#1
Potverdorie jongens, door jullie posts heb ik al weer veel te veel zin in zaterdag.
Haha, jij gaat lekker naar Dub&Dwars vs Machtig, niet? :Pblu zei:Potverdorie jongens, door jullie posts heb ik al weer veel te veel zin in zaterdag.
Cooper zei:Haha, jij gaat lekker naar Dub&Dwars vs Machtig, niet? :Pblu zei:Potverdorie jongens, door jullie posts heb ik al weer veel te veel zin in zaterdag.
Ik vrees dat ik dan nog aan het bijkomen ben van Enchanted Forest, dus dat gaat 'm niet worden
helaas![]()
Biertje zei:Is dat dan per se xtc?
bux-x zei:te hard gaan is niet na te vertellen
Vorigeweek was hardbass
Vet, of niet?
ik heb het geweten, naja weet er niet veel meer van.
we hadden 12 paarse sterren met 2 man,
omdat wij ruk xjes hebben de laaste tijd,
en nu eindelijke goeie hadden
waarvan 2 getest,
123mg, 117mgen of ik te hard ging,
Ik zat op de tribune en had inmiddels 2 gehad,
en ik werd mij een partij heet & zweten,
daarna ging het lichtje uit![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."