Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPoepen tijdens XTC trip

Poepen tijdens XTC trip

42 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
bohh had ik met nieuwjaar allemaal bekende en ik was zenuwwachtig. was bang dat iedereen het zou zien. de pil begint in te werken en ik moest bouten als een gek ik gauw naar huis
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
mja, nou ik er aan denk, behalve geen honger heb ik ook nooit zin om te poepen tijdens de xtc. Volgens mij word heel dat zootje ingewanden gewoon stil gezet :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als xtc bij mij inslaat, moet ik altijd eerst kotsen en daarna ook ontiegelijk naar de wc om te gaan schijten.... En stinken dat het dan doet! Echt zo'n chemische ammoniak luft! Niet gezond dus, ik ben blij dat ik het praktisch nooit meer gebruik!

nb. Van sos en speed moet ik ook altijd direct naar de plee trouwens...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je wat vetter eet, die dag, is t wat makkelijker poepen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De dag NA gebruik krijg ik meestal echte (en dan bedoel ik ook ECHTE) buikpijn en ben ik blij als ik gepoept heb en het kwijt ben. Het is echt heel pijnlijk.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#6
M'n ex had daar last van als de pil begon te werken...
Was een soort 'ijk-punt'... Als zij naar de pot moest dan begon ie te werken! :grin:

Maar idd, details over de soort substantie en de bijbehorende geur laat ik in ieders belang maar achterwege! :rolleyes:
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#7
als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor!
beter spacend schijten dan spacen met schijt :wink:
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
De dag NA gebruik krijg ik meestal echte (en dan bedoel ik ook ECHTE) buikpijn en ben ik blij als ik gepoept heb en het kwijt ben. Het is echt heel pijnlijk.
Klik om te vergroten...

Ja heel raar is dat! Ik heb ook altijd verschrikkelijke buikpijn NA gebruik dus de zondag zeg maar.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
aviced zei:
als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor!
beter spacend schijten dan spacen met schijt :wink:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#10
In België betekent 'poepen' 'neuken' :grin:
s
sien71Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hoi,

xtc is een goede middel tegen verstopping,als ik er een gehad heb, moet ik standaar binnen 10 minuten hahah :rock:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet ook altijd 4 keer schijten voor ik ook maar ga beginnen, krijg de hele tijd van die kleine adrenaline stootjes als ik aan een lekker avondje wauzen denk :grin: en schijnt dat je door de adrenaline moet schijten :hearteyes:
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet wel dat ik van te voren moet schijten als ik xtc ga gebruiken. Met pille op kan ik niet meer schijten,vooral niet als er 100 mensen staan te wachten en te rammen op het wc hok. volgens mij was mijn boxer de dag erna wel bruin :rolleyes: :flushed:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
opdonderonder zei:
Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn :grin:
Mensen ervaring?
Klik om te vergroten...

ALTIJD! :)
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#15
gekkehenkie zei:
schijnt dat je door de adrenaline moet schijten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Klopt!!! Als een duif van schrik wegschiet dan laat ie vaak nog een poepie na...kan dan soms op hoofden van mensen belanden.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
mja, nou ik er aan denk, behalve geen honger heb ik ook nooit zin om te poepen tijdens de xtc. Volgens mij word heel dat zootje ingewanden gewoon stil gezet :)
Klik om te vergroten...

Ja, de secretie van (nor) adrenaline inhiberen de spijsverteringsorganen, mede als de urinewegen en de poep-systematiek om het zo maar te zeggen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#17
opdonderonder zei:
Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn :grin:
Mensen ervaring?
Klik om te vergroten...

Ik zat te poepen toen de XTC insloed de eerste keer dat ik het dee....ik vond de wc HEEL mooi was best grappig hoe mooi je een wc kan vinden :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik moet ook altijd gelijk poepen als het begint te werken. Het flubbert er dan met een ongekende snelheid uit en de hele pot zit onder!

Vaak moet ik dan later nog een keer om het laatste beetje eruit te schijten.

Als ik dan gescheten heb doe ik altijd met een soort van klysma even mijn anus uitspoelen, dat voelt dan altijd zo lekker schoon naderhand ^^

Met speed is het anders, nog vóór ik een lijntje leg moet ik eerst gelijk schijten, dan 10 minuten na inname komen de laatste restjes er met veel herrie en geweld uit.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
To poo or not to poo....

als je moet dan moet je, maar ik heb meestal andere prioriteiten!
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb al vaak op het hoogtepunt van mijn XTCtrip moeten poepen, ook geen problemen gehad en het voelde eigelijk doodnormaal...

Is wel altijd op een feest geweest in een rotte Dixie :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."