#1
taeknic zei:Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had.
Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo.
ja die zijn best gevaarlijk he
ik had er zelf ook 3 op een avond achter me kiezen +/- 550mg
vage avond en weet er nog weinig van