Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gewoon thuis of buiten ofzo man , is vele beter dan tijdens uitgaan test maar uit !"
"Ik heb overlaatst aan pillen tetrazepam en aplprazolam gekomen. Nu wat is het verstandigst eerst te gebruiken? En de hoeveel etc? Alvast bedankt"
"Ik vroeg mij af omdat ik redelijk wat van beide heb liggen, of ik het ook gewoon kan combineren of het een slecht idee is? En hoeveel van elke zou het beste zijn? Danku"
"bedankt"
"ok bedankt"
"hoeveel pilletjes tetrazepam moet ik nemen om er iets van te kunnen voelen? alvast bedankt"
"50 mg"