#1
bij mij is het meer innerlijk als ik zo van die bijna-kramp-steken in mn benen krijg die zo waarschuwen dat je ff moet gaan zitten en water moet drinke

Wonderland zei:Zo veel geluk dat je het niet aan kan?
Tenminste, zo voelde het bij mij. Daarnaast ook veel te veel prikkels (snoeiharde Aphex Twin, extreem veel mensen en extreem weinig licht) in een onbekende omgeving. Zo veel input dat je behoorlijk gaat freaken... Dat was na een pil van ongeveer 160mg, niet eens belachelijk veel dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."