Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTé hard gaan op X mogelijk?

Té hard gaan op X mogelijk?

74 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij mij is het meer innerlijk als ik zo van die bijna-kramp-steken in mn benen krijg die zo waarschuwen dat je ff moet gaan zitten en water moet drinke
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Af en toe wil ik belachelijk hard gaan.. andere keren weer niet.. ligt aan situatie. t gaat me iig niet snel te hard. Schaam me nooit zo voor mn scheve xtc bek
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meestal vind ik 2 pillen op 1 avond meer dan genoeg :)
eerste keer 100mg en na 3 of 4 uurtjes een 2de pil van 120. Die 2de pil vind ik persoonlijk de lekkerste omdat daar de inpact iets harder van is. maar meer moet ik ook niet hebben anders ga ik raar doen ^^
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het antwoord op de vraag in de topictitel is ja.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
had laatst 2 blauwe mitsubitshi's en nog wat mdma poeder op groot feest.

had ook heel veel water gedronken, iets van 1liter per uur, al de hele avond en ik kan niet zo goed pisse als ik xtc op heb dus alles kwam eruit...

ik zag staantafels midde in de zaal en zelfs een hele bar met mensen aan het werk:P. als ik met me ogen knipperde en me hoofd schudde werd het weer normaal.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#6
lol paddo kheb da ook nog gezien, in een fractie van een seconde zie je int midden van de zaal een bar met mensen die aan de toog zitten iets aan drinken en flits tis weer weg echt knettergek :d
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.dumpert.nl/mediabase/63461/68e16445/haha._russen_kunnnen_niet_tegen_drugs.html
alstjeblieft, zo zie je eruit als je te hard gaat op x :rock:
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb een keer op een feest 2 halfjes genomen (weet de preciese dosering niet maar gok rond de 120mg), en toen op een gegeven moment werden al mijn zintuigelijke waarnemingen (zoals de muziek maar vooral het gevoel in mijn lichaam) heel erg intens, en voor een paar seconden was het net iets te intens, dus ging een paar seconden wel te hard had ik het gevoel . Het was wel een heel vet gevoel maar wel een beetje eng.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog nooit "te hard gegaan", wel eens gehad dat ik te lang hard ging (over 8-9 uur bijna gram weggewerkt) vroeger, waardoor ik te hard crashde. Die ochtend voelde echt als doodgaan.

Te hard gaan is denk ik wel mogelijk als je een halve gram in een keer opmaakt ofzo, kotsen, hartproblemen, kramp ofzo.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#10
En of te hard gaan mogelijk is, ik ben al lang geen fan van xtc maar in het verleden ben ik geregeld te hard gegaan. Dit kan je makkelijk doen door te beginnen met 2 pillen tegelijk en vervolgens 2 uur later nog 2 pillen tegelijk, dit herhaal je dan nog 1 keer. Dan zul je merken dat te hard gaan zeker mogelijk is, succes :grin:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet niet of het lag aan m'n eerste keer maar toen ik een roze dolfijntje op had (waarschijnlijk rond de 100mg) ging ik hard zat. Zo hard dat ik blij was dat ik me niet buiten had vertoond. Binnenkort wil ik weer eens een pilletje doen op een festival, ik hoop dat t dan wel mee valt na deze tijd / ervaring..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
te hard gaan bestaat niet :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
te hard gaan kan zeker, ik had het van het weekend nog, ik had al een half jaar geen Mdma gedaan, en deze keer had ik zon 300mg mdma genomen.

op een gegeven moment kon ik niet meer pissen, dacht telkens als we aan het lopen waren, dat we al verder waren dan dat we eigenlijk waren, elke keer deja vu dus. maar ik kon er wel van genieten, behalve dat pis tafareeltje dan..
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hangt er vanaf hoeveel alcohol ik erbij drink, hoe meer alcohol hoe lager mijn grens om té hard te gaan. En vooral blackouts dan, dat haat ik echt, smorges erges wakker worden en echt geen idee hebben hoe ik daar terecht ben gekomen.
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ooit eens een duitser op sms drie pillen van 120 mg (getest) verkocht, die gast was al lekker vaag... gooit ie in één keer die drie pillen in z'n mik. Heb hem nog geprobeerd te vertellen dat ie 360 mg mdma in één keer naar binnen had gewerkt maar hij wou niet naar me luisteren... later is er beveiliging bij hem gekomen en hebben ze m afgevoerd. Hoop dat ie geen blijvende schade ervan heeft over gehouden.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#16
vaak genoeg rare dingen meegemaakt op XTC
zit je in een andere stad als je net klaar bent met feesten, dacht ik dat ik thuis was
verdwalen in Hemkade zaandam, en toen ik daar nuchter terugkwam zag ik pas hoe makkelijk de weg daar is te vinden.
draai ogen,
space kaken
VAN ALLES DUS!
s
swingersLid
01-01-2024, 00:00
#17
nou wij willen genieten van onze momenten , dus out gaan is iets wat we ook koste wat het kost willen voorkomen.

vandaar dat we ieders één pil nemen van rond de 100 Mg en die per halve in nemen om zo de inslag te beperken.
ik glij dr liever langzaam in dan dat ie als een bom inslaat.
De rest van e avond nemen we om het uur / anderhalve uur een Gtje om lekker op pijl te blijven.
en ik moet zeggen dat het super bevalt, ook de kater hebben we niet maar de dip heb ik wel , mijn vrouw weer niet , dus slik ik l-tryptophaan om dit tegen te gaan en heb dan helemaal nergens last van.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo veel geluk dat je het niet aan kan?
Tenminste, zo voelde het bij mij. Daarnaast ook veel te veel prikkels (snoeiharde Aphex Twin, extreem veel mensen en extreem weinig licht) in een onbekende omgeving. Zo veel input dat je behoorlijk gaat freaken... Dat was na een pil van ongeveer 160mg, niet eens belachelijk veel dus.
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wonderland zei:
Zo veel geluk dat je het niet aan kan?
Tenminste, zo voelde het bij mij. Daarnaast ook veel te veel prikkels (snoeiharde Aphex Twin, extreem veel mensen en extreem weinig licht) in een onbekende omgeving. Zo veel input dat je behoorlijk gaat freaken... Dat was na een pil van ongeveer 160mg, niet eens belachelijk veel dus.
Klik om te vergroten...

Ja datzelfde had ik ook heel even, maar niet door teveel geluk maar door teveel prikkels ook (harde muziek idd, veel mensen en spacende lichten), was wel vet maar ook wel freaky :P Had toen maar 120mg op ong
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik te hard ga, zegmaar TE hard, voel ik me echt in een vreemde roes,
en niet een roes waarin ik wil dansen en praten en dingen, maar gewoon wil zitten en mijn kaken 580 keer klappen en doen per minuut en mijn ogen zo scheef staan als de malle en af en toe in m'n schedel verdwijnen.
Dat het echt even boven mezelf uitstijgt.
Even zitten, water drinken, met een vriend of vriendin erbij en dan kan ik weer door.

Je moet er gewoon voor zorgen dat je een rustmomentje pakt.

Maar TE hard is anders dan net iets te hard, en net iets te hard is heerlijk.
Dat je vol verwondering naar alles kijkt en interessant vind, en de euforische blijheid bijna te veel is zodat het voelt alsof je van plezier uit elkaar spat, een beetje dwaas en doelloos rondlopen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."