Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen!

Grote pupillen!

143 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#1
:)
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb wel een 3 pillen gepakt op een klein feestje bij mij thuis. Mijn ouders waren op dat moment ook thuis en hadden niks door :grin:
Was wel behoorlijk stom en was ook gelijk de laatste keer.

Volgens mij heb ik me nog behoorlijk ingehouden, maar heb wel lopen zweten als een rund :xtc:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hollywood zei:
Heb wel een 3 pillen gepakt op een klein feestje bij mij thuis. Mijn ouders waren op dat moment ook thuis en hadden niks door :grin:
Was wel behoorlijk stom en was ook gelijk de laatste keer.

Volgens mij heb ik me nog behoorlijk ingehouden, maar heb wel lopen zweten als een rund :xtc:
Klik om te vergroten...

whaha!
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb altijd minimaal 6 uur nadat de xtc is uitgewerkt nog steeds mega pupillen. Mijn ervaring is ook dat als je speed combineert met xtc, en dus blijft snuiven nadat de xtc is uitgewerkt, je pupillen ook zo groot blijven tot de speed ook uitgewerkt is.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#5


tjakka, mijn ogen op xtc, vanaf mijn eerste pilletje tot 12 uur na mijn laatste pilletje...

oplossing? zonnebril!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij is het behoorlijk erg als ik MDMA neem. mijn iris zie je haast niet meer, en mijn ogen staan wijd open :openmouth: . Ik draag daarom meestal een zonnebril :P
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#7
hee dat lijken wel mijn ogen!! haha ze zeggen altijd dat ik dan van die racebanden heb omdat die iris zo dun is dat is dan de dunne band.. :beer:
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#8
<3
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#9
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb ook nog zon fototje hier ^^ , kwas wel retebezweet majaah :P
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#11
denk dat je erg hard ging jongen :openmouth:

overigens een mooie foto.. vooral door die natte kop

groeten
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#12
hehe , kon er nix aan doen =(. twas nogal warm daarbinnen door overbevolking, + twaren wel goeie ^^ ( driehoekige mitsus ) .
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#13
nice pilles, vind je t gek dat je dan zweet als een otter...mooi man!!

caoi
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
niks blauws meer te zien bij mij,, onder de pep alleen in schemerige omgevingen,, maar onder de mdma kunnen je pupillen ook redelijk normaal zijn overdag :confused:
maargoed.. als ik goed strak sta dan kijk ik heel erg raar,, ik post nog wel eens een foto.. en na lang pep,, kijk ik zielig ofzo:P:P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dubz zei:


Terwijl ik eigenlijk lichtblauwe ogen schijn te hebben :grin: :openmouth:
Klik om te vergroten...

jaah die is wel erg ja


mn ogen vallen nog wel redelijk mee maar mn kaken kan ik dus wel niet onder bedwang houden.

dus tis maar wat je liever hebt
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#16
knolselderij zei:
dus tis maar wat je liever hebt
Klik om te vergroten...

Geef mij maar die ogen dan. Ik heb weleens gaten in mijn wang gehad waar die pupillen drie keer in konden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan heb je ook gelijk niet meer last van die droge bek:

Code:
In de mondheelkunde wordt het gebruikt om Xerostomie (drogemondsyndroom) te verhelpen, vooral wanneer de droge mond het gevolg is van het syndroom van Sjögren of na bestraling van hoofd- en halsgebied. Het medicament stimuleert de speekselproductie ter hoogte van de speekselklieren. De meest voorkomende bijwerking is transpiratie.
s
scienflushLid
01-01-2024, 00:00
#18
Daar heb ik soms toch ook last van hoor!
Maar de mama denkt dat dit is van te veel weed met alcohol te mengen! :rock:
Ondertussen ben ik al wat aan het zoeken geweest om die grote ketten toch weg te krijgen.
En dit is misschien wel de oplossing...

Dit is pilocarpine.
In de oogheelkunde wordt het gebruikt als oogboldrukverlagend geneesmiddel tegen glaucoom. Het veroorzaakt een sterke vernauwing van de pupil, waardoor de kamerhoek, waar de afvoer van kamervocht plaatsvindt, wordt opengetrokken.

Klinkt interessant nee? :tearsofjoy:
Alleen moet ik het nog eens gaan kopen bij de apotheker en testen! :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Dan heb je ook gelijk niet meer last van die droge bek:

Code:
In de mondheelkunde wordt het gebruikt om Xerostomie (drogemondsyndroom) te verhelpen, vooral wanneer de droge mond het gevolg is van het syndroom van Sjögren of na bestraling van hoofd- en halsgebied. Het medicament stimuleert de speekselproductie ter hoogte van de speekselklieren. De meest voorkomende bijwerking is transpiratie.
Klik om te vergroten...

Maar dan ga je toch echt wel gestoord hard zweten moest de bijwerking er nog bijkomen ook...
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Grote pupillen zijn niet echt een probleem toch? Ik vind het vervelender als m'n ogen alle kanten oprollen en daar ben ik ook bij geringe hoeveelheden best vatbaar voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."