Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFeestjes van 8 - 12 uur

Feestjes van 8 - 12 uur

61 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap die planning nooit bij xtc, gewoon nemen wanneer je zin hebt lijkt me toch echt het makkelijkste
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
Blijven pakken tot het feestje gedaan is
Klik om te vergroten...
Vind ik nou niet de meest gouden tip. Kans op overdosis is zo groot
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#4
plus dat de laatste uurtjes dan echt alleen nog 'strak' zijn en niet trippy
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD nemen,
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
echt niemand? ben hier ook wel super benieuwd naar ik houd het meestal maar 6 uur vol en dat doe ik zo:

halfje droppen
15 min later ander halfje droppen (want bij een hele ga ik over men nek)
1.5-2u later nog een heele droppen
alles hierna is bij mijn weeten nog nooit goed gegaan nooit effect van gehad en

lijd meestal tot een overdossis
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke voor mij word het dan dus 3x halfje

- 8 uur voor het einde van het feest
- 1,5 - 2 uur later, wanneer het minder begint te worden halfje
- 1,5 uur later nog een halfje nemen

lekker doorfeesten tot het einde, niet meer denken aan meer willen maar genieten wat je op dat moment hebt. Bijpakken is waarschijnlijk toch finest zover als ik met eigen ervaring heb gemerkt is meer niet beter. Je bent 10 keer zo gaar wanneer het uit begint te werken, terwijl als je niet heel veel genomen hebt kan je langer door voor mijn gevoel.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Ik snap die planning nooit bij xtc, gewoon nemen wanneer je zin hebt lijkt me toch echt het makkelijkste
Klik om te vergroten...
Dit dus.
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat steeds maar bijnemen vind ik zelf echt niks (1 of 2 keer maximaal). Het effect veranderd hoe vaker je bij neemt. Na een aantal keer bijnemen heb je eigenlijk alleen nog maar energie en als je dan nog meer bijneemt ben je waarschijnlijk geestelijk en lichamelijk goed gaar terwijl het feest nog een paar uur duurd. (Dat heb ik in iedergeval ondervonden)
En als ik voortaan na een feestje ga probeer ik het zo lang mogelijk vol te houden op eigen energie. En dan rond een uur of 1-2 slik ik een halfje en dan na een half uur / 3 kwartier nog een halfje. Dan pak ik pas weer 2 uur later ofzo. Dit vind ik prettiger en voel me minder verkloot dan dat ik steeds maar bijpak. Maar misschien vinden andere mensen zich prettiger om elk half uur een hele te pakken. Iedereen moet zelf maar uitvinden wat voor hem/haar werkt.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Feestjes zijn veels te lang :(
Dussss, wat doen we combineren! :grin:

Mephedrone+xtc wekt een langere werktijd op in mijn ervaring.
Ennuh, je kan natuurlijk halfjes pakken? :P
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Olijfboompje zei:
Feestjes zijn veels te lang :( .........
Klik om te vergroten...

Feestjes zijn véééélste kort hoor! :sunglasses:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
die feestjes gaan zowieso veelste snel als je pillen in je gaffes hebt,

ik zou gewoon niet te vroeg pakken
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn eerste (en enigste) keer xtc heb ik 1 pil genomen en ben ik de hele nacht daarop doorgegaan.
Het waren wel echt goede pillen, maar is dit omdat ik het de eerste keer was of kan dat? :tongueout:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Smokey046 zei:
Mijn eerste (en enigste) keer xtc heb ik 1 pil genomen en ben ik de hele nacht daarop doorgegaan.
Het waren wel echt goede pillen, maar is dit omdat ik het de eerste keer was of kan dat? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Mede omdat het je eerste keer was, maar een goede pil is echt het halve werk :grin:
Wie weet zat er naast mdma ook wel een beetje speed in :wink:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fresh zei:
Olijfboompje zei:
Feestjes zijn veels te lang :( .........
Klik om te vergroten...

Feestjes zijn véééélste kort hoor! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Haha dat weet ik ook wel :$
Het liefst heel het jaar door vol in die hardstyle raggen :P

Maar met betrekking tot dit topic. :P
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kan beter pep pakken als de xtc niet zo goed meer aanvoelt, ik pak xtc meestal nog max 2x keer bij en daarna de pep.

Ik ben ook wel eens heel lang op alleen de xtc door gegaan, maar op een gegeven moment voelt dit echt slecht aan en raad ik dus niet aan.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
Beanhead zei:
Blijven pakken tot het feestje gedaan is
Klik om te vergroten...
Vind ik nou niet de meest gouden tip. Kans op overdosis is zo groot
Klik om te vergroten...

Je kan misschien eens niet zoveel in een keer nemen dan?
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#18
5HTa zei:
Je kan beter pep pakken als de xtc niet zo goed meer aanvoelt, ik pak xtc meestal nog max 2x keer bij en daarna de pep.

Ik ben ook wel eens heel lang op alleen de xtc door gegaan, maar op een gegeven moment voelt dit echt slecht aan en raad ik dus niet aan.
Klik om te vergroten...

100% gelijk. als je te vroeg begint met bijpakken raak je op een gegeven moment helemaal de weg kwijt na bij te blijven pakken. ik zou dus ook of later beginnen, of NA de mdma overstappen op pep
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Fresh zei:
Smokey046 zei:
Mijn eerste (en enigste) keer xtc heb ik 1 pil genomen en ben ik de hele nacht daarop doorgegaan.
Het waren wel echt goede pillen, maar is dit omdat ik het de eerste keer was of kan dat? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Mede omdat het je eerste keer was, maar een goede pil is echt het halve werk :grin:
Wie weet zat er naast mdma ook wel een beetje speed in :wink:
Klik om te vergroten...

Zou best kunnen, had eerst echt superveel energie en na zo'n 3-4 uurtjes waren we gewoon aan de waterpijp onzin aan 't lullen (merkte het effect wel echt sterk)
Supergrote pupillen blijft dat lang als je xtc gebruikt? want had meer dan 14 uur na inname nog van die doppe xd
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#20
12u aan een stuk door spacen zie ik mij niet doen aangezien mijn persoonlijke grens ligt op 3 pilletjes en dit gewoon niet haalbaar is hierbij. Bij een feest van 9u (22->07u) pak ik gewoon eentje om de 3u, op die manier heb ik geen last van een comedown op het feest (zowiezo heb ik nooit echt 'last' van een comedown) en dan kan ik tot 07u sochtends lekker door.

1e: 22u (begint te werken rond 22u30 a 23u)
2e: 01u (1e begint uit te werken rond 01u a 01u30, 2e te werken rond 01u30 a 02u)
3e: 04u (2e begint uit te werken rond 04u a 04u30, 3e begint te werken rond 04u30 a 05u en begint weer uit te werken rond 07u a 07u30)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."