#1
Heb nog nooit XTC op feestjes gedaan, dus voor mij is dat thuis rushen op XTC ja.
W.F.L. zei:Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal![]()
XTC IS FOKKING MDMA!!!!!!!!!drugsgebruiker zei:Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Wel moet je idd ervoor oppassen dat je niet alleen maar aan het praten bent en nieuwe mensen ontmoeten, hoewel dat wel echt leuk is.
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
drugsgebruiker zei:Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
drugsgebruiker zei:Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.

Rabbithole zei:W.F.L. zei:Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal![]()
In de auto?! Haha.![]()
Angramar Temenos zei:Fijnste blijft thuis met een leuk meisje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."