Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFeestjes van 8 - 12 uur

Feestjes van 8 - 12 uur

61 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@ Smokey046

Grote doppen? :openmouth: Dan heb je er wel lang mee gelopen, maar bij mij kun je ook nog uren na het feest zien dat er iets gebeurd is :) Al wordt het natuurlijk steeds minder.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb laatst wel de fout gemaakt dat ik of te vroeg heb gepakt, of te laat bij heb gepakt,
ik had om 12 uur een halfje gehad, half 1 nog eentje en op een gegeven moment voelde ik mijn space behoorlijk afzakken, toen nog kristallen en een half blauw boompje genomen maar de magic kwam niet bepaald terug, ik ging alleen schever kijken en nog harder met mijn kaken malen.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik bij de afsluitingsact(die overigens het aller gruwelijkste was :( ) als een zombie op een verhoging zat.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#3
taeknic zei:
Ik heb laatst wel de fout gemaakt dat ik of te vroeg heb gepakt, of te laat bij heb gepakt,
ik had om 12 uur een halfje gehad, half 1 nog eentje en op een gegeven moment voelde ik mijn space behoorlijk afzakken, toen nog kristallen en een half blauw boompje genomen maar de magic kwam niet bepaald terug, ik ging alleen schever kijken en nog harder met mijn kaken malen.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik bij de afsluitingsact(die overigens het aller gruwelijkste was :( ) als een zombie op een verhoging zat.
Klik om te vergroten...
komt bekend voor. opeens is t gevoel weg en wil je bijpakken, wat vervolgens geeneens zin meer heeft. had dit zelf laatst na 200 mg kristallen die uitgewerkt waren, nog bijna 300 mg bijgepakt wat maar een beetje hielp om vervolgens met mn vage kop nog n blauw boompje te droppen. helemaal van de kaart geweest en ook een uur eerder weggegaan vn t feest waarvan k nog amper wat meekreeg.

drugs are bad mkay :wave:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf altijd het idee als je bijpakt terwijl het eigenlijk al wegzakt dat je dan nét te laat bent. Effect daaropvolgend is dan minder volgens mij? Of verbeeld ik me dat maar?
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tsja, ik denk dat ik de volgende keer gewoon later begin met snoepen, en bijpak als ik een beetje aan mijn piek ben ofzo.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja inderdaad, dat had ik ook op defqon het was geweldig en ineens begon het in te zakken. Pak je bij maar is het al te laat :(
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#7
yxes zei:
ja inderdaad, dat had ik ook op defqon het was geweldig en ineens begon het in te zakken. Pak je bij maar is het al te laat :(
Klik om te vergroten...
en besef je dat je dossis veel te hoog ligt :grin:
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik lekker ga na de eerste wordt ik altijd wat hebberig en wil derin blijven , maar wil ook eigenlijk niet helemaal van de kaart zijn als t feest is afgelopen( Wil dan niet naar huis :wink: ) ,dus op tijd stoppen , de laatste nemen.

Ga nuchter naar binnen, na even de sfeer proeven en koekeloeren , na uurtje een halfje ( heb 120mg, een hele komt te heftig aan)
na 2en half uur een hele en dan wordt t tricky voor mij.. Want dan wil ik dat gevoel vast houden .
Probeerd dan t tot t eind een wijze meid te zijn maar lukt niet altijd en durf er gerust t laatste uur nog 1 erin te gooien (grenzen zijn vaag:wink: )
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
had bij qlimax last van me rug pfff ni normaal
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op Qlimax heb ik het echt precies goed gedaan vond ik zelf :grin: Ik was van plan om eerst niks te pakken. Na een paar biertjes toch wel zin, halfje gepakt om 3 uur, sloeg echt precies om half 4 in. Om 6 uur begon hij langzaam uit te werken, daarna een kwartje bijgepakt en nog ff doorgegaan tot 7 uur. Dit was echt perfect. Top pillen (Q-Dance).
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan er niet eens over nadenken, wanneer bij pakken blablabla

Van te voren 'n bommetje pep 50 mg 70%

200/250/300 mg mdma dr bij... Gaat voor mij wel goed, kater van jewelste, maar dat is om het even.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel :grin:
Klik om te vergroten...
Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...

Ik vind het wel chill gaan zo :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Olijfboompje zei:
luchtigtoetje zei:
ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel :grin:
Klik om te vergroten...
Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...

Ik vind het wel chill gaan zo :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ja precies. als je eenmaal gaat bijpakken dan is het hek van de dam! :openmouth:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
Olijfboompje zei:
luchtigtoetje zei:
ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel :grin:
Klik om te vergroten...
Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...

Ik vind het wel chill gaan zo :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ja precies. als je eenmaal gaat bijpakken dan is het hek van de dam! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ja, dat heb ik gemerkt op Q-base.. :tearsofjoy:

Het enige wat ik nog weet is gezellig, leuk en interessant. :tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
luchtigtoetje zei:
Olijfboompje zei:
luchtigtoetje zei:
ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel :grin:
Klik om te vergroten...
Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...

Ik vind het wel chill gaan zo :hearteyes:

ja precies. als je eenmaal gaat bijpakken dan is het hek van de dam! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ja, dat heb ik gemerkt op Q-base.. :tearsofjoy:

Het enige wat ik nog weet is gezellig, leuk en interessant. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...



hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs mee :grin: en heb nooit veel drugs in huis :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
luchtigtoetje zei:
hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs mee :grin: en heb nooit veel drugs in huis :wink:
Klik om te vergroten...

bodemdrift? geen zelf beheersing bedoel je...

heb ik zelf ook wel eens last van :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
luchtigtoetje zei:
hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs mee :grin: en heb nooit veel drugs in huis :wink:
Klik om te vergroten...
Hmmm, nee, dat heb ik niet gelukkig...
Ik ook niet, ik bewaar het bij andere mensen :wink:
Hier ist risicovol om dingen te bewaren :tearsofjoy:

Stel je voor dat mijn kat alles opsnuift :(
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he :grin:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey,

Wat is jullie tactiek om zo lang mogelijk de XTC "tijd" te rekken?

als je een feestje van 8 uur hebt denk ik dat je tot het einde wel lekker kan spacen.

Maar een feestje van 10 tot 12 uur word al eerder een uitdaging. Ik merk als ik niet op tijd bijpak het voor mij ook geen zin meer heeft (dat idee had ik op defqon, toen ik na 2,5 uur ofzo bij wilde pakken en ik niet meer terug ging naar het love gevoe.)


- Pakken jullie op gevoel, dus zodra het iets minder word bijnemen

- zodra het echt erg af begint te nemen bijnemen

- uur tot anderhalf uur na inname van de 1e bijnemen

- uur tot anderhalf uur na inslag van de 1e bijnemen

en zo ja hoeveel neem je bij, dubbele dosis waarmee je begon of gewoon hetzelfde (halfje, hele / halfje, halfje)

Wanneer stop je met bijnemen, ik merkte op q-base (nam om precies het uur bij) dat het op een gegeven moment geen zin meer heeft (na 6x halfje genomen te hebben, Goh logisch).

Mijn plan voor Qlimax is het te houden op maximaal 1,5 pil (160-180mg) Ik merk dat het na deze dosering niet veel beter word en je langer kan genieten van het gevoel voor mijn idee. Ik pak denk ik om het anderhalf uur een halfje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."