Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Om toch even een serieuze inbreng te doen. (moet ik als groninger even posten!) gewoon een paar plaatjes, ben niet heel erg in de nederlandse hiphop scene, maar dit vind ik wel dope."
"ik zal ook present zijn"
"jezus christus wat een line up, panacea, motherfucking dj hidden, limewax, BSE, Cooh, Counterstrike... oke, wat is de minimumleeftijd want ik ben 17 en wil dit niet missen"
"Aightt, wat is het qua vervoer het handigst wat dat betreft? Heb je ook retours dat je bijv vrijdag heengaat en zaterdag terug per trein, of van die weekend NS voordeelmeuk? Ik ben echt een leek als het om het openbaar vervoer gaat :P"
"misschien wat pep of md kristalletjes, mocht ik het laatste nog optijd krijgen."
"12 uur rokersruimte? tegen die tijd zal ik de boel wel verkend hebben mag ik hopen, ik hoop ook dat er weet te komen, ben een totale vreemde in rotterdam, maarja ik ga ervanuit dat dat wel lukt. ik baal wel ontzettend dat ik geen MD meer heb kunnen regelen, achja, bewaar ik dat voor een volgend mooi event."
"uiteraard, ja ik heb mijn stuff niet optijd gekregen, dus ik regel ter plekke wel wat denk ik."
"Sjezus wat een feestje was dat zeg, ben net weer terug in Groningen, jullie hebben me vast wel voorbij zien komen; wipneusje, donkerblauw shirt met gele letters, verschrikkelijk scheel kijkend en malend met m'n kaken als een malloot, wat een leipe nacht was dat zeg. Heb ook nog een tijdje zonder shirt rond gewaust totdat meneer de bewaker dat niet gepast vond op een rave."
"Erg interessant topic om door te lezen, goed bezig Roger, en ik wens je veel succes om dit vol te houden, maar aan je posts te zien, komt dat wel goed M.v.g."