Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die thuis 'rushen' op XTC?

Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

117 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
Thuis is top! Voel het effect ook gewoon beter...op een feessie moet je steeds naar de plee of een half uur in de rij staan voor een pilzie.
m
muronividLid
:)
y
yxesLid
Immo zei:
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.
Klik om te vergroten...

Zelfde, heb 1 keer thuis gedaan voor de tv met m'n zatte kop :P was gelijk m'n allereerste keer niet zo heel speciaal. 3 dagen erna op festival gedaan was echt knallen. Heb toen ook nog op kleinere gratis festivals gedaan. Maar niks haalt het bij de grote festivals met lasershows, iedereen van de kaart vuurwerk, overal nieuwe stages met muziek dus iedere keer m'n rush die terug aanwakkert enzo heerlijk.

xtc = party only voor mij
O
Oom KlaasLid
De keren dat ik mdma doe is dat bijna altijd op een feest/festival of iets in die trant.
Heb 't wel thuis gedaan maar beviel me toch minder.
E
ElohtibbarLid
Immo zei:
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.
Klik om te vergroten...

Ah, dat vind ik best zielig voor je, als feesten je enige speciale gelegenheden zijn. Thuis máák je er een speciale gelegenheid van! Heerlijk met een paar lieve mensen nachtenlange mdma- of deepssessies houden, de hele nacht goede gesprekken houden en de omstandigheden precies kunnen aanpassen aan je eigen wil. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
Rabbithole zei:
Ah, dat vind ik best zielig voor je, als feesten je enige speciale gelegenheden zijn. Thuis máák je er een speciale gelegenheid van! Heerlijk met een paar lieve mensen nachtenlange mdma- of deepssessies houden, de hele nacht goede gesprekken houden en de omstandigheden precies kunnen aanpassen aan je eigen wil. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zoals dat met alle drugs het geval is.
E
ElohtibbarLid
Exactement!
K
KoxBoxLid
KoxBox zei:
Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Klik om te vergroten...
W
WinehouseLid
KoxBox zei:
KoxBox zei:
Ik wil graag een DF God worden dus plaats nog maar wat onzin hier
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
K
KoxBoxLid
Winehouse zei:
KoxBox zei:
KoxBox zei:
Ik wil graag een DF God worden dus plaats nog maar wat onzin hier
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
p
peachLid
trippelh zei:
Ik gebruik het alleen thuis samen met mijn vrouw .
Dan maken we er een speciale dag van eerst alles aan kant en dan gebint de spanning al en voorpret en in de middag beginnen we ermee.
Lekker filmpje kijken muziek opzetten en elkaar verwennen :grin:
En enorme gespreken hebben we altijd en heerlijke muziek op soms douchen soms wandelen met de hond maar vooral eind van de avond tot de volgende morgen genieten van elkaar
Damn heb er weer zin in :grin:
Klik om te vergroten...

We doen mee Trippelh :grin: :grin:
d
dyeLid
thuis , met space muziek op , hechte vrienden , en een goede setting zorgen ervoor dat je zo hard kan gaan! binnen is het beste , alhoewel bij het uitgaan het ook leuk is om hard op de muziek te gaan , maarja hallucineren terwijl je je geweldig voelt vind ik toch beter :mrgreen:
goeie inspiratie voor schilderijen :wink:
l
langemanLid
Josimo zei:
trippelh zei:
Dan maken we er een speciale dag van eerst alles aan kant en dan gebint de spanning al en voorpret en in de middag beginnen we ermee.
En enorme gespreken hebben we altijd en heerlijke muziek op soms douchen soms wandelen met de hond maar vooral eind van de avond tot de volgende morgen genieten van elkaar
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Wij ook, maar dan moeten we jullie toc ook uitnodigen om eens mee te gaan naar een festival....
t
trippelhLid
langeman zei:
Josimo zei:
trippelh zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Wij ook, maar dan moeten we jullie toc ook uitnodigen om eens mee te gaan naar een festival....
Klik om te vergroten...

Goed idee :grin:
B
BirdoLid
Thuis gebruiken vind ik heerlijk, en een van de grootste voordelen is je eigen muziek kiezen,
alles binnen handbereik, veel roken, praten, enzv.

Ik word trouwens ook helemaal waus van XTC en dan vind ik liggen gewoon veels te lekker.
Ligt helemaal aan de setting maar ik weet wel dat ik van te voren besloten moet hebben om naar een feestje te gaan want als een pilletje eenmaal is ingeslagen en ik lig ergens comfortabel te genieten, dan krijg je mij niet snel meer naar een feestje toe haha.
s
spacewomanLid
Hier nog 2!wij hebben de hele winter ieder weekend de vaagste trips beleefd op zo'n beetje alles wat er in de omloop is whaha.
Gecombineerd om zoveel mogelijk hallucinaties op te wekken.
Buiten in de sneeuw lopen,op een bankje op het kerkhof als alles euforisch en perfect is.
Urenlang in de vrieskou door de polders lopen en dan weer thuiskomen in ons warme hol om weer bij te pakken.
Ja het was leuk maar nu weer even niks meer.
Leuke tijden om op terug te kijken
We zoeken eigenlijk mede tripgenoten die ook van boswandelingen houden..
Groetjes
D
DrientjeLid
*Steekt vinger op* Alleen ik ben wel alleen....
B
BirdoLid
Drientje zei:
Klik om te vergroten...

Je kan in je eentje ook genieten :) ,
denk alleen wel dat ik met iemand praten zal missen op zo'n moment..
K
KoxBoxLid
Birdo zei:
Drientje zei:
Klik om te vergroten...

Je kan in je eentje ook genieten :) ,
denk alleen wel dat ik met iemand praten zal missen op zo'n moment..
Klik om te vergroten...
Valt wel mee, schizofrene situaties zijn de baas! :grin:
l
langemanLid
Drientje zei:
Klik om te vergroten...

Wil je ook een uitnodiging?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."