Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Test uitslag was 36%, vorig weekend maar eens geprobeerd, bommetje gemaakt van een vloeitje en 3 sleutel punten meth erin. Omstreeks 01:00 genomen. wel lekkere rush gehad, stond wel lekker te kauwen. Volgende avond om 23.00 pas kunnen slapen. Dagen erna goed kapot geweest. Voor mij een reden om het niet zo snel meer te doen."
"Carlitos zei: Tjah smaak. Zou wat zijn he,ik zie het al voor me dat de dealer op ze fiets komt met ze dex en vraagt welke smaak je wilt en een balletje dex schept. In mijn ogen zijn onsjes normaal,ik bedoel 50% verdampt is nog maar 50 gram. Deel het met je vrienden en het is op. Maar vroeger vond ik 3 gram al veel,ieder zijn mening. Klik om te vergroten... 50% verdamping is veel te veel. Bij goed gedraaide hou je zeker 80% over."
"Ach heb wel eens speed laten testen dat uitkwam op 1 % amfethamine."
"Speed is ook 1 van m'n lievelings geweest, probeer er nu vanaf te blijven. Of als ik naar een feestje of festival ga in het begin een paar goede snuiven of een lekker bommetje en daarna gewoon niets meer bijpakken. uurtje of 10 later kan ik dan meestal prima slapen."
"Heerlijk af en toe een lijntje pep aan het begin van de avond maar niet om drie dagen door te halen en zeker niet verslavend!"
"Goede g is over het algemeen lekker lobbig met veel luchtbelletjes en niet te geel. Je kan na aankoop ook een klein beetje wegbrengen naar het test centrum dan weet je zeker wat je inneemt. De ph kan je testen met een ph stripje of door zelf een klein drupje te nemen als ie prikt is het niet goed."
"Denk dat mode verschijnsel niet het juiste woord is aangezien de opkomst van ghb al jaren bezig is. Zie heel veel mensen om me heen het recreatief gebruiken. Zie ook wel enkele gevallen van misbruik maar die zijn echt verwaarloosbaar."
"Voor een ritje Ambulance rekenen ze een x bedrag aan voorrij/opstart kosten en ook nog een x bedrag per kilometer."
"Ik gebruik altijd een vijzel, moet er wel bij zeggen dat de brokken iets groter zijn dan 1 gram."
"Tester binnen, binnenkort maar eens proberen. Iemand tips over de dosis. En weet iemand wat nou precies de effecten zijn?"