Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Delirium zei: Wacky zei: Safire zei: lal sietse oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!! Klik om te vergroten... BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer. Klik om te vergroten... BMI 17 meldt zich Ik ben opzich niet ongezond, en ook verre van dood. Veel mensen denken wel dat ik anorexia ofzo heb, wat niet zo is Alle ongewenste lichaamsvetten mogen aan mij gedoneerd worden :P Klik om te vergroten... NOEZ :| MY NAAAME . khad 'm al 3 jaartjes :<"
"lol damn ;P dit is toch echt een wonderpil he. om 7 uur 2de genomen , kheb nu al 70 procent perfect met details enal in men hoofd kunne rammen, nog 30 procent te gaan ^^ morgen wordt een eitje."
"cunt zei: de algemeen bekende blauwe mitsu's 3hoekig. heb ook blauwe rond mitsu's gehad maar was maar de helft zo goed ofzo (naar mijn gevoel..) Klik om te vergroten... net hetzelfde gehad, de driehoekige waren heel intens, en beste die ik ooit gehad heb . Op reverze hadden we de blauwe ronde mitsus , en ik vond die precies ook maar half zo goed."
"Pepnoize zei: teebo zei: hallucineren op mdma: voordelen: prachtig en fascinerend om zien, zeer realitsich nadelen: je bent te vaag om er echt van te genieten als je je ogen sluit ben je ergens anders, ik begin mij dan te ergeren aan dingen die er zelf niet zijn het voelt niet juist aan, vies, duivels, bah je vergeet je avond je bent vaag vaag vaag vaag denken er nog mensen hier zo over? Klik om te vergroten... vooral die daar. als je naar een vette party gaat en je neemt lekker veel mdma kristallen/xtc, dan heb je een super vette nacht... maar je weet heel veel niet meer. ik weet bvb héél veel niet meer van Qlimax (BE) maar ik weet wel dat het héél goed was.. Klik om te vergroten... hey daar was ik ook zalig feesje man . ook onder pep maar herinner me alles nog"
"men ogen zijn wijd open , kaak schuurt naar alle kante toe xD . terwijl hebk nog zon vettige glimlach blijkbaar :P. Iedereen kent die wel ! op een groot hardstyle/hardcorefeesje als men naast die spacekopjes staat, DIE glimlach ! =P smorgensvroeg doet men mond wel altijd zeer xD, moet m echt leren stilhouden."
"eerste keer stond ik op sensation black , showtek was net begonnen ^^ . zalig man alles geven"
"DreamWeaver zei: Robdebob zei: Ik heb laatst een operatie gehad en ik moet zeggen dat morfine wel errug relaxd spul is. Je wordt er heerlijk mellow van, lekker warm gevoel, geen pijn meer. Ik heb drie keer een shot gekregen maar al na de eerste shot betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik meer pijn had dan ik eigenlijk had om nog een shot te krijgen Klik om te vergroten... Picture this: Een morfinepomp waarmee je een shot krijgt als je op een knop ramt, direct in je bloedbaan door je infuus. Resultaat: DreamWeaver die als een malloot de ganse dag op die knop aan het rammen is. Morfine is fijn, maar je mist wel de flash van heroïne, vandaar mijn keuze voor bruin. Klik om te vergroten... hebk ook gehad , net voor men 18de verjaardag zwaar in het ziekenhuis gelegen , aan de morfinepomp . Enigste spijtige is die stomme begrenzer he ! maar was wel chill"
"Drientje zei: jcutter123 zei: Wat krijg je het koud van vet Klik om te vergroten... Oh is dat zo? Ik ben de afgelopen maanden 10kg aangekomen en heb het steeds kouder gekregen.... Ben een soort wandelende airco op feestjes Nee zonder gein Is dat nou echt zo dat je vet je warmer maakt? X Klik om te vergroten... benk zeker van =p kben enorm veel afgevallen via operatie en ik bevries nu elkes keer gewoonweg. Vroeger kon ik rustig in tshirt de winter doorgaan, nu is 2 jassen en een sjaal derover niet genoeg X_X"
"ik ben nu aant studeren voor men examen hardware morgen, en gebruik ook rilatine, improved 30mg, gekregen van vriend en die werken wel redelijk lange tijd door. Maar ik merk nu al dat ik een nachtje door moet gaan trekken voor het af te krijgen, maar om wakker te blijven de ganse nacht zal ik wss 1 moeten bijnemen ofzo. is dit aangeraden ? want allee, men zegt wel dat veel mensen vanalles vergete als men te weinig slaap heeft, maar als ik het 1 nachtje doe, sinds ik morgen na examen ga slapen, weet ik meestal meer dan als ik ben ga slapen omdat het dan nog perfect is opgeslagen in men korte termijn geheugen. is het aangeraden om nog 1 bij te nemen later ?"
"nicotine , wiet & paddooooo's ;D"