Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTé hard gaan op X mogelijk?

Té hard gaan op X mogelijk?

74 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
jimi zei:
Als ik te hard ga, zegmaar TE hard, voel ik me echt in een vreemde roes,
en niet een roes waarin ik wil dansen en praten en dingen, maar gewoon wil zitten en mijn kaken 580 keer klappen en doen per minuut en mijn ogen zo scheef staan als de malle en af en toe in m'n schedel verdwijnen.
Dat het echt even boven mezelf uitstijgt.
Even zitten, water drinken, met een vriend of vriendin erbij en dan kan ik weer door.

Je moet er gewoon voor zorgen dat je een rustmomentje pakt.

Maar TE hard is anders dan net iets te hard, en net iets te hard is heerlijk.
Dat je vol verwondering naar alles kijkt en interessant vind, en de euforische blijheid bijna te veel is zodat het voelt alsof je van plezier uit elkaar spat, een beetje dwaas en doelloos rondlopen..
Klik om te vergroten...

idd je hebt dat soort te hard gaan. maar ook genoeg mensen zien schuimbekken,shaken en noem maar op dat is weer n stap verder
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Te hard gaan is zeker wel mogelijk...meestal krijg ik een redelijke indicatie
wanneer ik op een totaal andere spacehoogte verkeer dan de meeste andere mensen,
en mensen naar mij wijzen...Zelfs met mdma word ik dan een beetje zenuwachtig :P

Als ik op een feest ben waar veel mensen ook excessief spacen, dan voel ik me
eigenlijk wel prima...maar als ik er als een zombie heb bij gelopen, dan voel
ik de dag erna toch een beetje schaamte.

Ik krijg trouwens binnenkort de foto's binnen. ben benieuwd hoe ik
zal schrikken.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
haha schaamte :grin:

Daar heb ik dus echt totaal geen last van met mdma op :grin:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
haha schaamte :grin:

Daar heb ik dus echt totaal geen last van met mdma op :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, dat zou idd niet moeten :grin:

maarre, je weet hoe ik erbij liep Zaterdag! :grin:
of viel het eigenlijk wel mee?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat weet ik, maar daar was niks mis mee toch, ik zag iemand die de avond van zijn leven had!!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
Ja dat weet ik, maar daar was niks mis mee toch, ik zag iemand die de avond van zijn leven had!!
Klik om te vergroten...
Haha, ja daar heb je wel gelijk in :grin:
gelukkig maar :) Ik zag ook iemand die het gehele feest achter zijn lichtstaafje aanliep, dat hij voor z'n ogen hield. Toen voelde ik me toch wel ff heel blij dat ik er niet zo bij liep :grin:

(toch stiekem ook nog ff de foto's afwachten :grin: )
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#7
Potverdorie jongens, door jullie posts heb ik al weer veel te veel zin in zaterdag.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#8
blu zei:
Potverdorie jongens, door jullie posts heb ik al weer veel te veel zin in zaterdag.
Klik om te vergroten...
Haha, jij gaat lekker naar Dub&Dwars vs Machtig, niet? :P

Ik vrees dat ik dan nog aan het bijkomen ben van Enchanted Forest, dus dat gaat 'm niet worden
helaas :wink:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cooper zei:
blu zei:
Potverdorie jongens, door jullie posts heb ik al weer veel te veel zin in zaterdag.
Klik om te vergroten...
Haha, jij gaat lekker naar Dub&Dwars vs Machtig, niet? :P

Ik vrees dat ik dan nog aan het bijkomen ben van Enchanted Forest, dus dat gaat 'm niet worden
helaas :wink:
Klik om te vergroten...

Yessss! Noisia :hearteyes:
b
bux-xLid
01-01-2024, 00:00
#10
te hard gaan is niet na te vertellen:wink:

Vorigeweek was hardbass:)

Vet, of niet?

ik heb het geweten, naja weet er niet veel meer van.

we hadden 12 paarse sterren met 2 man,
omdat wij ruk xjes hebben de laaste tijd,
en nu eindelijke goeie hadden
waarvan 2 getest,
123mg, 117mgen of ik te hard ging,

Ik zat op de tribune en had inmiddels 2 gehad,
en ik werd mij een partij heet & zweten,
daarna ging het lichtje uit :wink:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Afgelopen zaterdag nacht wou ik ff rondje lopen en peukie roken, toen zag ik iemand op een bankje zitten die volgens mij ook iets té hard ging. Zijn kop maakte echt rare bewegingen (nog nooit zo erg gezien, dus vond 't wel apart). Toen ik doorliep hoorde ik 'm 5 keer achter elkaar keihard kotsen.

Heb hem niet gesproken ofzo, want het was 4 uur en wie weet wat 'ie allemaal ophad.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is dat dan per se xtc?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Biertje zei:
Is dat dan per se xtc?
Klik om te vergroten...

Hoeft niet persé, maar die vage kaakbewegingen van hem deden me meteen aan xtc denken.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#14
bux-x zei:
te hard gaan is niet na te vertellen:wink:

Vorigeweek was hardbass:)

Vet, of niet?

ik heb het geweten, naja weet er niet veel meer van.

we hadden 12 paarse sterren met 2 man,
omdat wij ruk xjes hebben de laaste tijd,
en nu eindelijke goeie hadden
waarvan 2 getest,
123mg, 117mgen of ik te hard ging,

Ik zat op de tribune en had inmiddels 2 gehad,
en ik werd mij een partij heet & zweten,
daarna ging het lichtje uit :wink:
Klik om te vergroten...


Misschien verstandig om vaker te drinken onder de pillen?
X droogt je lichaam uit, en zeker @ festivals, feesten en uitgaansgelegenheden word 't aangeraden het vochtgehalte in je lichaam vaak bij te tanken.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeker is dat mogelijk.

Zo vanaf dat moment wanneer mensen je sketchy beginnen te bekijken... Dat vind ik toch zo grappig :tearsofjoy: . Eerst haatte ik het enorm & schaamde ik me er ook wel voor maar nu denk ik gewoon "ach ik amuseer me rot laat ze maar kijken".

Zou toch wel is een keertje leuk zijn moest ik ergens zijn waar iedereen hem gewoon knetterhard spaced :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."