Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTé hard gaan op X mogelijk?

Té hard gaan op X mogelijk?

74 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#1
JohnAlmere zei:
een uur op de wc gezeten waarna ik door de toiletjuffrouw luchtverfrisser in mijn oog gespoten kreeg.. (tussen de wc deur, vuile slet )
Klik om te vergroten...

achterlijk wijf. stel dat er iemand zich niet goed voelt op de plee, en er dan ff luchtverfrisser bij spuiten.... :kots:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
een keer 600mg mdma in een half uur ingenomen, toen ging ik ook heeeel erg hard, maar ik voelde me wel happy enzo, dus ik ging vast niet te hard :grin:
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx
Wijs gebruiker

Berichten: 1557
Geregistreerd op: 26 mei 2008 00:38
Klik om te vergroten...

lol
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je meer x neemt gaat je hart dan ook steeds harder of is het gewoon zo dat hij door x een bepaald harder ritme aan gaat nemen en daar bij blijft hoeveel je ook op heb?

Niet dat ik van plan ben heel hard te gaan, maar bij een normale dosis voel ik sooms lichte steekjes in het gebied van mijn hart aan het begin, dit heb ik ook soms zonder onder invloed te zijn maar dan is het eerder de spier rond mijn longen die ik op een of andere manier is verrekt heb, maar als ik nou toch ooit is in de situatie kom waar ik mischien harder wil gaan en het toch echt steekjes aan mijn hart zijn, is het handig om te weten of meer x ook harderre hartkloppingen verzorgt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ShootingStar zei:
gNuxx
Wijs gebruiker

Berichten: 1557
Geregistreerd op: 26 mei 2008 00:38
Klik om te vergroten...

lol
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Te hard gaan is mogelijk ja. Gister toch even ontdekt. Op zich wel leuk, maar ik functioneerde toch bar slecht.

Welnu, vitamine C en rust!

Olle
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wanneer vind jij je mdma rush niet meer prettig?
Kan het té ver gaan?
Weet je wat jouw perfecte dosis is om het lekkerst te gaan, of kan het niet hard genoeg gaan voor je?

Iedereen reageert anders op drugs wordt gezegt dus vraag ik me af hoe jullie het lekkerste spacen.

De tijd dat ik 5 mitsu's op een avond trapte heb ik gelukkig wel gehad. Ik ga nu het liefst verstandig om met xtc zodat ik ook de dagen erna ook nog plezier kan beleven. En mischien zelfs een gezondere geest aan over kan houden (iets waar veel meningen over zijn verdeeld).

Is er iemand van jullie DF'ers wel eens 'out' gegaan op XTC?
MDMA is een heel leuk en gezellig goedje, maar zodra je teveel neemt kunnen zich vervelende (in mijn ogen, zeer ernstige) situaties voordoen.
1 voorbeeld:
-een gat in je geheugen, niet meer weten waar je bent, en waar je naartoe wilde gaan. Maar dan ook echt he-le-maal niks meer weten! (en er dood uitzien)
Dit heeft me wel aan het denken gezet


Wat veel mensen (in mijn omgeving vooral) volgens mij niet helemaal begrijpen is dat wanneer jouw serotine verspilt is, bijslikken weinig zin meer heeft. Je wordt er simpel weg alleen nog maar lijper van. Maar toch doe je het soms mischien omdat je het zo jammer vind dat het alweer voorbij is. (en dat is gewoon het gevaar val alle drugs, je moet jezelf neerleggen bij het feit dat de pret over is, je moet omschakelen naar het gewone leven en dat vind ik zo afgrijselijk afentoe)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb voor een lekker space avondje maar 2 pilletjes nodig met een dosis van 60-90 mg/ps
Als ik me daar aan hou (en er geen andere middelen in de pil zitten) heb ik weinig last van een pillenkater, mits ik netjes naar bed toe ga, en kan ik de volgende dag nog gewoon normaal functioneren.

Als ik meerdere blauwe mitsu's zou slikken (laten we zeggen 120 mg/ps) dan kan ik de volgende dag niét meer normaal functioneren :grin:

Graag jullie visie over doseringen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik houd het liever rustig,een van de laatste keren dat ik het heb gedaan (maanden geleden) had ik eerst 100mg gedropt en daarna 200mg . die 200 viel zo hard dat het een beetje geforceerd leuk aanvoelde, ik had het vast even leuk gehad op 200mg (100+100)alleen.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke, dat zijn (voor mij) flinke hoeveelheden. Ik gebruik al ruim een jaar xtc maar ik vermijd liever een inslag van 100 mg, laat staan 200. Maar zoals ik al zei iedereen reageert anders op drugs. Ik had een paar maanden terug 2 pillen van 70 mg achter over gegooid. De inslag was zo heftig dat ik het voortaan toch wat rustiger aan doe. Hoewel ik me niet kut voelde ofzo maar dat oog-gedraai en die vaage smoel irriteerde me toch wel een beetje.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had afgelopen zaterdagavond 4 sterke pilletjes op en werd veeeeel te leip. Ik vond mijn vriendje opeens een sukkel terwijl ik hem anders altijd superleuk vind, hihi. Ik schaamde me voor mezelf tegenover 2 vrienden die niks op hadden, er kwam geen zinnig woord uit me, ik deed veeeel te bijdehand ( "scherp", zoals een vriend het zei, maar ik vond mezelf eerder flauw ) en ik had fucking grote pupillen in mijn toch al grote ogen en toen ik mezelf toen in de spiegel zag, kon ik wel janken, het zag er niet uit. Was blij toen alles was uitgewerkt, ik heb mijn lesje wel weer even geleerd.
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoewel de grens bij iedereen ergens anders ligt..
Kan je wel zeggen dat een dosering van boven 150mg "verkeerd" kan vallen..

Ik heb het zelf wel meegemaakt nam ik een capsule met 150mg.. Uur later voelde ik niet veel dus nam een licht p-tje van 75mg..
15min later brak het zweet me uit!! Een uur op de wc gezeten waarna ik weer een beetje bij kennis was..
Al met al, heb ik mijn lesje wel geleerd.. Niet te snel bijslikken en hou het onder de 200mg!!
:mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijkt me wel dat het TE hard kan gaan met bijvoorbeeld een halve gram mdma ofzo.

Heb een keer wel een onbekende hoeveelheid gehad (maar niet heel idioot veel, het was 1,5 onbekende pil) waarbij ik van heel de nacht alleen nog wat flitsen weet, en dat het geweldig was. Dat ging zeker hard, en het is jammer dat ik het niet meer weet, maar het was dus wel geweldig :)
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dat is zeker mogelijk. 2x 2 pilletjes genomen, ongeveer 1,5 uur tussen nadat ik de andere 2 nam. Toen heb ik paar keer overgegeven, heel erg gezweten en voelde me mega kut. Ook een keer te hard gegaan van de kristallen, het duurde 3,5 uur voordat die dingen bij me begonnen te werken. Tegen die tijd had ik te veel genomen (lees 0,7gram) en ging ik vrij bad. Beeld ging te hard heen en weer, ik begon mensen te zien die er niet waren en werd helemaal gek.

Hopelijk heb je hier wat aan :smoke:
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Albino zei:
Ook een keer te hard gegaan van de kristallen, het duurde 3,5 uur voordat die dingen bij me begonnen te werken. Tegen die tijd had ik te veel genomen (lees 0,7gram) en ging ik vrij bad.
Klik om te vergroten...

Ging je hard ja!? 700mg .. no shit! :rock: Lijkt me totaal geen zinnige dosering? Mensen die wel zo veel 'moeten' nemen?

Ik 3 maal xtc gedaan.

1: 180mg (niet bijpakken)
2: 60mg (1x 60mg bijpakken)
3: 120mg (3x 60mg bijpakken)

180mg was een BOMB! 60mg kwam niet van de grond en 120mg was heerlijk, maar te controleren en ik wil geen controle maar GAAN!! .. Minder dan 100mg gaat het voor mij niet doen en meer dan die eerste 180mg heb ik geen idee van hoe dat voelt, maar die 180mg voelde GOED! Kan niet geloven dat het beter kan, dus lijkt me onzinnig meer te nemen!

hollen als een gek die eerste keer op 180mg en ik weet 'alles' nog! :rockband:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik niet meer normaal uit mijn doppen kan kijken, niet meer kan focussen en onzin loop te brabbelen, vind ik het echt even niet meer leuk en vind ik mezelf bespottelijk. Die tijden heb ik gewoon gehad. Ik ben een vrouw van 29 en moet toch wel een beetje het goede voorbeeld geven vind ik. :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeker mogelijk.. Helemaal weg zijn, denken dat je hele gesprekken hebt terwijl je met je ogen wegdraaiend en je kaak als een zweefmolen ergens half zit weg te kwijmen terwijl je je zo verschrikkelijk goed voelt :P Niet zovaak gehad.. niet dat ik doorhad iig, en dat is ook een kunst :P
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#17
te hard gaan is gwn fucking lekker! :hearteyes: :rock:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha, dat wel ja :grin:
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, dat ken ik wel.
Heb dit wel enkel bij men eerste keer meegemaakt.

Had toen net een blauw 3hoekje binnengewerkt en plots krijgt iemand van onze groep ruzie..
Na een half uur voelde ik me letterlijk scheef trekken van de hele situatie.

Ben toen met een maat naar buiten gegaan, was btw ijskoud, maar de frisse lucht deed me zo een goed dat ik heel de nacht heb gedanst. :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
bij mij is het meer innerlijk als ik zo van die bijna-kramp-steken in mn benen krijg die zo waarschuwen dat je ff moet gaan zitten en water moet drinke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."