Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind dat je drugs alleen moet gebruiken ter verbetering van allerlei dingen, of als recreatie.. Met een vriendengroepje een paar blowtjes smoken is natuurlijk niet super goed voor je longen, hersenen etc maar vergroot de vriendschappelijke gevoelens wel en mensen uiten zich op andere manieren.. Ook kunnen paddo's en lsd zegels je een heleboel positieve dingen brengen, neem het tripreport forum als voorbeeld. XTC doet sociaal gezien ook een heleboel goed. Al deze drugs zijn bij gebruik met voldoende tijd er tussen helemaal niet zo slecht natuurlijk. Wel ben ik tegen coke, speed, en heroine ookal heb ik wel eens wat pep gebruikt. Het is niet echt drugs wat andere omstandigheden verbeterd om het zo maar te noemen en je voelt je altijd echt klote met dat spul. Drank vind ik eigelijk ook evil. P.s. het topic luidt LSD-ers maar ik deel als LSD-maagd mn mening"
"10 gram truffels is een prima hoeveelheid voor de eerste keer. Maar ik zelf raad ook af om in een grote groep te gaan trippen.. Met z'n 2en tot 4en wat hierboven al gezegd is zal waarschijnlijk een veel succesvollere trip worden. Veel minder chaos zal je een stuk aangenamer vinden."
"Ik zou het echt absoluut niet doen... Je eerste trip en dan 5 uur erna normaal doen en een voorstelling bijwonen..."
"Hola, Zondag is het weer eens zover, ik ga overdag mn 3e paddo trip doen. Ik doe het samen met 2 vrienden en omdat zij nog niet zo heel veel ervaring hebben verdelen we 2 porties onder 3 personen. Ieder 2/3 mexicaanse dus. Maar het probleem is dat ik erg ver moet rijden. Ik moet namelijk langs de smartshop die een aardig stukje om is en van mijn huis naar de outdoor trip plek is een klein uurtje rijden (op mn scooter jaja). Nu gaat de smartshop om 12 uur open en heb ik dus uitgerekend dat ik ongeveer om 1 uur aan het trippen ben. Dan zal het rond 5 uur 6 uur afgelopen zijn voor mij. Nu heb ik met uitspacetijd rekening gehouden dus ik vroeg me af hoelaat raden jullie mij aan (rekening houdend met ervaring en dosis) om weer te gaan rijden? Ik zelf zeg 2 tot 3 uur na de trip (dus dat je echt in die fase zit van damn die trip was wel weer leuk maar ik ben gesloopt nu en alles begint alweer normaal te doen etc:P) Ergens blijven slapen zit er niet echt in maarja achteraf was dat die eerste 2 keer ook nooit nodig geweest want als de trip afgelopen was ging alles alweer snel zoals ik gewend ben. Grtz en zondag/maandag zal ik ongetwijfeld een tripreport plaatsen als alles doorgegaan is"
"Op een bank zitten kijken en lachen om alles... Aanschouw de kleuren en patronen zoals je dat in een museum doet (naja ik niet, ik vind dat saai maar bij wijze van :P ). Stukje wandelen Gesprekken proberen te voeren Als je echt hard gaat vind ik het altijd leuk om me op me knieën te laten vallen en WAJOOO IK GA HARD te schreeuwen Als de space bijna klaar is gaan nadenken en niet zoveel prikkels om je heen, puur dat van binnen"
"Wheheh ik zie het al voor me. Alle paddo's gaan de deur uit voor een uitverkoop prijsje :P Overal SALE SALE aan de muur tot 50 tot 80% korting"
"Hola, Ik heb tot nu toe 5 keer getript waarvan twee keer echt hard. Nu leek het me eens leuk om zelf een portie paddo's te eten.. Het liefst kom ik bij stukjes van mezelf waar ik normaal bang voor ben of niet bij kan komen zodat ik hier verbetering in aan kan brengen tijdens en na mijn trip. Buiten dit alles doe ik het natuurlijk ook voor het hallucineren, dat blijft gewoon geweldig. Ik ben absoluut niet bang voor een bad trip. Ik heb het zeker wel een keer meegemaakt met paddo's maar ik kan altijd tegen mezelf zeggen dat het door de trip komt waardoor ik er nooit in op ga en spontane angst emoties krijg. Dat zijn dus mijn angsten die dan naar voren komen en ik accepteer het en ik kan tegen mezelf zeggen dat het door de trip komt. Hebben jullie ervaring met een paddo trip waarbij je slechte eigenschappen zag die je in nuchtere staat nooit ontdekt had en je ze dus verbeterd had? Grtz"
"Helaas blijft het alleen maar gevaarlijker om paddo's te verbieden volgens mij. Paddo's verbieden = Illegale handel = Finnanciel duurder (eventueel voor mensen die niet nadenken schulden bij dealers) + Geen voorlichting + Meer gevaren + Meer minderjarig verkoop omdat Smartshops toch meestal 18+ hanteren."
"Hola, Na 1 keer echt getript te hebben op XTC ga ik binnenkort met twee maten paddo's eten. Ik wil beginnen met een halve portie mexicaanse en later die avond eventueel bij nemen. We zetten er geen thee o.i.d. van maar eten ze gewoon uit de verpakking. Ook is er voldoende suikerwater aanwezig en dextro. Nu weet ik hoe de comedown is aangezien ik dat al heb meegemaakt dus daar kan ik mee omgaan. Heb er veel van geleerd toen. Ook was mijn grote fout toen dat ik nogal depresief was. Dit is nu absoluut niet het geval. Ik ben vooral zenuwachtig maar heb er erg veel zin in. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden in mijn status? Ik ben nu een vrolijk persoon met op wat school cijfers na geen tot bijna geen problemen. Ik wil graag vooral flink hallucineren (figuren, patronen, gezichten, tracers, kleuren maar ook geluiden raar horen). Het echt diep denken wil ik graag achter wegen laten omdat ik vaak heb gehoord dat dit meer negatief dan positief is. Ik heb gehoord dat dit per paddestoel verschilt.. Klopt dit? Grtz"
"Patrick a.k.a Spaceface zei: Haha wat is een tripknoller? Ben wel benieuwd naar alles wat tript enzo Klik om te vergroten... Toen ik zondag in de smartshop was zag ik dat truffels (aka Philosophers Stone) nogsteeds verkocht werden.. Is tripknollen hiervoor ook een synoniem? Edit: Na wat rondneuzen op dit forum is hier de vraag beantwoord: het is wel gewoon hetzelfde. Een bakje voor 15 euro met shit erin wat psilocine en psylosibine bevatten dus gewoon een LEGALE vervanger voor paddo's in mijn ogen :P"