#1
bohh had ik met nieuwjaar allemaal bekende en ik was zenuwwachtig. was bang dat iedereen het zou zien. de pil begint in te werken en ik moest bouten als een gek ik gauw naar huis

caatje zei:De dag NA gebruik krijg ik meestal echte (en dan bedoel ik ook ECHTE) buikpijn en ben ik blij als ik gepoept heb en het kwijt ben. Het is echt heel pijnlijk.
aviced zei:als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor!
beter spacend schijten dan spacen met schijt![]()

opdonderonder zei:Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn![]()
Mensen ervaring?
gekkehenkie zei:schijnt dat je door de adrenaline moet schijten![]()
Wacky zei:mja, nou ik er aan denk, behalve geen honger heb ik ook nooit zin om te poepen tijdens de xtc. Volgens mij word heel dat zootje ingewanden gewoon stil gezet![]()
opdonderonder zei:Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn![]()
Mensen ervaring?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."