Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPoepen tijdens XTC trip

Poepen tijdens XTC trip

42 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#1
als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor!
beter spacend schijten dan spacen met schijt :wink:
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
De dag NA gebruik krijg ik meestal echte (en dan bedoel ik ook ECHTE) buikpijn en ben ik blij als ik gepoept heb en het kwijt ben. Het is echt heel pijnlijk.
Klik om te vergroten...

Ja heel raar is dat! Ik heb ook altijd verschrikkelijke buikpijn NA gebruik dus de zondag zeg maar.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
aviced zei:
als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor!
beter spacend schijten dan spacen met schijt :wink:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#4
In België betekent 'poepen' 'neuken' :grin:
s
sien71Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hoi,

xtc is een goede middel tegen verstopping,als ik er een gehad heb, moet ik standaar binnen 10 minuten hahah :rock:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik moet ook altijd 4 keer schijten voor ik ook maar ga beginnen, krijg de hele tijd van die kleine adrenaline stootjes als ik aan een lekker avondje wauzen denk :grin: en schijnt dat je door de adrenaline moet schijten :hearteyes:
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet wel dat ik van te voren moet schijten als ik xtc ga gebruiken. Met pille op kan ik niet meer schijten,vooral niet als er 100 mensen staan te wachten en te rammen op het wc hok. volgens mij was mijn boxer de dag erna wel bruin :rolleyes: :flushed:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
opdonderonder zei:
Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn :grin:
Mensen ervaring?
Klik om te vergroten...

ALTIJD! :)
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#9
gekkehenkie zei:
schijnt dat je door de adrenaline moet schijten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Klopt!!! Als een duif van schrik wegschiet dan laat ie vaak nog een poepie na...kan dan soms op hoofden van mensen belanden.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
mja, nou ik er aan denk, behalve geen honger heb ik ook nooit zin om te poepen tijdens de xtc. Volgens mij word heel dat zootje ingewanden gewoon stil gezet :)
Klik om te vergroten...

Ja, de secretie van (nor) adrenaline inhiberen de spijsverteringsorganen, mede als de urinewegen en de poep-systematiek om het zo maar te zeggen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
opdonderonder zei:
Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn :grin:
Mensen ervaring?
Klik om te vergroten...

Ik zat te poepen toen de XTC insloed de eerste keer dat ik het dee....ik vond de wc HEEL mooi was best grappig hoe mooi je een wc kan vinden :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet ook altijd gelijk poepen als het begint te werken. Het flubbert er dan met een ongekende snelheid uit en de hele pot zit onder!

Vaak moet ik dan later nog een keer om het laatste beetje eruit te schijten.

Als ik dan gescheten heb doe ik altijd met een soort van klysma even mijn anus uitspoelen, dat voelt dan altijd zo lekker schoon naderhand ^^

Met speed is het anders, nog vóór ik een lijntje leg moet ik eerst gelijk schijten, dan 10 minuten na inname komen de laatste restjes er met veel herrie en geweld uit.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
To poo or not to poo....

als je moet dan moet je, maar ik heb meestal andere prioriteiten!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha...dat is best banaal :grin:

maar poepen tijdens een xtc trip blijft saai...tenzij je wat te lezen hebt.
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb al vaak op het hoogtepunt van mijn XTCtrip moeten poepen, ook geen problemen gehad en het voelde eigelijk doodnormaal...

Is wel altijd op een feest geweest in een rotte Dixie :rock:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stighar zei:
Ik moet ook altijd gelijk poepen als het begint te werken. Het flubbert er dan met een ongekende snelheid uit en de hele pot zit onder!

Vaak moet ik dan later nog een keer om het laatste beetje eruit te schijten.

Als ik dan gescheten heb doe ik altijd met een soort van klysma even mijn anus uitspoelen, dat voelt dan altijd zo lekker schoon naderhand ^^

Met speed is het anders, nog vóór ik een lijntje leg moet ik eerst gelijk schijten, dan 10 minuten na inname komen de laatste restjes er met veel herrie en geweld uit.
Klik om te vergroten...

Heb precies hetzelfde met pep! Gewoon van die geur eigenlijk, met x ook meestal zoals de meeste hier beschrijven, net voor/tijdens hij begint te werken.

M'n eerste keer lsd begon ook op de wc, had even een 'moeilijke tijd' kwam die zegel er even inknallen, had meteen geen behoefte meer en was constant afgeleid:P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mja nog niet eens zo van de geur, maar meer om de voorpret. Ik heb een keer gehad dat we in de auto zaten, hadden besloten om te snuiven en ik de wc niet meer haalde! Dat was best nasty eigenlijk :flushed:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan voel je je lullig....en smerig
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eigenlijk nooit last van. Denk er ook pas weer aan 1/2 dagen na gebruik. Heb ook geen last van mn buik ofzo. Waar ik me wel aan kan irriteren is het feit dat ik totaal niet kan pissen, maar wel het gevoel heb dat ik moet als ik aan de space zit. Is met tot heden maar 1 keer gelukt om normaal te zeiken tijdens het spacen. Meestal zeik ik mn ongeluk als ik in mn nest ligt naar het feest :P

Maar goed moest wel gelijk kakken toen ik dit topic had gelezen, thnx peeps fantastisch laxeer middel, zal het zeker nog een keer opzoeken mocht ik ook verstopping krijgen :wave:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
sjaak herremans zei:
Waar ik me wel aan kan irriteren is het feit dat ik totaal niet kan pissen, maar wel het gevoel heb dat ik moet als ik aan de space zit
Klik om te vergroten...
Topic over pissen op XTC

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."