Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds een jaartje duurt het "intikken" van een XTC pil altijd langer dan 2 uur, gemiddeld 2.5 uur maar ik heb soms ook wel eens 4 uur moeten wachten totdat hij insloeg. Hoe kan dit? Hiervoor duurde het bij mij altijd een half uur. Ligt niet aan de pillen, destijds duurden canadezen bij mij ook een halfuurtje en diezelfde (van dezelfde druk) duren bij mij nu ook ineens 2.5 uur. Ben overigens geen stevige gebruiker. Weet iemand hoe dit komt? En weet iemand of ik het kan versnellen?"
"mandragora zei: ik denk dan dat er pma in jou pillen zit. groet Klik om te vergroten... maar bij anderen duurt het wel maar een half uur? bij een vriendin van mij zelfs bij dezelfde pil (allebei halfje)bij haar maar 20min. de vraag is dus waarom bij mij wel zo lang."
"overigens zijn de mijne ook getest"
"MDMC zei: Paarse triforces, Oranje Q-tjes, Oranje Kersen, Blauwe Mitsu Daaaamn Klik om te vergroten... ik wilde die eerste drie ook typen, die 4e heb ik helaas niet gehad"
"steelpad zei: ik moet altijd even gaan wanneer of hij net begint te werken, opzich niet zo lastig, ben ik zeker dat ik de rest van de trip niet meer hoef te gaan Klik om te vergroten... hahah dit heb ik ook! is hier een of andere verklaring voor? ik heb dit tot nu toe altijd nog gehad"
"funky_skunk_junky zei: Behalve "Pffffffffff *zucht*" eigenlijk vrij weinig Klik om te vergroten... hahaha + dit"
"bij mij is het - oh jezus ik ga zo lekker!!!! ga jij ook zo lekker???? - oooooh zo lekker x1000 varianten - ik hou van je/ik ben blij dat ik hier met jou ben/ik wil je nooit meer kwijt/ etc etc iedere keer bij mij is het weer alsof een bom liefde uit mij explodeeert haha"