#1
@ Smokey046
Grote doppen?
Dan heb je er wel lang mee gelopen, maar bij mij kun je ook nog uren na het feest zien dat er iets gebeurd is
Al wordt het natuurlijk steeds minder.
Grote doppen?
komt bekend voor. opeens is t gevoel weg en wil je bijpakken, wat vervolgens geeneens zin meer heeft. had dit zelf laatst na 200 mg kristallen die uitgewerkt waren, nog bijna 300 mg bijgepakt wat maar een beetje hielp om vervolgens met mn vage kop nog n blauw boompje te droppen. helemaal van de kaart geweest en ook een uur eerder weggegaan vn t feest waarvan k nog amper wat meekreeg.taeknic zei:Ik heb laatst wel de fout gemaakt dat ik of te vroeg heb gepakt, of te laat bij heb gepakt,
ik had om 12 uur een halfje gehad, half 1 nog eentje en op een gegeven moment voelde ik mijn space behoorlijk afzakken, toen nog kristallen en een half blauw boompje genomen maar de magic kwam niet bepaald terug, ik ging alleen schever kijken en nog harder met mijn kaken malen.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik bij de afsluitingsact(die overigens het aller gruwelijkste was) als een zombie op een verhoging zat.

en besef je dat je dossis veel te hoog ligtyxes zei:ja inderdaad, dat had ik ook op defqon het was geweldig en ineens begon het in te zakken. Pak je bij maar is het al te laat![]()
Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...luchtigtoetje zei:ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel![]()
Olijfboompje zei:Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...luchtigtoetje zei:ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel![]()
Ik vind het wel chill gaan zo![]()
Ja, dat heb ik gemerkt op Q-base..luchtigtoetje zei:Olijfboompje zei:Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...luchtigtoetje zei:ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel![]()
Ik vind het wel chill gaan zo![]()
ja precies. als je eenmaal gaat bijpakken dan is het hek van de dam!![]()
luchtigtoetje zei:Ja, dat heb ik gemerkt op Q-base..Olijfboompje zei:Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...luchtigtoetje zei:ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel![]()
Ik vind het wel chill gaan zo
ja precies. als je eenmaal gaat bijpakken dan is het hek van de dam!![]()
Het enige wat ik nog weet is gezellig, leuk en interessant.![]()
luchtigtoetje zei:hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs meeen heb nooit veel drugs in huis
![]()
Hmmm, nee, dat heb ik niet gelukkig...luchtigtoetje zei:hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs meeen heb nooit veel drugs in huis
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."