Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFeestjes van 8 - 12 uur

Feestjes van 8 - 12 uur

61 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tot maximaal 4 uur na inname bijnemen heb ik als persoonlijke regel :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#2
HTID zei:
Tot maximaal 4 uur na inname bijnemen heb ik als persoonlijke regel :P
Klik om te vergroten...

klinkt als een goede, heb je altijd nog het gevoel als je binnen 4 uur van inname van het eerste pilletje een tweede doet (als voorbeeld 3,5 uur later) dat je dan nog omhoog gaat?
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi topic, kan wel wat tips gebruiken als het om bijpakken gaat.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sowieso zo laat mogelijk beginnen met gebruiken op een feestje, dan heb je ook geen comedown als het feest nog aan de gang is. Ik begin altijd met een halve, en dan op gevoel, dus zodra het iets minder wordt weer een halfje bijnemen. En dan ben ik altijd wel voorzien tot het einde :)
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#5
yxes zei:
HTID zei:
Tot maximaal 4 uur na inname bijnemen heb ik als persoonlijke regel :P
Klik om te vergroten...

klinkt als een goede, heb je altijd nog het gevoel als je binnen 4 uur van inname van het eerste pilletje een tweede doet (als voorbeeld 3,5 uur later) dat je dan nog omhoog gaat?
Klik om te vergroten...

Ja, na die 4 uur word ik nog wel waziger maar ga ik niet meer omhoog.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hiermee :grin:

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet meteen de xtc droppen, of later pep nemen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon nemen als je moe wordt of combineren met andere dingen vind ik
van te veel mdma wordt je toch maar zombie, beter dit vermijden en met iets anders combineren

ikzelf heb het alleen nog maar met speed en 2c-b gecombineerd en dit was beiden wel ok
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Of klein beetje DEX erbij nemen :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blijven pakken tot het feestje gedaan is
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beanhead zei:
Blijven pakken tot het feestje gedaan is
Klik om te vergroten...
Vind ik nou niet de meest gouden tip. Kans op overdosis is zo groot
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#12
plus dat de laatste uurtjes dan echt alleen nog 'strak' zijn en niet trippy
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSD nemen,
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#14
echt niemand? ben hier ook wel super benieuwd naar ik houd het meestal maar 6 uur vol en dat doe ik zo:

halfje droppen
15 min later ander halfje droppen (want bij een hele ga ik over men nek)
1.5-2u later nog een heele droppen
alles hierna is bij mijn weeten nog nooit goed gegaan nooit effect van gehad en

lijd meestal tot een overdossis
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oke voor mij word het dan dus 3x halfje

- 8 uur voor het einde van het feest
- 1,5 - 2 uur later, wanneer het minder begint te worden halfje
- 1,5 uur later nog een halfje nemen

lekker doorfeesten tot het einde, niet meer denken aan meer willen maar genieten wat je op dat moment hebt. Bijpakken is waarschijnlijk toch finest zover als ik met eigen ervaring heb gemerkt is meer niet beter. Je bent 10 keer zo gaar wanneer het uit begint te werken, terwijl als je niet heel veel genomen hebt kan je langer door voor mijn gevoel.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Ik snap die planning nooit bij xtc, gewoon nemen wanneer je zin hebt lijkt me toch echt het makkelijkste
Klik om te vergroten...
Dit dus.
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat steeds maar bijnemen vind ik zelf echt niks (1 of 2 keer maximaal). Het effect veranderd hoe vaker je bij neemt. Na een aantal keer bijnemen heb je eigenlijk alleen nog maar energie en als je dan nog meer bijneemt ben je waarschijnlijk geestelijk en lichamelijk goed gaar terwijl het feest nog een paar uur duurd. (Dat heb ik in iedergeval ondervonden)
En als ik voortaan na een feestje ga probeer ik het zo lang mogelijk vol te houden op eigen energie. En dan rond een uur of 1-2 slik ik een halfje en dan na een half uur / 3 kwartier nog een halfje. Dan pak ik pas weer 2 uur later ofzo. Dit vind ik prettiger en voel me minder verkloot dan dat ik steeds maar bijpak. Maar misschien vinden andere mensen zich prettiger om elk half uur een hele te pakken. Iedereen moet zelf maar uitvinden wat voor hem/haar werkt.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Feestjes zijn veels te lang :(
Dussss, wat doen we combineren! :grin:

Mephedrone+xtc wekt een langere werktijd op in mijn ervaring.
Ennuh, je kan natuurlijk halfjes pakken? :P
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Olijfboompje zei:
Feestjes zijn veels te lang :( .........
Klik om te vergroten...

Feestjes zijn véééélste kort hoor! :sunglasses:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#20
die feestjes gaan zowieso veelste snel als je pillen in je gaffes hebt,

ik zou gewoon niet te vroeg pakken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."