Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn pupillen staan pas écht normaal na 24 uur of so, is echt opassen met ouders en school (en vrienden die het niet weten)"
"pupillen als schotels, super stijve kaken, en als ik ff niet oplet zo'n super strakke kutkop :P maar probeer meestal wel op te letten en te lachen (komt me vriend dr niet achter, als hij het weet flipt ie ram op me uit) probeer ook altijd zo veel mogelijk kaken te ontspannen als ik ergens ben waar niemand gebruikt ofso school of zo, maar zelfs dan valt het op ligt dat nu aan mij?"
"de ene keer voel ik me zwaar klote, val ik de hele tijd half in slaap, gewoon een duffe blik in mn ogen en mn armen en benen voelen super zwaar aan. maar de andere keer voel ik me licht en zweverig alsof ik de hele wereld aan kan.."
"zo'n afsluitbaar zakje, wat je moet klikken met die blauwe en groene randjes, krijg zo zo altijd van me dealer al mee, maar als ik erges na toe ga neem ik neit het risico gepakt te worden met veel troep op zak dus bewaar de zakjes altijd om ze dan zo weer mee te nemen.[/quote]"
"hoe kom je dan aan die capsules? heb het nog nooit gedaan, mn dealer heeft het wel eens over kristallen gehad. krijg je die capsules mee ofso?"
"een keer was zo klote, voelde me zo zwaar klote van de vorige nacht (lekker lang doorfeesten, veel pillen enz.) dat ik gewoon op school ene had gepakt, maar had geen drinke bij me en had ingenome met drinke van n vriendin, was alleen vergete dat die medicijne in der drinke had, oftewel, na een uurtje in elkaar gezakt onder wiskunde, had het ijskoud en zweette helemaal,, maar volgens mn leraar had ik koorts, wat had ik toen graag een zonnebril gehad man! leraar zo van; kijk eens na der ogen, heb je echt niks anders gehad als paracetamol ? (had ze dat wijsgemaakt) ik zo van eh nee zou niet weten wat ik moest pakken heb me er wel GELUKKIG uit weten te lullen. maar dat doe ik dus noooooit meer"
"citrobacter zei: Samson zei: Heb eens rondgezocht,maar niet direct een antwoord gevonden. Mijn vraag: als ik deze avond 1 XTC pil neem (één met gemiddelde waarde),kan ik dan morgen na mijn roes te hebben uitgeslapen,gewoon met de auto rijden? Of hoeveel uur moet ertussen zitten? Klik om te vergroten... Ik heb zelfs al prima kunnen rijden toen het nog aant uitwerken was... en dan bedoel ik ook echt deftig rijden, niet harder als het moet, géén aanstellerij achter het stuur, want daar ben ik absoluut op tegen. Klik om te vergroten... dat heb ik dus absoluut niet, in december 2007 had ik 1x gebruikt en moest daarna gaan fietsen,, ik kwam een bergje af en iemand riep op me dat er een auto aan kwam (ik moest naar links de grote weg op, en die auto kwam van links), doordat ik helemaal in die roes zat van de xtc reageerde ik veel langzamer dan normaal en voor ik het wist lag ik in het ziekenhuis.."
"zodra je maar zorgt dat je genoeg drinkt ook al heb je geen dorst. gebruik vooral niet te veel alcohol of andere medicijnen want dat gaat fout :P als het echt fout moet gaan zorg dan dat er iemand bij is die weet wat er is en ook weet wat ie moet doen want ik was nauwelijks in staat om zelf op te staan nog,, suikerwater, zoete dingen, chocola, helpt allemaal, duurt alleen 1/2 uur, dan voel je je wat beter."
"2 blauwe mitsu driehoek! gewoon super. echt nummer 1!"