#1
als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor!
beter spacend schijten dan spacen met schijt![:wink:]()
beter spacend schijten dan spacen met schijt
caatje zei:De dag NA gebruik krijg ik meestal echte (en dan bedoel ik ook ECHTE) buikpijn en ben ik blij als ik gepoept heb en het kwijt ben. Het is echt heel pijnlijk.
aviced zei:als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor!
beter spacend schijten dan spacen met schijt![]()

opdonderonder zei:Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn![]()
Mensen ervaring?
gekkehenkie zei:schijnt dat je door de adrenaline moet schijten![]()
Wacky zei:mja, nou ik er aan denk, behalve geen honger heb ik ook nooit zin om te poepen tijdens de xtc. Volgens mij word heel dat zootje ingewanden gewoon stil gezet![]()
opdonderonder zei:Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn![]()
Mensen ervaring?

Stighar zei:Ik moet ook altijd gelijk poepen als het begint te werken. Het flubbert er dan met een ongekende snelheid uit en de hele pot zit onder!
Vaak moet ik dan later nog een keer om het laatste beetje eruit te schijten.
Als ik dan gescheten heb doe ik altijd met een soort van klysma even mijn anus uitspoelen, dat voelt dan altijd zo lekker schoon naderhand ^^
Met speed is het anders, nog vóór ik een lijntje leg moet ik eerst gelijk schijten, dan 10 minuten na inname komen de laatste restjes er met veel herrie en geweld uit.

Topic over pissen op XTCsjaak herremans zei:Waar ik me wel aan kan irriteren is het feit dat ik totaal niet kan pissen, maar wel het gevoel heb dat ik moet als ik aan de space zit
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."