houden (iets waar veel meningen over zijn verdeeld).
Is er iemand van jullie DF'ers wel eens 'out' gegaan op XTC?
MDMA is een heel leuk en gezellig goedje, maar zodra je teveel neemt kunnen zich vervelende (in mijn ogen, zeer ernstige) situaties voordoen.
1 voorbeeld:
-een gat in je geheugen, niet meer weten waar je bent, en waar je naartoe wilde gaan. Maar dan ook echt he-le-maal niks meer weten! (en er dood uitzien)
Dit heeft me wel aan het denken gezet
Wat veel mensen (in mijn omgeving vooral) volgens mij niet helemaal begrijpen is dat wanneer jouw serotine verspilt is, bijslikken weinig zin meer heeft. Je wordt er simpel weg alleen nog maar lijper van. Maar toch doe je het soms mischien omdat je het zo jammer vind dat het alweer voorbij is. (en dat is gewoon het gevaar val alle drugs, je moet jezelf neerleggen bij het feit dat de pret over is, je moet omschakelen naar het gewone leven en dat vind ik zo afgrijselijk afentoe)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb voor een lekker space avondje maar 2 pilletjes nodig met een dosis van 60-90 mg/ps
Als ik me daar aan hou (en er geen andere middelen in de pil zitten) heb ik weinig last van een pillenkater, mits ik netjes naar bed toe ga, en kan ik de volgende dag nog gewoon normaal functioneren.
Als ik meerdere blauwe mitsu's zou slikken (laten we zeggen 120 mg/ps) dan kan ik de volgende dag niét meer normaal functioneren
Graag jullie visie over doseringen