Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen!

Grote pupillen!

143 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het enge is dat je mijn irissen vaak niet eens meer ziet.
Dan neemt mijn pupil mijn iris over.
Maar bij XTC heb ik dat niet zo snel, maar bij LSD wel altijd.
Maar dat heb ik dan ook gewoon een dag lang ofzo.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
troebadoer zei:
Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
Klik om te vergroten...
Bij mij merk je het dus wel snel, aangezien mijn ogen lichtblauw zijn. (:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
doe zo een shuttershade op

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Melanie%20Doodkorte/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/IDK904W9/shuttershades2[1].gif
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Melanie%20Doodkorte/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/3CFQ7AYY/shuttershades4[1].gif

ziet niemand..
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#5
geen last van
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#6
knolselderij zei:
*doopt dit topic om tot het grote-ogen-en-piercings-topic*
Klik om te vergroten...
hahaha
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Grote Pupilen horen erbij, daar is de zonnebril voor uit gevonden :smilingimp:

Dan kom je mensen tegen die volledig uit hun naad zijn en midden in de winter binnen met een zonnebril op zitten. Tja dan kan je beter gokken om je pupillen te laten zien. :wave:

Hahah, bij mij trekt het meestal best snel weg de day after. Ik heb niet hele opvallende grote pupillen gelukkig.

Rustig aan.

:wink:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pupillen zijn bij mij al vrij groot van zichzelf...
Maar hopen dat het ook zo blijft, haha.

Ik heb wel voorbereiding erop.
Ik heb gewoon gezegd tegen mijn ouders dat ik een zonnebril draag om erbij te horen, hahahah :tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha. Ach ja ik heb me lang geleden al voor genomen om me niets aan te trekken wat anderen mensen denken of vinden.

Je moet gewoon lekker ongesjeneerd uit je naad kunnen gaan en daarna brak thuis komen.

Ik woon op mezelf dus heb geen problemen met me ouders, toen ik thuis woonde had ik ook er ook geen problemen mee trouwens.

:)
R
RitseltasjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
deze heeft een maat gemaakt over mij lol

N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha dat is geniaal gemaakt :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sieusc zei:
deze heeft een maat gemaakt over mij lol

Klik om te vergroten...
:grin: Behalve dat het neemT moet zijn, maar goed. Details, details...
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb soms grote pupillen, maar soms zijn die ook heel klein..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
meestal heb ik niet overdreven last van grote pupillen
uitzondering tijdens mijn candyflip op dour :tongueout:
als ik de foto vind post ik hem wel even
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sieusc zei:
deze heeft een maat gemaakt over mij lol

Klik om te vergroten...

hahah ge-wel-dig :P
s
safcaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb altijd binnen mum van tijd grote pupillen. Op 't moment dat ik iets waziger ga zien (voor m'n gevoel) dan weet ik dat 't raak is. Vind 't overigens nooit vervelend, hoort erbij.

Heel subtiel nog iets van m'n blauwe ogen te zien. Fijn feestje was dit :xtc:

F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
safca zei:
Heb altijd binnen mum van tijd grote pupillen. Op 't moment dat ik iets waziger ga zien (voor m'n gevoel) dan weet ik dat 't raak is. Vind 't overigens nooit vervelend, hoort erbij.

Heel subtiel nog iets van m'n blauwe ogen te zien. Fijn feestje was dit :xtc:

Klik om te vergroten...

Wajoooh goed naar de klote :grin:

Had had je tot je genomen??

:)
s
safcaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fishhead0707 zei:
safca zei:
Heb altijd binnen mum van tijd grote pupillen. Op 't moment dat ik iets waziger ga zien (voor m'n gevoel) dan weet ik dat 't raak is. Vind 't overigens nooit vervelend, hoort erbij.

Heel subtiel nog iets van m'n blauwe ogen te zien. Fijn feestje was dit :xtc:

Klik om te vergroten...

Wajoooh goed naar de klote :grin:

Had had je tot je genomen??

:)
Klik om te vergroten...
Dit was op hetzelfde feest als waar de discussie over 'west- en oostindisch doof' ontstond. :wink: Tegen de tijd dat de foto genomen is had ik ongeveer 3 XTC pillen genomen. Weet niet hoeveel mg MDMA erin zat, ze waren niet getest. Maar ze deden hun werk damn well! Wel veel last van een onnavolgbare klapperkaak gehad, niet normaal. Dan zijn grote pupillen een lachertje vergeleken bij de spierpijn in je kaak the day after...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
hahah. The good old MDMA... Blijft leuk. Er zal waarschijnlijk wel een deel amfetamine in hebben gezeten.. De brakheid en de naweeen van het gebruik horen er nou eenmaal bij... :)

Rustig aan.. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."