Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die thuis 'rushen' op XTC?

Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

117 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb nog nooit XTC op feestjes gedaan, dus voor mij is dat thuis rushen op XTC ja.
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ja zijn er hier mensen die nog nooit naar party's zijn uitgegaan of zijn gaan raven maar toch de zogemaande 'partydrugs' innemen?

Ik doe dit dus , als ik een XTC pilletje kan bemachtigen dan is het gewoon thuis hakken en beuke plus genieten van de Hardcore die dan uit me home cinema komt.

Maar ik vind heus niet dat XTC enkel een 'partyrush' drug is , zo zal ik het ook innemen voordat ik naar het voetbal ga als supporter of gewoon de stad intrek.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het beiden al eens gedaan. Thuis kan het even leuk (misschien leuker zelf) zijn als op een feest ofzo.

Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.
e
eM De Ma AaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik het vrijwel altijd thuis.
Heb het ook wel eens op feesten gebruikt maar dan ben ik meer bezig met rondlopen en tegen mensen praten dan dat ik naar de muziek luister.
Ook wel vaker in de stad gedaan maar dan heb ik altijd het gevoel als of iedereen naar me kijkt en over me praat (wel bekend bij meerdere mensen volgens mij :P)

Ik doe het het liefst thuis, lekker gekke bekken trekken zonder dat iemand je ziet (op vrienden na) lekker muziek luisteren, vaak naar de plee lopen wetend dat je toch niet kunt pissen :P heerlijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fijnste blijft thuis met een leuk meisje :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal :grin:
Klik om te vergroten...

In de auto?! Haha. :grin:

Ik hou zelf het meeste van thuisgebruik. :hearteyes: Op feesten ben ik er voor de muziek, loop ik alleen maar rondjes ( :P ) en krijg ik niets van de muziek mee. Ook vind ik het fijn om relaxed te kunnen liggen, te kunnen douchen/badderen, m'n eigen (spacy) muziek op te zetten en buiten een wandelingetje te kunnen maken (hallucineren :hearteyes: ).
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik het alleen thuis samen met mijn vrouw .
Dan maken we er een speciale dag van eerst alles aan kant en dan gebint de spanning al en voorpret en in de middag beginnen we ermee.
Lekker filmpje kijken muziek opzetten en elkaar verwennen :grin:
En enorme gespreken hebben we altijd en heerlijke muziek op soms douchen soms wandelen met de hond maar vooral eind van de avond tot de volgende morgen genieten van elkaar
Damn heb er weer zin in :grin:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 keer op een feest gedaan, NO THNX! Op een feest lijkt me speed juist beter (heb het nog niet gedaan, aangezien ik weinig feest en als ik ga meestal aan de redbull blijf, vriendje wil het liever niet op feesten)
XTC is gewoon heerlijk thuis. Liefst met paar man (maar alleen is ook heerlijk) Lekker kaarsjes aan, muziekje erbij. Af en toe wat afwisselen van prodigy, hardstyle, techno, naar weer lekkere rustige muziek. Enigma en psychedelic doen het bij mij altijd ERG goed.
Als die inslaat moet ik altijd ff "Smack my bitch up" van the Prodigy KEIHARD draaien. Dan knalt ie goed :hearteyes: Verder komt er altijd "SIlence" (de rustige versie) langs.

En als je gewend bent aan je pilletje en lekker gaat dan een zomerse nachtwandeling maken :hearteyes: Even bosje meepakken.

En meestal halverwege de avond beginnen de kleren al rond te vliegen, gaan de matrasjes in de kamer, olie uit de kast en tja, de rest weet iedereen die bekend is met X wel in te vullen :hearteyes:

Oeh.....krijg der nu alweer zin in :P
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Wel moet je idd ervoor oppassen dat je niet alleen maar aan het praten bent en nieuwe mensen ontmoeten, hoewel dat wel echt leuk is.
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
drugsgebruiker zei:
Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Wel moet je idd ervoor oppassen dat je niet alleen maar aan het praten bent en nieuwe mensen ontmoeten, hoewel dat wel echt leuk is.
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
Klik om te vergroten...
XTC IS FOKKING MDMA!!!!!!!!!
Wat is er zo moeilijk aan te verstaan?? Doen de mensen nu echt gewoon helemaal geen moeite meer om iets op te zoeken over drugs :confused:

Je bent nu al de 3e ofzo die denkt dat XTC iets helemaal anders is.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waar zegt hij dat xtc iets ander is dan MDMA?

Hij zegt dat hij van XTC veel energie krijgt en dat hij nog wel een keer thuis MDMA wil proberen. Ik zie nergens dat hij het verschillend maakt.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
drugsgebruiker zei:
Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Klik om te vergroten...

drugsgebruiker zei:
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
Klik om te vergroten...

Nuf said. Fijner dan wat? Dan XTC blijkbaar, dat leid ik er toch uit af.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik het graag op party's .... alhoewel ik er ook al eens een heel leuke boswandeling mee heb gemaakt, en leuke nachten hier thuis (met een meid) mee heb beleefd :grin:
S
SupaRobinLid
01-01-2024, 00:00
#15
op party's is het toch het beste hoor ^^

mja kheb het al een paar keer thuis gedaan met wat vrienden en da was echt plezant :stoned:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind MDMA/XTC een echte partydrug, geen klote aan om thuis te doen. :confused:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thuis lekker hangen op de bank, lekker blowen, muziekie, goed gesprek. Heerlijk. Lekker een stuk wandelen en weer terug naar binnen.

Op een feest een beetje dansen, lekker blowen, muziekie, iets moeilijker gesprek. Heerlijk. Lekker een stuk wandelen en weer terug naar de de dansloer.

Eigenlijk is er niet zoveel verschil en toch is het heel anders.

Ik kan niet kiezen..... :grin:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb nog nooit xtc op een echt groot feest gebruikt.. Wel een in de stad in een discotheekachtig iets en cafeetjes maar moet zeggen dat ik het thuis toch leuker vind. Ben wel eens in/vlak na de rush alleen thuis geweest (persoon met wie ik was moest ineens weg ofzo?! is ook al lang geleden), natuurlijk vermaak je je wel maar het is zoveeeeeel leuker om er mensen bij te hebben.
Mijn voorkeur gaat nu gewoon uit naar een groep mensen, allemaal aan de mdma lekker bij iemand thuis. Een keer zaten we met zn 9e waarvan 7 aan de mdma bij iemand thuis, was wel leuk enzo. Maar meestal ben je toch t meest bezig met de mensen die naast je zitten. In het begin werd er om die reden nog actief van plaats gewisselt maar op t einde was hier geen sprake meer van. Lag wel naast mn beste vriendinnetje dus vermaakte me wel maarja(voornamelijk in de zin van knuffelen en lieve dingen tegen elkaar zeggen haha).
Met zn 4e of 5e is het naar mijn mening ideaal, lekker bij iemand thuis. Muziekje aan, en genieten van elkaars aanwezigheid :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rabbithole zei:
W.F.L. zei:
Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal :grin:
Klik om te vergroten...

In de auto?! Haha. :grin:
Klik om te vergroten...

In de auto ja. Geweldige setting hoor.. Eerste keer MDMA met m'n beste vriend, met de auto naar een bos buiten de stad gereden, genoeg MDMA (360-400mg uiteindelijk genomen), iPod, CD's (zo heb ik tekno ontdekt), sigaretten en de hele nacht muziek luisteren, roken en praten ver weg van alles. :hearteyes: Echt een mooie ervaring.

Edit: O ja, 's ochtends moest iemand komen aanrijden omdat we de autobatterij naar de klote geholpen hadden door heel de nacht keihard muziek te luisteren. :grin:

Angramar Temenos zei:
Fijnste blijft thuis met een leuk meisje :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dit wil ik trouwens ooit ook eens doen. Naja, komt er ooit wel een keertje van. :grin:
m
muronividLid
01-01-2024, 00:00
#20
:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."