Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gaat dit te ver? (ik ben 22 en student) Dit was bedoeld als een soort tripreport, maar al schrijvend realiseer ik me dat mijn drugs-inname de laatste tijd wel erg enthousiast is. Ik was zaterdag naar een hardcore feest geweest . Ik had overdag 4 herbal space trips genomen had daar op dat feest xtc en speed gebruikt. Zondag was ik de hele dag nog een beetje aan het na-spacen. Ik wilde om een uur of 16.00 eigenlijk wel gaan slapen. Ik besloot wat wiet te gaan roken met mijn nieuwe bong. Ik heb nog nooit door een bong gerookt en ik hees het ding helemaal vol met dikwitte rook die ik in een snelle haal inhaleerde. Het was alsof mijn longen in de fik stonden. Super veel hoesten en ik kon bijna geen adem halen. Ik keek in de spiegel en ik zag dat mijn gezicht helemaal geel was. En ik zweette heel veel, het zweet viel letterlijk van mijn gezicht op de grond. En ik was echt knetter van die ene hijs. Toen ben ik even gaan slapen en daarna wat gaan eten. Daarna ben ik weer aan de bong gegaan, maar iets voorzichtiger. Hele avond knetter weer . De volgende dag ben ik ‘s avonds weer aan de bong gegaan en ongeveer 0.75 gram white widow gerookt. Was weer echt heel erg stoned nu ik dit stukje schreef. Ik rook de laatste twee weken ongeveer 5 van de 7 dagen wel wiet. Daarnaast probeer ik sinds een half jaar ofzo xtc en speed. Ik wil eigenlijk alle drugs wel een proberen behalve Heroine of andere opiaten en waarschijnlijk ook Coke, en ook GHB, maar dat vooral omdat het me niet leuk lijkt. Die andere twee omdat je zo snel verslaafd raakt. Ik ga wel mephedrone (MMCAT) (meow, meow) bestellen, maar daarna bestel ik dat nooit meer. Ik wil graag doorgaan met experimenteren, maar ik ben een beetje bang geworden, dat ik verslaaf ga worden en steeds meer en extremer ga gebruiken. Maar het is niet zo heel leuk, omdat het toch zoooo leuk en spannend en chill is. En de ‘ normale’ wereld is soms stom en saai. Ik wil mijn gebruik eigenlijk terugbrengen naar 1x per week blowen en 2 keer per maand iets anders. Is dit een veilig/normaal drugsgebruik?"
"Liesette zei: jat je al geld van je oma ? Klik om te vergroten... nee van de ib-groep"
"cropp zei: Petrovic zei: Ik ga wel mephedrone (MMCAT) (meow, meow) bestellen, maar daarna bestel ik dat nooit meer. Klik om te vergroten... Met zo'n kijk op drugs geef je eigenlijk al antwoord op je vraag. Klik om te vergroten... en ik zeg hardop dat je dat niet gaat lukken... Klik om te vergroten... Ik heb het nog niet gekocht Maar hoezo gaat me dat niet lukken? Is het zo extreem verslavend dan?"
"Petrovic zei: Ik heb het nog niet gekocht Maar hoezo gaat me dat niet lukken? Is het zo extreem verslavend dan? Klik om te vergroten... Dat doet er helemaal niet toe, met zo'n naïefe gedachte kan je het beter helemaal niet kopen. Klik om te vergroten... Ik koop geen spul zonder er veel over gelezen te hebben en ik heb inderdaad gelezen dat het erg verslavend kan zijn. Begin nu toch wel te twijfelen of het wel handig is..."
"Ik denk dat je precies weet waar dit naar toe gaat als je door blijft gaan. Vraag jezelf af of je nog een keer door al die shit heen wil Probeer je bezig te houden met andere hobbies enzo"
"Bedankt allemaal voor jullie reactie ik heb besloten om geen meow meow te kopen, omdat het zooo verslavend schijnt te zijn. Ik merk aan mezelf dat ik vrij verslavingsgevoelig ben (alleen wiet tot nu toe) en dan lijkt het me geen goede actie om uit alle drugs voor een (van de meest) verslavende te kiezen. Ik blow ook niet meer en ik ben eigenlijk van plan om me de komende tijd alleen met drugs bezig te houden die (voor mij) niet verslavend werken. De drugs die voor de komende tijd op mijn lijstje staan zijn voor mij XTC en paddo's. Toevallig gaat het beide in dezelfde week vallen, maar daarna staat er even niets op het programma. Ik heb gemerkt dat je pas na een aantal dagen geen drugs de situatie goed kan beoordelen en ik ben er achter gekomen dat ik met name high van wiet dacht dat ik heel creatief en filosofisch was, maar dat het tegenovergestelde waar is. Misschien dat ik andere drugs (lees meer kans op verslaving) nog ga proberen, maar pas als ik wat steviger in mijn schoenen sta en mijn huidige doelen heb verwezenlijkt. (colluquium doctum halen om in september op de UvA te studeren). thx voor de verhelderende reacties!"
"Lijkt me beide niet ideaal, maar als ik moet kiezen zou ik eerst truffels en dan XTC doen Andersom heb je idd de kans dat je wegens een after xct dip slecht gaat op de truffels"
"ik zou ze idd nu zeker oogsten, ik heb zelf bij die grootte iets te lang gewacht en toen waren ze van onderen al een beetje aan het rotten"
"Puur roken vind ik tov met tabak een verademing Ik doe beide echter zelden, omdat ik nu een vaporizer heb aangesloten op een bong. De lucht die je dan inademt is nog frisser dan een lentebries door een hennepveld"
"Ik denk echt niet dat bewust kiezen voor een verslaving een oplossing is, want je zult dan net zo goed momenten hebben dat je je compleet kut voelt. Uiteindelijk zul je meer en meer moeten gebruiken, ga je misschien speed spuiten ofzo of je wordt er ongevoelig voor (zoals herman brood met speed heeft gehad) Daarnaast zijn er zat mensen die vroeger hevig hebben gebruikt, gestopt zijn, en die hebben daar heus geen spijt van. Geef het nog meer tijd en niet opgeven!"