Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jaaaaaaaaaaaah hoor, nou degene die werkelijk 140 euro gaat betalen voor een grammetje coke is naar mijn inzien wel een ezel met de hoofdletter E!!! 1 gram zuivere ongekookte coke kost bij een straatdealer tussen de 40 en 60 euro. en 1 gram gekookte coke of crack kost bij een straatdealer tussen de 30 en 40 euro. ik betaal 35 voor een goeie gram base en 50 voor een gram ''echt goeie'' ongekookte coke. Maare als jij er 140 voor over heb dan mag je het bij mij kopen in het vervolg... Zo moeilijk ben ik niet hehe"
"FlipMeister zei: davev zei: Jaaaaaaaaaaaah hoor, nou degene die werkelijk 140 euro gaat betalen voor een grammetje coke is naar mijn inzien wel een ezel met de hoofdletter E!!! 1 gram zuivere ongekookte coke kost bij een straatdealer tussen de 40 en 60 euro. en 1 gram gekookte coke of crack kost bij een straatdealer tussen de 30 en 40 euro. ik betaal 35 voor een goeie gram base en 50 voor een gram ''echt goeie'' ongekookte coke. Maare als jij er 140 voor over heb dan mag je het bij mij kopen in het vervolg... Zo moeilijk ben ik niet hehe Klik om te vergroten... Zuivere coke? jij woont in colombia neem ik aan? Klik om te vergroten... Nee was dat maar waar... Ik bedoel met ''zuivere coke'' coke waarbij ik geen zichtbaar verlies heb na het uitkoken"
"Wat een gelul allemaal... Gewoon je coke in een lepel gooien, dan een beetje ammoniak erbij (niet helemaal vol je lepel want das klote) en een vlammetje eronder. zodra je een olie achtige druppel op je ammoniak ziet drijven is het klaar, dan met een mesje op dat oliedruppeltje blijven tikken en dan ineens word het hard. Dat harde brokje wat je overhoud is echte coke en de rest is troep wat ze erbij hebben gegooit. Weeg het en je weet hoe zuiver hij was... Nog beter is idd laten testen maar dit is zeker even betrouwbaar en kan je thuis doen. Enige nadeel is dat je hetgeen wat je hebt uitgekookt niet meer kan snuiven maar dit zal je moeten roken."
"Nou dat is weer een nieuwe verslaafde die straks alles zal verliezen wat hem lief is!!! Het hoeft niet meteen te gebeuren maar geloof mij en ik spreek uit ervaring, iedereen die wit roken 1 x probeert zal na verloop van tijd er alles voor opzij zetten en alles en iedereen verliezen!!! Expirimenteer alsjeblieft niet met dit spul want het is gewoon te goddelijk lekker om bij 1 x te blijven!!! Als je het nooit gedaan heb zal je ook niks missen en kan je een mooi leven leven maar besluit je toch om het te proberen dan zal je binnenkort terug denken aan deze waarschuwing en denken,,, KUT had ik het nou maar niet gedaan... BRUIN EN WIT,,, NIET AAN BEGINNEN!!! (dit zal ongetwijveld iedereen die net als mij verslaafd is aan deze rotzooi met me eens zijn!!) Nou ik hoop dat ik met deze tekst in ieder geval 1 iemand heb gered van deze hel die verslaving heet."
"Nog een tip... Als je nou toch zonodig coke moet gebruiken wees dan slim en snuif het gewoon! Dit is nog wel in de hand te houden voor iemand die redelijk sterk in zijn schoenen staat maar ga het niet basen want dan is het niet meer in de hand te houden, en ik kan het weten... Ga maar eens snuffelen op internet bij informatie sites over crack of base coke, daar zal je dit bevestigd zien."
"space scientist zei: DarkScope zei: davev zei: Enige nadeel is dat je hetgeen wat je hebt uitgekookt niet meer kan snuiven maar dit zal je moeten roken. Klik om te vergroten... How come? Klik om te vergroten... omdat dan HCL om word gezet in een base, wat weer niet tot heel slecht wordt opgenomen door het neusslijmvlies Klik om te vergroten... Inderdaad en daarbij verbrand de werkzame stof nu pas bij een hoge temperatuur waardoor bij het verbranden en inademen alle werkzame stof de longen zal bereiken. Warneer er ongekookte coke zou worden gerookt zal veel van de werkzame stof al bij iets meer dan ''ik geloof'' 200 graden uiteenvallen en dus al verbrand zijn voordat het de longen heeft bereikt. Nou ciaowww"
"ArieKanariE zei: owww dus daarom raakt je keel verdoofd als je rauwe in een pijp rookt en gebeurd dat niet met gekookte eigenlijk nooit zo over nagedacht Klik om te vergroten... Bij gekookte word he keel ook wel iets verdoofd,, waarom zou dat niet zo zijn?? Ik leg net uit dat als het gekookt is het niet meer verbrand, dus dan werkt het juist beter..."
"Coke verliest geen werking bij bewaren dus je kan het rustig zolang laten liggen als je wil... Als het zo is zoals jij beschrijft dan is je coke al versneden met van alles en nog wat... Ik koop altijd pure maar ik kook het uit en rook het. Gelukkig heb ik goeie contacten die mij spul geven waarbij ik echt niets verlies bij het koken maar dat spul wat die marrokaantjes hier rondrijden is echt om te huilen!!! als ik zo'n mixje uitkook hou ik nog geen 10e over dus pas op nou suc6 met je plakje"
"Crystal is gewoon een naam die ze geven aan idd ''goeie coke'' .. je kan het wel zien want het heeft wel iets weg van een witte bergkristal. Als je een brok ervan doorbreekt zie je allemaal glimmende vlakken. Test de kwaliteid gewoon een keertje door het uit te koken... als je na het koken geen rotzooi in je lepeltje heb maar alleen een brok basecoke dan heb je goeie en als er allemaal witte rommel achterblijft en een kleinbeetje basecoke dan heb je troep. nou suc6"
"leek zei: ik heb t gedaan en zoals je zegt; alleen zuiver wit egaal poedel blijft erover, een deskundige zegt dat die hele zak van Meer dan 3 kilo (zeker) samen wel honderden euries waard is. Toen ik dat hoorde heb ik mij ervan verbannen. Mijn huisbaas schopt me eruit als hij plotseling zijn investeringkje kwijt is... Klik om te vergroten... Leek, als je bedoelt met ''ik heb het gedaan'' uitkoken dan is dat een misverstand... ik had het over crystal in de vorm van coke en niet crystal meth... Met crystal meth wil ik niks te maken hebben en als jij verstandig bent dan doe jij dat ook niet!! Crystal meth is geen speelgoed en ik ben het eens met Pikachu,,, ga eens op internet de foto,s en filmpjes bekijken over de gevolgen van die giftige, superverslavende, alles kapotmakende troep!! ciao"