Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ziet er echt lekker uit!"
"lukt je toch niet."
"spijtig genoeg is dit wat ver van antwerpen zonder auto... !"
"Alcohol + weed Dan kots ik alles onder..."
"Spijtig genoeg heb ik dit eens 1 keer meegemaakt.. =| in een discotheek (cherry moon), was een leuk HC avond tot ik het ineens in me kreeg om GHB te kopen. had een halve flugel ineens gepakt terwijl ik een uurtje geleden een pilletje had gapakt. Ik kan me van 2u niets meer herinneren tot ik om 6u wakker werdt buiten de discotheek me al men vrienden rond me. Vrienden zeggen dat de buitenwippers me rond half 4, 4u buiten hebben gedragen, toen wilden ze ambulance bellen maar men vrienden hebben vermeden dat dit hoefde. (phew!) Was echt een gekke avond die ik nooit meer wil meemaken."
"op party's is het toch het beste hoor ^^ mja kheb het al een paar keer thuis gedaan met wat vrienden en da was echt plezant"
"ik zou het niet weten. pak ze altijd in 1keer & anders 2"
"Mmm heb ik nog niet meegemaakt. Het duurt wel vee langer voor er iets uit komt, maat het kom er toch altijd uit hoor"
"veeg ze aan je trui of aan een handdoek..."
"denk niet dat het ghb was hoor.. Mss iets met MDMA? ik zou het niet weten."