#1
nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he ![:grin:]()
Vind ik nou niet de meest gouden tip. Kans op overdosis is zo grootBeanhead zei:Blijven pakken tot het feestje gedaan is
Dit dus.Oom Klaas zei:Ik snap die planning nooit bij xtc, gewoon nemen wanneer je zin hebt lijkt me toch echt het makkelijkste
Olijfboompje zei:Feestjes zijn veels te lang.........
Smokey046 zei:Mijn eerste (en enigste) keer xtc heb ik 1 pil genomen en ben ik de hele nacht daarop doorgegaan.
Het waren wel echt goede pillen, maar is dit omdat ik het de eerste keer was of kan dat?![]()
Haha dat weet ik ook wel :$Fresh zei:Olijfboompje zei:Feestjes zijn veels te lang.........
Feestjes zijn véééélste kort hoor!![]()
Flameon zei:Vind ik nou niet de meest gouden tip. Kans op overdosis is zo grootBeanhead zei:Blijven pakken tot het feestje gedaan is
5HTa zei:Je kan beter pep pakken als de xtc niet zo goed meer aanvoelt, ik pak xtc meestal nog max 2x keer bij en daarna de pep.
Ik ben ook wel eens heel lang op alleen de xtc door gegaan, maar op een gegeven moment voelt dit echt slecht aan en raad ik dus niet aan.
Fresh zei:Smokey046 zei:Mijn eerste (en enigste) keer xtc heb ik 1 pil genomen en ben ik de hele nacht daarop doorgegaan.
Het waren wel echt goede pillen, maar is dit omdat ik het de eerste keer was of kan dat?![]()
Mede omdat het je eerste keer was, maar een goede pil is echt het halve werk![]()
Wie weet zat er naast mdma ook wel een beetje speed in![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."